Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 sierpnia 2012

Liam Payne imagin

 Liam Payne imagin
Mam nadzieje, że wam się spodoba. Piszcie w komentarzach z kim chcecie teraz imagin. ;DD

Ty i Liam chodzicie na randki już od trzech miesięcy. Jesteście rozsądni i podejmujecie różne decyzje bardzo powoli. Przytulacie się i trzymacie za ręce, ale nie pocałował cię jeszcze.
 Spędzacie właśnie czas z chłopakami, lubisz z nimi przebywać, ponieważ zawsze jest wesoło. Chłopaki grali na playstation, ale szybko im się znudziło.
 - Mam pomysł! - Powiedział Louis oczywiście bardzo podekscytowany.
 Wszyscy spojrzeli na niego wyczekująco tak was zainteresował jego pomysł. Zasugerował, że zagracie w  Prawda czy Wyzwanie i wszyscy zgodzili się. Usiadłaś  na podłodze w kręgu i zaczęliście grać. Kolej Louisa. Odwraca się do Liama ​​i mówi:
 -Prawda czy wyznanie?- Liam myśli o tym przez chwilę, a potem mówi:
 - Wyzwanie.-Louis uśmiecha się i mówi:
 -Chcę, abyś poszedł na siedem minut do raju   z Daniell! -Patrzysz na Liam nerwowo, a on po prostu trzyma twoją  rękę i ciągnie Cię na korytarz. Daniell to była dziewczyna Liama .
 -Przepraszam.-Mówi zaraz po zamknięciu drzwi.
 -Wszystko w porządku.- Odpowiadasz.
  Mówisz, że to nie jego wina. Nagle zauważasz,  ze przysuwa się do ciebie. Pieści twoją twarz  i mówi :
-Tak naprawdę chciałem to zrobić kiedy indziej. -Potem pochyla się i całuje cię delikatnie, lecz namiętnie. Zamykasz oczy i całe nerwy odpływają, gdy nagle słyszysz krzyk Louisa.
 -Wracajcie !- Liam chwyta twoją dłoń i wracacie  do pokoju z uśmiechem na twarz i myśląc o tym, jak doskonały Liam był , jest i będzie cały, cały czas.

 

9 komentarzy:

  1. Boże moja droga masz ogromny talent!! :** Dodałaś u mnie komentarz i od razu tu wpadłam ;) I jestem mile zaskoczona ^^ Wspaniale piszesz kochana <3 Wiem dopiero pierwszy komentarz dodaję, a już piszę kochana itp. No ale nie mogę się powstrzymać, bo tak oczarowały mnie te imaginy :] Przeczytałam wszystkie i są superanckie :D Czekam na kolejny i proszę niech będzie z Zayn'em ;p Pozdrawiam x3
    + Pytanko: Mam Cię informować że dodałam nowy rozdział, czy nie??

    OdpowiedzUsuń
  2. boski blog;)
    informuj mnie o nn
    i zapraszam na 27 rozdział love-is-not-just-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam imaginy z Liam'em...i ten jest boski!
    poproszę więcej z Zayn'em i Liam'em.
    wpadnij do mnie i zostaw po sobie ślad w postaci koma :*
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny imagin z Liamem chciałabym więcej imeginów z Niallem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Będą z Niallem ponieważ go najbardziej lubie , ale wiesz o reszcie też muszę pisać. ;)

      Usuń
  5. ohhh piękny :) precz danielle!!! :) nie no nic do niej nie mam, ale uważam, ze jest taka sztuczna. no i 5 lat starsza od liama!! dobra nie o tym!! imagin cudowny, masz talent do imaginów! jestem pod wrazeniem :) mam nadzieje ze wejdziesz tez do mnie, ja pisze tam opowiadaie o 1D mysle ze ci sie spodoba :P :
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to że Dan jest starsza od Liama nic nie zmienia. A ja ją bardzo lubię i myśle że powinni się zejść :*

      Usuń
  6. It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this fantastic blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will share this blog with my Facebook
    group. Chat soon! więcej info na te stronie, http://www.
    msghelp.net/member.php?action=profile&uid=127232

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .