Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 sierpnia 2012

Zayn Malik imagin.

Imagin z Zaynem
Specjalnie dla jednej z komentatorki. ;D
Liczę na wasze komentarze. Za każdy komentarz chciałabym każdą/ego z was uściskać , ale odwdzięczę się komentując u was. ;D
Zakochałaś  się w Zaynie . Natomiast Zayn był związany z Perrie i kochał ją.  Więc i tak nie miałaś u niego szans. Byłaś jego  najlepszą przyjaciółką ,a on twoim przyjacielem. Poznałaś fajnego chłopaka  na college’u. Ma na imię Rajan . Gdy go zobaczyłaś  myślałaś że nic cię z nim nie łączy, lecz po jakimś czasie staliście się sobie bliscy. Po około dwóch latach znajomości zaczęliście ze sobą chodzić. Szczerze mówiąc kochasz go ,ale nie tak bardzo jak kochasz Zayna.  Pewnego dnia , wróciłaś do domu jak zwykle wieczorem . Zauważyłaś że  Rajan jest nadzwyczaj miły i ubrany w garnitur . Spytałaś :,, Gdzieś wychodzisz?.” A on na to :,, Mam dla ciebie niespodziankę ,ale najpierw zjedzmy kolację.’’ Po pysznej kolacji  Rajan uklęknął i spytał się :,,Wyjdziesz za mnie?” Ucieszyłaś się , ponieważ pomyślałaś że jest idealnym kandydatem na męża. Jest taki pracowity, miły ,troskliwy, ma szacunek do kobiet i nawet twoi rodzice go polubili. Zgodziłaś się. Niedługo po waszych zaręczynach Zayn zerwał ze swoją dziewczyną. Ty i Rajan zaplanowaliście ślub na lato. Zaprosiliście gości i wybraliście restauracje i orkiestrę . Twoja sukienka była przepiękna. Stojąc w kościelnej kaplicy, trzymając tatusia pod ręką  spojrzałaś na Zayna i pomyślałaś jak bardzo go kochasz . Idąc  powoli, w rytmie marszu weselnego jeszcze raz spojrzałaś na Zayna ,a on uśmiechną się .Odwzajemniłaś uśmiech. Dotarłaś do czekającego przy ołtarzu Rajana. Odmówiliście ślubowanie, a ksiądz spytał : ,, Czy jest ktoś kto ma zastrzeżenia ,aby tą parę można ogłosić mężem i żoną?’’ Każdy milczy. ,,Niech uczyni to teraz lub zamilknie na wieki’’. Kątem oka widzisz jak ksiądz zerka na kogoś uważnie. Odwracasz się i widzisz, że ktoś stoi lecz nie dostrzegasz twarzy. W tym momencie słyszysz niepewny i przestraszony głos :,,Ja uważam że nie powinni brać tego ślubu.’’ Każdy patrzy na niego wielkimi oczami. ,,Nie ma między nimi pewnych uczuć, ona nie powinna z nim wiązać resztę swojego życia .Jestem o tym przekonany.’’ Serce zaczyna ci bić mocniej. Goście nie wiedzą co się dzieje . Rajan patrzy na ciebie niepewnym wzrokiem. Czeka aż coś powiesz. Nogi ci się uginają:,, Rajan, naprawdę mi przykro, ale ja zawsze kochałam tylko Zayna.’’ Zdejmujesz obrączkę z palca i podajesz ją Rajanowi. ,,Znajdź sobie kogoś, kto szczerze na to zasługuje.’’ Całujesz go w policzek i podchodzisz do Zayna. ,,Zawsze chciałam ci powiedzieć , że cię kocham ,ale nie miałam odwagi ci o ty powiedzieć.’’ Zayn cichutko się zaśmiał. Podszedł do ciebie bliżej i całuje. Wybiegacie z uśmiechami z kościoła zostawiając za sobą speszonych i rozkojarzonych gości oraz Rajana, do którego jeszcze niewiele dotarło. A ty w końcu czujesz się naprawdę szczęśliwa, a co najważniejsze wiesz ,że masz przy sobie największą miłość swojego życia i to z nim pragniesz ułożyć sobie resztę życia. ♥

25 komentarzy:

  1. swietny imagin <33
    Brak mi słów :P Tylko szkoda, że nie o lou :P Heh :D Czekam na nn http://4ever-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby to dla mnie?? :D Fajowy rozdział, tylko szkoda że nie powiedział jej wcześniej -.- Oszczędziłby każdemu stresu, ale i tak jest supcio ^^ Czekam na kolejny, może teraz Lou?? ;) Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, ogólnie super piszesz :) Może teraz Nialler?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest , z resztą jak wszystkie :D Mogłabyś napisać śmiesznego albo romantycznego z Hazzą ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :33 Ale pisz dłuższe ;D

    @nikaxx1

    OdpowiedzUsuń
  6. Supper !!!! I piszesz BIŚCIE ! ~*~

    OdpowiedzUsuń
  7. Extraa <.3 Ty weź przestań to pisać bo moja głowa pęknie od zbyt dużej ilości marzeń :D Super imagin ! ; * Zapraszam do mnie 1d-make-me-happy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że niedługo napiszesz jakiś imagin z Harry'm ale coś takiego naprawdęęę romantycznego <.3

      Usuń
  8. u mnie kolejny rodział, 5.^^ hanusss.blogspot.com oraz wyróżnienie dla wszystkich, którzy komentują (czyli dla cb też)Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. super: D Zayn skubany: D Napisz o Harrym : D
    I zapraszam do mnie :
    http://www.fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ci wychodzą imaginy, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje imaginy są poprostu świetne!
    Czekam na jakiś romantyczny z Harrym..;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie! *_____*
    zapraszam: http://immaginy1d.blogspot.com/
    liczę na komentarze ;*
    @143_kinia xx

    OdpowiedzUsuń
  13. MAM OGROMNĄ PROŚBĘ!!!!! Napisz imagin o Harrym i tej jego byłej realistycznej dziewczynie, dla ktorej zrobil piknik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne.
    Szkoda mi tylko Rajana. :(
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiste... Sobie wyobraziłam minę tego rajana

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Zayn'a. Dobrze czułam sie w tej roli. Piękne... 0:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski :) Zapraszam do mnie : http://imaginyiopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .