Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zayn Malik imagin

Hej. Dziś dodaje takiego luźnego imagina ;D
W sumie miałam go nie dodawać, ale jakoś tak mnie naszło. Czasem tak mam haha. 
Wszystkiego najlepszego, sto lat dla: jeniss10
Pozdrawiam Bella ♥

Imaginy pod tytułem " zachcianki ciążowe ".

 Jestem w 3 miesiącu ciąży. Zayn czuję się taki dumny,że zostanie ojcem. 
Ojcem może zostać każdy, tylko nie każdy może zostać tatą. On zdecydowanie na to zasługuje.

 W  życiu potrzebna jest miłość. Poczucie,że jest się kochanym.
 Bez tego nie ma szans na normalne życie i funkcjonowanie.Wyobrażacie to sobie jak byście teraz nie mieli osoby, która interesowała się waszym życiem i przejmowała się waszymi problemami? Bez miłości nic nam w życiu nie wyjdzie, a co najważniejsze bez tego nie możemy być sobą. Jest się dla siebie zupełnie obcym nie tylko dla innych, ale również dla siebie.

Ja mam to szczęście ,że mam przy sobie osobą ,która mnie kocha,a ja odwzajemniam to uczucie.
Siedzę z Zaynem w domu i oglądamy jakieś filmy. Leżę na jego kolanach. W pewnym momencie wstaje i idzie do kuchni. Wrócił trzymając w dłoni szklankę z wodą, butelkę piwa i kurczaka. Podaje mi wodę , a sam otwiera sobie piwo. Przyglądam się mu.
-Co?- pyta się chichocząc.
-Tak to dziwne... Pragnę czegoś czego nie mogę mieć...- narzekam.
-Piwo? Naprawdę? Masz ochotę na piwo?- pyta Zayn niedowierzająca.
-No cóż... Mam w sobie dziecko panie KOCHAM-PIWO. Takie zachcianki ma maleństwo - mówię i się śmieję.
-Moje dziecko , mój badboy'ek [czytaj bedbojek] chce piweczka. - głaska delikatnie dłonią mój brzuch. Nagle wstaje i wychodzi. Wraca po kilku minutach. W dłoni trzyma szklankę z sokiem pomarańczowym.
-Lepiej?- pyta.
-Nie bardzo,ale musi wystarczyć.- chwytasz za szklankę, a Zayn z uśmiechem siada w fotelu.
-Nie mogę uwierzyć,że masz ochotę na piwo. Od małego, za tatusiem... - śmiejecie się.

30 komentarzy:

  1. Taki słodkaśny imagin ;D
    Dziecko bad-boya ;D
    :*

    Czekam na kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe piwo :D
    Ale 'imagin' słitaśny :33

    http://polskie-opowiadania-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha xD
    "Od małego, za tatusiem..."
    Hahaha.xD
    Spadłam z krzesła
    BOOOOOOOOOOOOSKIE :D
    Pozdro ~Miśkax3
    PS. Chce dedyka
    o Niallu ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że to dodałaś
    Jest BOSKIE ♥
    Kocham i czekam na kolejny imagin
    Zapraszam do mnie:
    http://just-you-and-one-direction.blogspot.com/
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne.
    Fajne "będę miała"dziecko hahaha, chce pić od małego.
    Fajny imagin.
    Pozdrawiam Zuza;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mały BadBoy'ek haha no króciutki ale świetny ;) :* Pzdr. <3
    justdreamabout1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe. Świetny imagin. Kocham Zayna, a jego syneczek kocha piwo.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne.
    Zapraszam: http://belivingin.blogspot.com/ <- nowy blog o narkotykach, łamaniach zasad itp.
    WENY XOXO

    OdpowiedzUsuń
  8. I have been browsing on-line more than three hours nowadays,
    yet I by no means discovered any fascinating article like yours.
    It's pretty value sufficient for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content material as you probably did, the net will likely be a lot more useful than ever before.

    My weblog; book of ra free games online

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaa, mały bedboy'ek chce piweczka? rozwaliło mnie! xdd
    czekam na następny ;*

    zapraszam na 3 rozdział: http://traversing-the-sample.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zayn :D badboyek - to było świetne :D
    Czekam na następny, ciekawy imagin :)
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. haha. Świetne. Nie mogę z tego:Od małego,za tatusiem.hahahxd.Masz niezwykłą wyobraźnie.: )
    Pozdrawiam i zapraszam http://irishboyandbritishboys.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne
    naprawdę świetne szkoda tylko, z taki krótki ale naprawę niesamowity!
    Już nie mogę się doczekać następnej twojej pracy!

    ~G~

    OdpowiedzUsuń
  13. haha ^^ nie mogę ;p
    rozjebałaś mnie konkretnie tym imaginem ;))
    przepraszam za słownictwo, ale nie mogę się przestać śmiać ^^
    i jeszcze ten tekst "Moje dziecko, mój badboy'ek chce piweczka."
    serio nie mogę ze śmiechu xD
    imagin świetny, krótki, ale taki słodki i zabawny ;))
    kocham cie i dziękuje z całego serca za dedykacje ;***
    jest cudowny, co ja gadam to ty jesteś cudowana ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahaha jakie cudowne :)) xx

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie !!! dziękuje za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. This post will assist the internet visitors for setting up new weblog or even a weblog from start to end.


    Look into my web site: top 100 3d mmorpg

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, że mnie tak długo nie było, ale nie miałam dostępu do komputera. Możesz mnie za to torturować.
    Leże i nie wstaje. Ten imagin jest powalający. Na prawdę fantastycznie napisany.
    Mam jedno "ale" JEST ZA KRÓTKI.
    Ale gdyby był dłuższy nie wiem czy przetrwałabym taką dawkę śmiechu :D
    Kocham Cię xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha...jebie z końcówki normalnie...hahaha!
    Jaka beka! :D
    Piwo, piwo...mhm xD
    Słodki i zabawny imagin!
    Mimo, że krótki, to ma w sobie "to coś" ! <3
    Uwielbiam twoje dzieła <33!
    Czekam na nn ;>

    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahahha, piwko zawsze spoko .<3
    mój badboyek :)
    a to ci dopiero imagin :*
    niby nic, a taki fajny :33
    wiem, że już się spóźniłam, i dedykacji nie dostanę, ale cóż :)
    trzymajcie tak dalej. ;)
    dobrze Wam idzie, i życzę Paulinie i Tobie poprawienia ocen :33
    musi być dobrze, wierzę w Was :) hahaha .♥
    pozdrawiam .<33
    + dzięki z całego złamanego serduszka, za reklamę, ale błagam zmień to w link ^_^
    będę wdzięczna .:33
    całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo dodałaś go ! :D
    Kocham ten imagin <3
    Cuuudo *.*
    Mieć dzieci z Malikiem - mm <3
    Pozdrawiam
    Liamkowa♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Króciutki, ale bardzo fajny :-)
    Taki z poczuciem humoru.

    Zapraszam też do sb :-)
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest na prawdę świetny! <3

    Zapraszam na nowego bloga. ;)
    http://you-are-my-little-angel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny *.* Świetnie piszesz i kocham tw bloga! Czekam na nn.

    Zapraszam też do sb na nn.^.^
    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. awww, cudowne <3 :D wiem, że niedawno robiłaś mi dedykacje, ale tak cudownie piszesz, że chcę więcej <3 napisałabyś mi jeszcze jedną dedykację z Zayn'em? z góry bardzo dziękuję ;)
    zapraszam do mnie na 16 rozdział :)
    http://this-love-is-getting-stronger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha xD Świetny imagin :D
    A ja teraz lece nadrabiać zaległości :)
    I przepraszam za brak komentowania przez tak długi okres czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś super pro elo hardcorowy koksu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Howdy! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy reading through your blog posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
    Thanks a lot!

    Look at my weblog; lose a pound a day

    OdpowiedzUsuń
  29. muj maly bedbojek ^^
    Nie mogę uwierzyć,że masz ochotę na piwo. Od małego, za tatusiem hahaha xDD

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .