Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 sierpnia 2012

Zayn Malik imagin

 Imagin z Zaynem
 Po pierwsze to chciałabym wam polecić jednego naprawdę GENIALNEGO bloga. Dziewczyna ma niezły talent. Polecam do czytania i komentowania jej opowiadań :
 http://1d-make-me-happy.bloog.pl
 Zastanawiam się jak to będzie w roku szkolnym z tymi imaginami. Teraz dodaje często ,ale nie wiem jak to będzie. Teraz idę do technikum więc troszkę więcej nauki. Więc robię zapasy. 
Razem z przyjaciółkami zorganizowałyście ,,babski wieczór''. Wybieracie się na kręgielni. Przez całą drogę śmiejecie się i wygłupiacie. Idziecie do recepcji , a następnie w stronę torów. Obok was są dwa puste pasy, co wydaje się wam dziwne w sobotnią noc. Wybrałaś sobie kule ,sugerując się ulubionym kolorem Zayna Malika z One Direction.  On ci się podoba. Wasze nazwy zostały wpisane do tabeli wyników jako pani Horan, pani Tommlinson i pani Malik. dy rozpoczynacie grę twoja koleżanka włącza na telefonie album Up All Night . I zaczynacie w tanecznych krokach zbijać kręgle. Nagle zauważasz,że ekran ,przy torze obok zaczyna się wyświetlać. Zignorowałaś to , gdyż ,,pani Horan'' zbiła wszystkie kręgle i zaczęłyście jej gratulować. Przerwał wam jakiś śmiech. Patrzysz w stronę skąd pochodzi i widzisz, że to Niall Horan.  Spojrzałaś obok i widzisz,że jest tam też inni chłopcy z One Direction.
- Ale dlaczego nie Liam ? Ja mam żonę? - zapytał Harry z uśmiechem.
-Która z was to moja żona?- pyta Louis z entuzjazmem.Wskazałaś na przyjaciółkę.  Zayn podszedł do ciebie i się przywitał.
-Coś ze mną nie w porządku? zapytał.
-Nie, po prostu jesteś jeszcze ładniejszy niż na plakatach .- mówisz. Uśmiechnął się do ciebie.  Zauważasz jak Luois przytula swoją ,,żonę''. Tym czasem Niall rozmawia ,śmiejąc się  z ,,panią Horan''. Zayn przysuwa ci krzesło i ucinacie sobie pogawędkę.
-To jak masz na imię, kochanie?-nie możesz uwierzyć ,że Zayn Malik mówi do ciebie ,,kochanie'' .
-[Twoje.Imię].- odpowiadasz.
-Piękne imię dla pięknej dziewczyny. - oznajmia. Rumienisz się.
-Więc co się zmusiło do nazwy ,,pani Malik''?- zaśmiał się.
-Cóż, szczerze mówiąc, myślę, że jesteś  naprawdę fajny . Ja ... to znaczy ... Jesteś po prostu naprawdę ... -Zayn zaśmiał się ,a ty  zaczerwieniłaś się jeszcze bardziej.
-Chcecie grać z nami? To znaczy na jednym torze? Ja, Niall i nasze żony przed nami. - Luois skacze z podniecenia.Mieliście 3 tory, więc każda para miała swój.  Graliście bardzo konkurencyjnie do samego końca. Ostatnie, zwycięskie punkty zdobył Zayn. Aby uczcić wygraną , podbiegł do ciebie i cie przytulił. Nagle się potknął i wylądował na twoich ustach.  Twoje oczy się rozszerzyły. Odsunęłaś  się i zaczęłaś  mamrotać,że przepraszasz.
-Ja... Przepraszam. Tak mi przykro. - tłumaczysz się.
-Nic się nie stało.- mówi i znów cię całuje.

35 komentarzy:

  1. Heh... świetny ;*
    Czekam na kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Booooooski imagin! :*
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie zdjęcie ???????? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno , zdarza się ;)

      Usuń
    2. No niestety . Jak to moja mama mówi ,, skleroza nie boli''. ;)

      Usuń
    3. no właśnie gdzie zdjęcie?

      Usuń
  4. Zajebisty!! ;) Hahaha ja bym była pani Payne :] Mam nadzieję że dasz radę dodawać co najmniej jeden dziennie, bo czytanie Twoich imaginów to czysta przyjemność :** Czekam na kolejny i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny ;) wybrałabym pani Malik ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny:) http://myimagineworldwith1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4fati1JXw1ru7w0fo1_500.gif haha ;D Przypadkowo weszłam na tego bloga i nie żałuje ;]
    Twoje imaginy są świetne.
    Pozdrawiam,
    Weronika ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje imaginy są genialne... jesteś świetna, naprawdę masz WIELKI talent <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu to jest boskie <3
    i jeszcze z moim mężem <3
    wwww.love-me4-ever.blogspot.com dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaw :3
    a tak w ogóle: Wpadnij do mnie xx !
    http://viva-la-vida-sin-fronteras.blogspot.com/2012/08/rozdzia-siodmy.html

    Siódmy rozdział ! xx

    P.S. Dodałam Twojego bloga do polecanych u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superrr :)
    Zapraszam na nowy rozdział: http://my-mysterious-love.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł ; ) Ja bym była "panią Styles" x D Super imagin. No cóż, tak to jest z tą szkołą, że trzeba wszystko dla niej rzucać ; ) Mam nadzieję, że sobie poradzisz w tym technikum, ja dopiero idę do II gimnazjum, więc jeszcze dwa lata przede mną ; )
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!! Jakie słodkie... Ja też tak chce.!!!!!!!! Aaaaa.... Nie wytrzymam... Dawaj następny imagin.. Zaparaszam na:
    www.w-pamietniku-nastolatki.blogspot.com
    oraz
    www.imaginy-o-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe :D
    genialne kochana :d

    OdpowiedzUsuń
  15. O.. OM... OMGGGGGGGGG TO ZBYT SŁODKIE. Czuję się jakbym zjadła ogromny kawałek tortu czekoladowego XD
    Jeju, jakie ty masz pomysły!!! Sama piszesz wszystko, czy trochę kopiujesz z innych stron, lub tłumaczysz z angielskiego? Bo dodajesz tyle tych imaginów, że szok O.o
    OK, napiszę coś konkretnego...
    Pani Horan, Pani Tomlinson i Pani Malik.... Hahahahahahahaha! Ty to masz głowę do śmiesznych rzeczy ;) Ja bym była Pani Styles... ;*
    No i ten Zayn... mistrz gry w kręgle... mogłabym brać u niego lekcje, bo do tej pory nie zbiłam ani jednego kręgla :(
    I wiesz... to chyba mój ulubiony imagin z Zayn'em ;) taki fajjjjny...
    Zapraszam do siebie onedirectionialicja.blogujaca.pl i dziękuję za komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do mnie: http://dopokibede.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ! *_*
    ja to bym była pani Styles :D <3 uwielbiam te imaginy , są boskie :) x

    OdpowiedzUsuń
  18. ah kocham cię <3
    wiem, wiem co wyznanie ;pp
    ale taka prawda :))
    przez twoje pisanie
    wiadomo, że jak szkoła to będzie się dodawało notki rzadziej, ale będę przy tobie ;**
    duchem i komentarzami xD
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuuuuu
    I like it!:D
    bardzo mi się ten imagin spodobał, serio!
    /z

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawde slodki :)) haha ale sobei nazwy wymyslily :P bardzo fajny pomysł :P czekam na nastepne super imaginy i pozdrawiam :) a i zapraszam do mnie na nowy rozdział:
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej super blog! .xx Świetne imaginy <3 Ja dopiero zaczynam z imaginami ;) Zapraszam do mnie:
    http://one-direction-imaginy-od-directioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, dziękuję za polecenie. xx
    Imagin słoooodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. super <3 zapraszam na mojego bloga http://onedirectionlovepaula123.blogspot.com/ i prosze o kom :P

    OdpowiedzUsuń
  24. zajebisty <333

    OdpowiedzUsuń
  25. Za każdym razem jak czytam twoie imaginy to mam Zaciesz na twarzy :D
    strasznie mi się podobają <3 <3 <3
    A najbardziej podobają mi sie imaginy z Luisem <3 =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  26. awwwwww :* słodki.
    Super piszesz
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Udostępniłam na swój blogu ten imagin. Wpisałam również skąd wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .