Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 sierpnia 2012

Harry Styles imagin

Imagin o Harrym

Jesteś najlepszą przyjaciółką One Direction. Podkochiwałaś się w Harrym , ale nikt o tym nie wie.Pewnego wieczoru chłopcy przyjechali do ciebie i Harry usnął.   ,, Odważ sie go obudzć!. '' Mówi Niall. Idziesz do kuchni po szklankę wody .Podchodzisz do miejsca gdzie śpi Harry i wylewasz wodę, wprost na jego twarz. Harry   wstaje wściekły i patrzy na ciebie. ,,[Twoje.Imię] nie żyjesz.'' Zaczyna cię gonić po całym mieszkaniu. Chłopcy śmieją się niekontrolowanym śmiechem. W końcu dogania cię , na korytarzu i popycha do ścany. Patrzysz na jego piękne oczy.  On poczyla się i całuje cie namiętnie.  ,,Nie masz pojęcia jak dawno chciałem to zrobić.'' Mówi  Harry bawiąc się twoimi kosmykami włosów.  ,,Naprawdę? Może powinnam szybciej cię oblać wodą.'' Mówisz z uśmiechem, co wywołuje śmiech u Harrego. To jest początek waszej miłości.

19 komentarzy:

  1. Przez Ciebie mam teraz marzenia <.3 Zapraszam do mnie na nowy rozdział 1d-make-me-happy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Blog bardzo fajny choć nie interesuje mnie to 1D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty :***
    czekam na kolejne :)
    i zapraszam do mnie http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sweet, świetne imaginy tutaj są :) będę wpadac i zostawiać komentazre :P + zapraszam do mnie na bloga tez o one direction tyle, ze opowiadanie. Mam nadzieje ze wpadniesz i zostawisz komentarz :) pozdrawiam :P :
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio moja droga, faktycznie mogła go wcześniej oblać ;p Czekam na kolejny nich będzie z Zayn'em ploooose ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww *___*
    Słooodko ;**
    Zapraszam znów do mnie na new imaginy ;P : http://imaginy-o-one-direction-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uhhh słodko : D Krótki, ale naj! : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Harrrrry... mrrrrrrr.... chyba się zakochuję w tych twoich imaginach....
    Czekam na komentarze u siebie - onedirectionialicja.blogujaca.pl
    Twój komentarz u mnie (byle szczery) = mój komentarz na twoim blogu. W komentarzu u mnie wystarczy podać adres waszego bloga a obiecuję że się pojawię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny , ale wydaje mi się ze już gdzies go czytałam ale moze mi sie wydawać ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. harry i nikola styles19 grudnia 2012 22:05

    Boskiii ... ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Hhaha , krótki ale zajebisty .♥

    OdpowiedzUsuń
  12. schematіc Tantгic Masѕage thеraρy involves
    knеading single oblation shown, what we do have іs pretty іncreԁible.


    mу blog :: sensual massage

    OdpowiedzUsuń
  13. Simply in very rare and very wicked cases is operative intervention required to rectify
    men themselves who receive firsthand go through of male
    enhancement, can be set up via the cyberspace and regular in magazines.


    Also visit my site - web page

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest krótki, a zajebisty *.* masz talent ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że taki krudki. Świetny jest !

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .