Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 sierpnia 2012

Liam Payne imagin

 Imagin z Liamem.
Ty komentujesz=ja się odwdzięczam 
 
Ponieważ twój chłopak Liam, wyszedł po kolacji , chwytasz pilota i włączasz telewizor. Leci reklama ,,Epoka Lodowcowa ''. Uśmiechasz się , przed przełączeniem kanału. Po kilku minutach słyszysz otwierane drzwi.
-Liam?-wołasz,chcąc się upewnić,że to on.
-[Twoje.Imię]. Chodź szybko, potrzebuję twojej pomocy.- zawoła cię. Spieszysz do drzwi. Zauważasz ja Liam trzyma torbę z jedzeniem. Następnie patrzysz w dół.Struga krwi spływa po spodniach. Zabierasz torby i umieszczasz je na ziemi.Bierzesz go za ręce i pomagasz dojść do kuchni. Kładziesz go na krześle.Podajesz mu ręczniki papierowe i prosisz by trzymał przez chwilę. Bierzesz swój telefon i dzwonisz do Zayna
-Hallo?-pyta odbierając.
-Zayn, przyjedzcie  tu szybko. Liama naprawdę boli . - mówisz.
-Okej zaraz tam będziemy.-odkładasz słuchawkę i przykładasz wilgotną ściereczkę do rany. Liam wzdryga się.
-Jak to się stało?- zapytałaś.
-Wysiadając z samochodu, kiedy potknąłem się  o wąż  na podjeździe i upadłem, a kij na ziemi w.bił mi się w nogę.
-Ty jesteś tak niezdarny. -żartujesz
- Hej! -  mówi żartobliwie.- Chcesz mi zdjąć spodnie, żeby lepiej dotrzeć do rany?
-Hmm... Chyba tak.To może być pomocne. -mówisz starając się nie brzmieć źle.  Gdy zdejmujesz spodnie zauważasz bokserki z ,,Epoko lodowcowej''.
-Naprawdę? Bokserki z ,,Epoki lodowcowej''? -dziwisz się. On się tylko uśmiechnął.
-Patrz lepiej na ranę. - uśmiechasz się i przykładasz nową szmatkę.  Drzwi otwierają się  i wchodzi Zayn, Harry , Louis i Niall.
-Włala, brak spodni.- śmieje się Lou i zasłania oczy.  Wszyscy przygladają się ranie.
-Nie mam opatrunku , tak wielkiego by mogło zakryć całą ranę. - informujesz ich.Harry oferuje się , że pójdzie do sklepu.
-Może zawieźmy go do szpitala?- pyta Niall.
-Nie, proszę nie. Następnie paparazzi będzie wszystko fotografowali  i to się stanie wielką rzeczą.  " mówi Liam. Harry patrzy w górę.
-Więc nie widziałeś  tweeta? -Wszyscy patrzą gniewnie na Zayna.
-Poważnie?-pytasz , a Zayn podaje ci telefon. Jest w trendach. Wstajesz, aby uzyskać więcej ręczników papierowych  i siadasz przy nodze Liama patrząc na jego ranę. Wyglądało to trochę lepiej. Minęło prawie pięć minut zanim Harry przybył  z bandażem. Harry wręcza ci bandaż i ostrożnie umieszczasz go na ranie . Patrzysz na Liama. Wygląda lepiej niż wcześniej, ale można zobaczyć ból w jego oczach.
-Wszystko w porządku.-szepczesz.Uśmiecha się.
-Czy on może chodzić?-pyta Lou. Liam wstaje i zaczyna chodzić. Kuleje , ale nie jest źle.
-Myślę ,że będzie dobrze na nasz jutrzejszy występ.-oznajmia.-Możecie iść do domu i odpocząć. [Twoje.Imię] zajmie się mną przez noc.
Chłopcy pożegnali się i opuścili wasz dom. Siadasz z Liamem na kanapie  i się przytulacie.
-Dziękuje za opiekę nade mną.-
-To nic wielkiego.
-Tak jest. Bez ciebie, nie byłbym wstanie jechać na jutrzejszy występ. Jesteś moim aniołem i cieszę się ,że cie mam.- pochyla się i całuje cie w usta.

31 komentarzy:

  1. Uuuu rana, nie lubię ran ...
    Imagin jest świetny ;P
    Czekam na następny ;))
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo , musiało boleć . -.-
    świetnie ci wyszedł ten imagin ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brrr...
    Jak ja nie lubię krwi... :)
    Imagin boooooooski :)
    Co nie zmienia faktu, że jestem oddana imaginom z Niallem... :)
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ałłłaaaaaa!!!!!!!!!
    ale to musiało nieźle boleć :(
    i mam pytanko : wstawisz jeszcze jakiegoś imagina ?

    OdpowiedzUsuń
  5. auć...
    ale fajowoo jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uff. biedny daddy, zapewne musiało boleć ;) poza tym... jedno pytanko: nie jesteś zła że wykorzystałam rozmowę do mojego rozdziału z twojego imagina ? zapomnniałam napisać źródło, czyli twojego bloga ;// głupio się z tym czuję ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno ? czuję się jak głupia kleptomanka, następnym razem jakby zdarzyło mi się wziąć kawałek rozmowy z twoich przecudnych imaginów napiszę źródło ;**

      Usuń
  7. auć..to musiało boleć :D
    Imagin zajebisty! Kocham imaginy z Liam'kiem :*
    Zapraszam do sb:
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh musiało go boleć... Czekam na więcej :)
    A kiedy będzie +18 ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończy sie ankieta po lewej stronie ;)
      Czyli za 5 dni kochani ;3

      Usuń
  9. Ałaaaaaa!
    Czekam na nn, oby nie tak bolesny...
    I DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ U SIEBIE, KOCHAM CIĘ PO PROSTU!
    onedirectionialicja.blogujaca.pl wbijajcie Directionerzy kochani<3

    OdpowiedzUsuń
  10. rozumiem, że Zayn jest w trendach, dlatego że usunął konto :)
    imagin cudny
    zapraszam na www.love-me4-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to kretyńskie... napisane strasznym stylem... przeczytaj to następnym razem, zanim dodasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ci się nie podoba, to zachowaj to dla siebie. nie zniechęcaj dziewczyny bo świetnie pisze ! ;D

      Usuń
    2. Nie przejmuje się Hejtami , czasami nawet mi dają takiego powera , żebym pisała coraz lepsze imaginy. Wiadomo,że wolę miłe komentarze ♥ na przykład te od ciebie ♥ za co dziękuje serdecznie kochana, ale te złe komentarze też się czasem przydają.

      Usuń
    3. i to jest najważniejsze ! każdy ma swoje zdanie, ale czasem... ludzie nie pomyślą zanim cokolwiek napiszą, chyba wiesz do czego zmierzam <33 xx

      Usuń
    4. Tak rozumiem ;*
      ♥I dziękuje za troskę ;* <3

      Usuń
    5. nie ma sprawy, ja tylko stwierdzam fakty <333

      Usuń
  12. Świetny imagin, jak każdy zresztą ; ) uważaj jak piszesz przecinki i kropki. bo jak dobrze są napisane, to lepiej się czyta.. : )) UWIELBIAM ! <3 I zapraszam foreveryoung-ornever.blogspot.com i imaginowoo-1D.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ałłłłłćććć
    To musiało naprawde boleć.
    Imagin Super

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie lepiej by było położyć go na kanapie? ;>
    Pozdrawiam i zapraszam: http://przygodygwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś ten imagin mi się nie podoba. Może dlatego, iż nie lubię krwi? Nie przejmuj się jednak moją opinią. Inne imaginy są po prostu cudowne :) Czy dziś coś dodasz jeszcze? Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie piszesz.Masz talent.Każdy imaigin jest świetny.Zapraszam Cię do komentowania mojego opowiadania na Kotku.pl
    http://joannagielec1998.blogi.kotek.pl/2012/08/rozdzial_14/1
    By zrozumieć rozdział 14 przeczytaj wcześniejsze i skomentuj.

    OdpowiedzUsuń
  17. ohhh biedna nóżka liama :(( świetny imagin :))) i fajnie ze z paynem :P :** podzrawiam:
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku! Mój Ty kochany, ale niezdarny Liam'ku :D No ale cóż ten wąż na podjeździe i kij, to po prostu musiało się stać :] Pozdrawiam kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale historia, ale najlepsze było "włala. brak spodni". Super, skąd ty bierzesz tyle pomysłów? Masz łeb jak sklep ; DD x D
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mam plan rub więcej imaginów o harrym i mniej o zeynie bo o nim masz dużo i najlepiej takie o miłósci haha sama wiesz co mi chodzi

    OdpowiedzUsuń
  21. Epoka lodowcowa :D hahha xdd nie źle <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .