Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 sierpnia 2012

Harry Styles imagin.

 Imagin z Harrym.

Budzisz się i patrzysz na zegarek. Jest trzynasta.  Idziesz do łazienki, by umyć zęby. Gdy nagle dzwoni telefon.  Patrzysz na wyświetlacz i widzisz, że dzwoni twój  przyjaciel Harry.
-Hallo?-odbierasz .
-Hej. Czy ci też się nudzi, tak jak mi?- pyta.
-Ja dopiero co wstałam.Ale nie mam żadnych planów.Chcesz się spotkać?
-Tak. Pójdziemy na łyżwy.Tylko ty i ja -zaproponował.
-Okey. Daj mi troszkę czasu. Bądź po mnie o piętnastej.-odkładasz słuchawkę i idziesz pod prysznic.  Ubierasz się i czeszesz włosy. Zamykasz  drzwi i idziesz do samochodu Harreggo.
-Hej . Co tak długo?- zapytał.
-Sorry brałam prysznic.- uśmiechasz się.
-No dobra, jedziemy.
Na miejscu wypożyczacie łyżwy i zakładacie je. Ci nie wychodziła jazda, ale Harry szło naprawdę dobrze.  Kiedy prawie byś upadła , przytrzymał cię i powiedział:
-Pozwól mi potrzymać cię za rękę, abyś mogła  uzyskać równowagę.- trzymaliście się za rękę, a niektórzy ludzie patrzyli się na was jak byście byli parą.  On był tylko twoim przyjacielem i nie chciałaś tego niszczyć, ale tak naprawdę podkochiwałaś się w nim.  Kiedy w końcu cię puścił ,a ty jechałaś całkiem szybko , wpadłaś na wysokiego chłopaka.
-O mój Boże. Przepraszam,  tak mi przykro . Nie patrzałam przed siebie i wpadłam na ciebie.- przepraszasz , podnosisz wzrok i widzisz przystojnego chłopaka.
- Nic się nie stało. A z tobą wszystko w porządku?-zapytał.
-Nie martw się o mnie. Jest dobrze. -odpowiadasz
- Mam na imię Olek, miło mi cię poznać.
- [Twoje.Imię] mi też miło cię poznać. - odpowiadasz z uśmiechem.
-Z kimś jesteś?-pyta.
-Tak  naprawdę, jestem z moim przyjacielem, ale...- nie dokańczasz, bo widzisz jak Harry się na was patrzy. Podchodzi do was.
-Oh . Widziałem jak upadasz. Wszystko w porządku?- patrzy się na ciebie.
-Tak. Wszystko w porządku.-odpowiadasz.
-Dobra, to ja idę. Pa!.- mówi Olek.Odchodzi.
-Dobrze , że poszedł.- oznajmia Harry.
-Co?- jesteś wkurzona.
-No to kompletny dupek.- jesteś sfrustrowana. To nie pierwszy raz kiedy Harry przerywa ci , gdy  flirtujesz z innymi chłopakami.
-Harry nie obchodzi mnie co ty o nim myślisz. Mi się podoba.- mówisz.
-No nie. On jest frajerem, który prawdopodobnie flirtuje z każdą dziewczyną jaką widzi.-
-Nie, nie robi tego. To ładny facet, który prawdopodobnie chciał się ze mną umówić. ale zepsułeś wszystko, jak zawsze. Wiesz co? Mam zamiar opuścić  to miejsce .Nie chcę być blisko ciebie teraz. - odpowiadasz.
-Oh no ej , zostań. Nie zachowuj się jak dziecko.- woła. Przez co robisz się jeszcze bardziej zdenerwowana. Oddajesz łyżwy i idziesz do domu. W domu zrobiłaś sobie coś do jedzenia i oglądasz teraz telewizor. Harry dzwonił do ciebie siedem razy, ale nie odbierasz. Nagle ktoś dzwoni do drzwi. Wstajesz i idziesz otworzyć.
-"Harry? Co ty tu robisz, odejdź.- każesz  mu odejść, ale on nie chce
-Nie. [Twoje.Imię]. Dopiero jak porozmawiamy. Co miałaś na myśli, kiedy powiedziałaś , że wszystko niszczę?-pyta.
-Rujnujesz , zawsze jak chcę kogoś poznać.  Co z tobą?  Jakbyś nie chciał , żebym miała chłopaka .  Ostatnio, zawsze wszystko psujesz. Co jeśli chcę chłopaka?  Co, jeśli ten chłopak , którego dziś poznałam , mógłby być moim nowym chłopakiem? Co jeśli... -Harry ci przerywa.
-Co jeśli ja chcę być twoim chłopakiem? Nie chcę , żebyś miała chłopaka , bo ja chcę być twoim chłopakiem. Spędziłem lata oglądając  jak się zakochujesz i oglądając idiotów , którzy cię ranią . Oni nawet nie wiedzą , jaka jesteś niesamowita. To łamie mi serce. Od lat cię kocham i nie wiedziałem jak ci to powiedzieć. - mówi. Zapadła niezręczna cisza.Jesteś w szoku i nie dowierzasz. - Jeśli chcesz . Odejdę.
Podchodzisz do niego. Kładziesz rękę na jego policzku i całujesz delikatnie. Nie wiesz co będzie dalej , ale nie chcesz o tym myśleć. Po prostu to zrobiłaś. I czujesz się niesamowicie.
-Kocham cię , już tak długi czas .Nie mogę uwierzyć, że zajęło mi tyle czasu, aby ci to powiedzieć.-mówi i znów cię całuje.
-Chodźmy na zewnątrz. Na randkę. Nie obchodzi mnie  gdzie. "powiedział.
-Tak. oczywiście! -mówisz , ale teraz chcesz po  prostu z nim spędzić czas. 

12 komentarzy:

  1. Super! Mi się tam bardzo podoba: D Fajny pomysł z lodowiskiem: )
    Zapraszam do mnie: D Nowy imagin i konkursik. Zapraszam wszystkich : D
    http://www.fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooj ale słodki :))dobrze, że Harry wkońcu zdobył się na powiedzenie co czuje :) czekam na nn :) pozdrawiam, super imaginy.. :PP a moglabys teraz dodac jakis taki smutniejszy?? :P ostatnio mam ochote takie poczytac :P no nic czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaw ♥♥ Najszczersza miłość rodzi się z prawdziwej przyjaźni :** Kolejny wspaniały imagin :] Hazza tak słodko jej wszystko wytłumaczył ;) Buziaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkiii:*
    Zapraszam do sb:
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jakie to słodkie ; -* aż się popłakałam :') przez Ciebie mam teraz marzenia xD ; -*

    http://immaginy1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham <3
    Nic dodać nic ująć.

    Zapraszam do mnie :

    http://mojswiaatt.blogspot.com/2012/08/rozdzia-dziewiaty.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie . Łyżwy . Harry ... I Ja Xdd. Tak mam takie marzenie ... <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .