Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 sierpnia 2012

Zayn Malik imagin.

Imagin  z Zaynem .
Ty i Zayn macie  3 rocznicę . Ale wydaje ci się , że zapomniał , bo wyszedł do pracy bez słowa.
Gdy słyszysz dźwięk zamykanych drzwi mówisz:
-Zayn tu jestem ! Dzisiaj był...-nie dokańczasz , bo zakłada ci opaskę na oczy.
-Ej co ty robisz?! Nic nie widzę do cholery. -krzyczysz. Zaśmiał się.
-Ciii... Weź mnie za rękę i pozwól mi się prowadzić.-chwyta za  rękę i prowadzi po schodach.
-Uważaj, schody . Hop. -  oznajmia. Zachichotałaś.
-To nie jest śmieszne. Jeśli upadnę będziesz temu winny. Śmiejesz się i próbujesz chwycić ściany.
-Czy mogę zdjąć opaskę?-pytasz. Brak odpowiedzi.
-Zayn , kochanie?- zdejmujesz opaskę. Rozglądasz się i nikogo nie widzisz. Na ścianie widzisz strzałkę skierowaną w stronę balkonu. Uśmiechasz się i idziesz w jej stronę. Na balkonie nikogo nie ma. Patrzysz w dół i widzisz napis : Jedź do studia.
Ubrałaś się w coś wygodniejszego i pojechałaś do studia chłopców. Przy drzwiach stoi ochroniarz.Wita cię , daje ci czerwoną róże. Do marynarki ma przyczepioną karteczkę z napisem:  Idź do naszego pokoju. Uśmiechnęłaś się i podziękowałaś ochroniarzowi. Idziesz niespokojnie. 
-Co on kombinuje? -myślisz.Otwierasz drzwi i widzisz  Liama, Nialla , Louisa, Harryego i Zayna  w oknie zapisu. Machasz do nich. Pokazują ci, ruchami byś usiadła.  Siadasz , a oni zaczynają śpiewać , ale ku twojemu zaskoczeniu widzisz , że tylko Zayn śpiewa.Uśmiech się i mówi : To dla ciebie [Twoje.Imię]. Słuchasz uważnie, kiedy zdajesz sobie sprawę ,że śpiewa o was. Śpiewa o pierwszej randce, pierwszym pocałunku. Kiedy skończył powiedział Kocham cię. Uśmiechasz się z łzami w oczach. On całuje dłoń, i dmucha , tak jak by przesyłał buziaka.Chłopcy wydają okrzyki ,,Uuuu."  Nagle Zayn wybiega tylnymi drzwiami studia.
-Zayn! Czekaj .. aghhh. Jestem tak zakłopotana!-krzyczysz. Gdzie był Zayn? Harry podchodzi do ciebie i wręcza ci kartkę. Uśmiecha się do ciebie.
-Pospiesz się, przeczytaj to! On czeka na ciebie. -Niall mówi i mruga. Ty im dziękujesz i czytasz.

[Twoje.Imię]
Szczęśliwej 3 rocznicy ! Mam nadzieję, że podobała ci się piosenka, ale to jeszcze nie koniec. Jedź do pierwszego miejsca gdzie się  spotkaliśmy. Kto wie, co znajdziesz. :) ;x
Love
Zayn.


Uśmiechasz się i szybko żegnasz z chłopcami. Wskakujesz do samochodu i jedziesz do miejsca gdzie po raz pierwszy się spotkaliście.   Fosa, gdzie udałaś się na pierwszy koncert One Direction. Idziesz do środka i widzisz podłogę pokrytą w płatkach róż.  Idziesz wzdłuż ścieżki z róż. Spostrzegasz Zayna i widzisz go w czarnym garniturze i krawacie, trzymającego czerwoną róże w ręku.  Idziesz do niego z uśmiechem.
-[Twoje.Imię] kiedy zobaczyłem cię, podczas koncertu, w tej fosie , w tym siedzeniu ... wiedziałem , że muszę cię mieć w swoim życiu.-prowadzi cię , dokładnie do miejsca, w którym siedziałaś 3 lata temu.Na siedzeniu leży czerwone pudełeczko , otoczone płatkami róż.Ciężko oddychasz i kładziesz rękę na ustach. Patrzysz na Zayna.
-Kocham cię. I jesteś najważniejszą osobą w moim życiu. Jesteś moim światem i nie wyobrażam sobie życia bez ciebie.-mówi nerwowo, ale masz  poczucie pewności.Bierze głęboki oddech.
-Czy chcesz mnie uczynić najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi i zostać w moich ramionach na zawsze? Wyjdziesz za mnie?-pyta z słodkim, opiekuńczym głosem. Pootrząsałaś głową , w geście potwierdzenia. Wiesz ,że jak otworzysz usta zaczniesz płakać.
-Tak Zayn.-owijasz ręce wokół jego szyi, a on pochyla się i cię całuje.

23 komentarze:

  1. zajebiste !;)
    takie romantyczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, po prostu świetne ; )) Bardzo mi się podoba ; *
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oacieżwmordęjegowalniętąmać!! To z pewnością mój ulubiony imagin <3 To takie piękne, też tak chcę :D Już Twoje wcześniejsze imaginy mi się podobały, ale ten mnie po prostu powalił ;) Czekam na kolejny ^^ I buziaczki moja kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju *.* Słodki ^^
    Nie mogę się doczekać na następny <.3
    Zapraaszam również do mnie 1d-make-me-happy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kate...I love 1D23 sierpnia 2012 11:33

    boooooobskie.... ale on jest slodki..
    supermegaodjazdowozajebistosciowe.
    <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! :D
    No to w końcu do Ciebie zawitałam...
    Superaśne te twoje imaginy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili... :D
    imaginyOneDirection.bloog.pl

    mela HORAN :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku ten imagin podoba mi się najbardziej ;**
    jest boski <3
    i Zayn ♥
    świetny pomysł ;))
    ohh...brak słów ;p
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, boski ! nie zniechęcaj się bo dobrze ci idzie !! ;D
    czekam na dalsze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to słodkie... Wzruszyłam się. Zapraszam na www.imaginy-o-one-direction.blogspot.com i www.w-pamietniku-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham...kocham ten imagin!
    Jest on taki romantico..;****
    Uwielbiam takie...;D
    Zapraszam do sb:
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. aww, jak miło być panią Mialik :3
    zapraszam na 5 rozdział: http://dopokibede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo to takie romantyczne :*
    Świetny :*
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział
    http://itsyou-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog :) Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony \
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/ <--- znajdziesz tam ciekawe rzeczy. Zapraszam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć :D zapraszam na 25 rozdział z perspektywy Alice na http://mean-hungry-lovers.blogspot.com/
    +zapraszam na blog, który zajął 1 miejsce w naszym konkursie : http://my-mysterious-love.blogspot.com/ - Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest romantyczny i świetny.Wspaniale piszesz i czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, hej :) Aaw :3 Imaginy z Zaynem są świetne <3
    Czekam na coś nowego !:)

    P.S. Zajrzyj na mojego nowego bloga :) Tamtego (sin-fronteras-querida.blogspot.com) musiałam zawiesić, bo nie mogłam się zalogować.. :/
    http://viva-la-vida-sin-fronteras.blogspot.com/

    Zajrzyj i skomentuj, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie 31, zapraszam ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym, żeby to było prawdą ;)
    zapraszam na www.love-me4-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudoooo!!!!
    Świetnie!
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaa. Kocham " opowiadania " o Zaynie, chociaż tutaj jest milutki no i wg to nic, i tak mi się to podoba : D I nie mogę się doczekać ... + 18 ! Hahaha xDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny, ale przesłodzony. :) Ale bez obrazy. Widać, że masz talent, ponieważ napisałaś już tyle wspaniałych imaginów. Mam proźbę: Możesz napisać coś o Zaynie "wesołego". Pozdrawiam Angela.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .