Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 sierpnia 2012

Niall Horan imagin

Imagin z Niallem.
 Komentujcie. Po lewej stronie macie dwie ankiety liczę na odpowiedz. Dziękuje i jeszcze raz proszę o komentarz.

Otwierasz oczy . Ziewasz.Siadasz i widzisz Nialla , który brzdąka na gitarze i chowa jakąś kartkę.
-Dzień dobry piękna.-mówi i kładzie się obok ciebie.Wciąż jesteś senna i kładziesz głowę na jego  ramieniu.
-Czy piszesz piosenkę?-pytasz.
-Ta.. uhh faktycznie. Zamierzam ją zagrać dla ciebie, ale nie jest jeszcze całkiem gotowa. -informuje z uśmiechem.
-Ej kochanie, to jest takie słodkie. Czy mogę wiedzieć co to za piosenka?- zaciekawiło cię.
-No ... Musisz po prostu zaczekać do wieczora. Mam wszystko zaplanowane i mam nadzieje ze ci się spodoba. -oznajmia podekscytowany.
-Nie mogę się doczekać. Jesteś najlepszy Niall. -mówisz słodko i wyciągasz szyję by go pocałować w usta.  Leżeliście w swoich ramionach przez godzinę, po prostu przytulając się i rozmawiając. A potem Niall wstaje"
-Idę do studia dokończyć niespodziankę. Będę tu po ciebie o 19.oo .W porządku księżniczko?- mówi , a następnie całuje cię w czoło i wychodzi.Co będziesz robić przez resztę dnia?  Idziesz wziąć prysznic i decydujesz się na pójście na zakupy.  Masz zamiar kupić nowe ciuchy na dzisiejszy wieczór z Niallem. W drodze do domu kilku paparazzi robi ci zdjęcia.  Dwie godziny przed przyjazdem Nialla robisz make-up i układasz włosy.Następnie wyjmujesz niebieską sukienkę i beżowe szpilki , które dziś kupiłaś i ubierasz je.  O siódmej słyszysz nadjeżdżający samochód.  Schodzisz na dół.
-Oh [Twoje.Imię] wyglądasz wspaniale.-komentuje Niall. Bierze cię w pasie i prowadzi do samochodu.  Dojechaliście do parku. W nim jest mała altanka oświetlona  świecami. Wyglądało jak w bajce. Zazwyczaj jeździliście z Niallem do Nando's , ale dziś było wyjątkowo. Uśmiechasz się do niego , a on bierze twoją rękę i prowadzi cię do altanki.  Jest stół z kolacją ,a Niall usiadł i wziął gitarę.
-Niall to jest niesamowite. - szepczesz.
-Dobrze , kochanie. Gotowa usłyszeć piosenkę? - pyta troszkę nerwowy.
-Tak . - potwierdzasz.
-Ta piosenka nazywa się [Twoje . Imię].- uśmiecha się i troszkę zawstydza.
-Nazwał piosenkę moim imieniem ? zastanawiasz się. Zaczyna śpiewać i grać.  Słowa są piękne ...jest utalentowanym pisarzem.  To wszystko było o tym ja bardzo cię kocha , że jesteś jego światem. Kiedy piosenka się kończy, wręcza ci okładkę  jednego z kolejnych albumów One Direction.  Patrzysz na nią i widzisz, że jedna z tytułów piosenek to twoje imię .  Kładziesz rękę na ustach i patrzysz na Nialla.
-Niall... to będzie na nowym albumie? Kocham to tak bardzo ! Jesteś najbardziej niesamowitym chłopakiem, jakiego dziewczyna może mieć.Kocham cię. - zaczynasz płakać.
-Jestem szczęśliwy, że ci się podoba.Chciałem  ci pokazać jak bardzo cię uwielbiam. Jesteś moim życiem i za to cię kocham.- pochyla się nad stołem i cię całuje.

20 komentarzy:

  1. o jejku jejku, jakie to romantyczne było <33 czekam na więcej ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Mój skarb :)
    Jaki on jest słodki... :*
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny imagin, masz wielki talent do pisania. Dzięki za miły komentarz, osłodziłaś mi nim życie ; ))
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej!
    Te z Niallem najlepsze, uwielbiam je czytać :)
    Masz wielki talent!
    Pisz dłuższe, będą bardziej wciągające :)

    + dziękuję za wpisy pod moimi rozdziałami! Zapraszam na nowe!

    www.ho-run.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. BOże jakie to cudne <3
    kocham to <3
    z tej strony Paylina
    z www.love-me4-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twoje imaginy <33
    zapraszam na http://nialllikespotato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo. :) To takie słodkie. : 3
    Bardzo mi się podobają :) Mam nadzieję, że wkrótce dodasz coś nowego. :)
    Pozdrawiam. ^^


    P.S. Proszę powiadamiaj mnie o nowościach na moim blogu w komentarzach:
    sin-fronteras-querida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. od razu wpadłam na twojego bloga i zaczęłam czytać ;))
    kurczę to wszystko jest cudowne <3
    jeśli możesz to powiadamiaj mnie o nowej notce ;))
    obiecuję będę tu wpadać ;**
    Niall i Zayn ♥ uwielbiam ich wszystkich ;pp
    buziaki ;* eveline320 z hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde.. Właśnie zaczęłam płakać. Uświadomiłam sobie, że Niall nigdy nie zrobi dla mnie czegoś tak pięknego ! Zakochałam się w Twoich imaginach ! <3
    pzdr, Kinga :) x

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie to słodkie:D
    czekam na następnego
    + zapraszam na 29 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo.. To takie romantyczne.<33
    dzięki za komentarz.:D
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com
    Lofciam...<33

    OdpowiedzUsuń
  12. Super piszesz *o* serio masz szanse w tym konkursie, więc do mnie napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu mogę skomentować, bo tak to jest jak czyta się na telefonie a później zapomina, za co przepraszam ;**
    Uwielbiam Twoje imaginy ;P
    A ten jest cudowny ;))
    Niall <3
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, i... jakie to SŁODKIE!!!!

    przy okazji zapraszam na 13 na closedindreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny imagin <333 A że z Niallem, to jeszcze bardziej ubóstwiam XDD zapraszam do mnie i HazzyFazzy ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaaaw <3 Ja też tak chcę ;3 To takie słodkie ;) Zastanawiam się skąd masz tyle pomysłów, no ale prawdziwy artysta nie zdradza swoich tajemnic :D Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Aww..jakie slodkie i romantyczne <3 Cudne pisz więcej takich o Niallu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest świetne !! <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .