Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 sierpnia 2012

Zayn Malik imagin.

Imagin z Zaynem. 
Chyba coś mi nie wyszło z tym imaginem. Jak uważacie? Piszcie w komentarzach. ♥

Cały dzień się uśmiechasz.  Poszłaś do kosmetyczki zrobić paznokcie, a potem na zakupy. Dziś jest twoja rocznica z Zaynem. Ale Zayn, był w studio  w Los Angeles.  Masz nadzieję , że dziś przyjedzie.  Wracając od kosmetyczki myślisz jak bardzo kochasz Zayna. Przed domem zauważsz jakiś znajomy samochód.Wchodzisz do domu i wołasz
-Zayn kochanie?- słyszysz stłumione przekleństwa i trzaskające stopy o podłogę, dochodzącę z sypialni. Wchodzisz schodami na górę.
-Uhh... Kochanie.Ja... Ymm. Nie idź tu.- słyszysz jak Zayn wychodzi z sypialni.
-Dlaczego? Co się dzieje?- wchodzisz do sypialni i widzisz Perrie, która nie ma nic na sobie, tylko przytrzymuje stanik to piersi, a Zayn stoi w samych bokserkach.
-O nie! Nie mogę uwierzyć. Ja... W naszą rocznicę?- mówisz wściekła.
-Och miałaś nie wiedzieć.- mówi Perri ironicznie.
-Wyjeżdżam.- mówisz i idziesz w stronę drzwi.
-Nie , kochanie.Przepraszam. To nie miało być tak.- stara sie  przekonać cie.
-Pozwól jej odejść, Zayn. - mówi bezczelnie Perrie.
-Zamknij się Perrie.  Kochanie , tak mi przykro.- odpowiada.
Jedziesz na lotnisko. Kupujesz bilet. I czekasz na swój lot.
-Pasażerowie lotu 660 do Los Angeles , proszeni do podejścia do bramki.- słyszysz głos z głośników. Wstajesz i idziesz w stronę bramki, gdy nagle ktoś chwyta cię za rękę.
-[Twoje.Imię].-odwracasz się i widzisz Zayna.
-Co?-pytasz wściekłym głosem.
-Nie mogę nawet zacząć pokazać ci , jak  bardzo mi przykro. Jest mi bardzo, bardzo przykro. Nie powinienem był tego robić. Jesteś   najlepszą rzeczą, jaka kiedykolwiek mi się przydarzyła. - próbuje cię przepraszać.
-Najlepszą rzeczą? Nie X Factor? Lub zespół? Czy chłopcy? - nie dowierzasz.
-"Nie. To zawsze byłaś ty. Kocham cię. Dziś popełniłem największy błąd w życiu. Wiem , że cię to boli. Obiecuję , ze już nigdy tego nie zrobię. Nigdy. -mówi przekonującym głosem.
-Dlaczego w naszą rocznice?- nie możesz przestać o tym myślę.
-Ja... Chciałem zrobić ci niespodziankę i poprosiłem ją o pomoc. Wiem, że wygląda to na jakąś wymówkę. Powinienem poprosić o pomoc Dani lub El.  Zaczęliśmy rozmawiać i ona flirtowała.  Ignorowałem to. Potem przyszła mi pomóc zaplanować naszą noc, a kiedy byliśmy w sypialni ona uwdziła mnie. Ja... upadłem na nią i popełniłem wielki błąd.  Proszę nie zostawiaj mnie. Proszę.  Usunąłem jej numer i postanowiłem się z nią nie przyjaźnić.  Obiecuję , że ona nie wróci.  Proszę.  Ona nic nie znaczy. Wróć.- mówi zaczynając płakać.
-Nie jestem pewna czy mogę ci zaufać. Zastanawiam się czy dać ci jeszcze jedną szansę.-mówisz, a Zayn podchodzi i cę całuje. Wyciąga jakieś czerwone pudełeczko.  A w środku jest śliczna bransoletka.
-Wiedziałem, że ci się spodoba. To dla ciebie. - zachichotałaś. Założył bransoletkę na twój nadgarstek.
-Kocham Cię skarbie. -wyznaje
-Je też cię kocham Zayn.

16 komentarzy:

  1. OMG ! kochana jak ty szybko piszesz :D Ska ty bierzesz te wspaniałe pomysły ? ;) Ten imagin to cudo ;* I jeszcze o Zaynie <33 Kocham twój blog, więc czekam na kolejne cudo i naprawdę jest on świetny i nie mówię tego, aby było Ci miło, tylko wyrażam swoje zdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, świetny pomysł na ten imagin ;]
    Bardzo, bardzo mi się podoba ;)

    gotta-be-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ; ] Ale ja bym mu nie wybaczyła, nawet jakby był to Zayn Malik z One Direction :D xd Czekam na następny; ] Daj coś o Lou :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ups no to wpadka XD Imagin genialny jak zwykle :D Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wpadka! Ale imagin zarąbisty!
    Czekam na nn i zapraszam do siebie(nowy imagin)
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no cudo.!<3 ;D Świetny imagin.! ;]
    Czekam na następny.
    Oraz zapraszam do siebie. :)

    http://kolorowy-swiat-mani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Superr ! Zajebiste ! Czekam na next. Przepraszam za brzydkie słowo ; )

    U mnie są już dwa nowe rozdziały : 5 i 6
    Zapraszam i liczę na komentarze ; ]

    http://mojswiaatt.blogspot.com/2012/08/rozdziaek-piaty.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zdrady, a już na pewno w wykonaniu mojego idola, ale ta końcówka jest taka słodka że... po prostu aaaw ♥♥ Czekam na kolejny post, plooose niech będzie z Liam'am, bo to mój uubiony ;) Pozdro koffana :**

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jest świetny :P ale ja bym mu tak latwo nie wybaczyla :P pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdział 13 :P wczoraj byl tez 12 wiec zapraszam do komentowania :) dodawaj jakis z liamem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny jest! Zayn wpadł jak nic! : D
    zapraszam wszystkich do czytania,komentowania i obserwowania mojego bloga: P
    nowy imagin . Zapraszam : *
    http://fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym mu nie wybaczyła ! Pff xD
    niee no , imagin świetny <3 jak zawsze ; ****

    http://immaginy1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrada ?! Ja bym nie wybaczyła...
    Zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć :) zapraszam na nowy 22 rozdział na http://mean-hungry-lovers.blogspot.com/ który jest z perspektywy Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na następne i proszę żeby były z Niallerem pliska <33.
    U mnie NN <33
    http://alexxdd.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym mu nie wybaczyła

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzies to czytałam ale nie jestem pewna czy u ciebie czy gdzies indziej ...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .