Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 lipca 2013

Zayn Malik imagin


Siemano ! :D Liamkowa wróciła do domku i ma czas na imaginy ahha :D Było super. Na wakacjach miałam taką wenę, że napisałam kilka imaginów . Jak je spiszę to dodam :D  A jak tam wrażenia po teledysku ? Matko ja to jeszcze nie ochłonęłam ! Leeroy ♥ Hahah Najlepszy teledysk, tak samo jak piosenka ! A tak zapomniałabym ....  DZISIAJ MIJA 3 LATA ODKĄD POWSTAŁO ONE DIRECTION !!!!!!!!!!!! STO LAT STO LAT NIECH ZYJĄ ŻYJĄ NAM !!  Już 3 lata jesteśmy wielką rodzinką ♥ Jak to szybko zleciało ! 

Mam imagina z Zaynem. Miał być inny taki smutny, ale uznałam, ze nie pasuje to dzisiejszej sytuacji, więc pisałam na szybko innego. Jest on do dupy, ale po prostu nie miałam czasu. Przepraszam :( 
 Dedykacja dla *starlight* ( Wiem, ze miał być z Niallem, ale dopiero co był Horan, przepraszam ;( )

PS. Zapraszam na mojego nowego bloga, którego prowadzę z Alicją :) http://diamonds-are-foreverx.blogspot.com/


Nie cierpię horrorów ! Boję się ich, jak diabeł święconej wody. No przyznajcie, ze wy trochę też .Odkąd pamiętam piszczałam na każdym, nawet nie strasznym. Najgorzej to było jak oglądaliśmy je większymi grupkami. Po tym przez długi czas, jak się spotykamy słyszę tylko : ,, A pamiętacie ten ostatni horror jak [T.I] wskoczyła Tommy'iemu na kolana ?" Masakra. Dzisiaj miałyśmy iść do kina. [I.T.P] zaoferowała się, że wybierze film. Wiedziałam, ze nie będzie to jakaś komedia romantyczna tylko właśnie horror. Nie myliłam się. W drodze na salę czułam, że to będzie nienajlepszy wieczór. [I.T.P] cały czas się śmiała. Byłam na nią okropnie zła.
- Nigdy z Tobą nie pójdę na żaden film ! - zapowiedziałam jej.
- Nie przesadzaj ! Na pewno będzie denny - Ta jasne.
- Mhm, ostatnio też tak mówiłaś. Skończyło się na tym, ze wybiegłam z piskiem z kina. Dobrze, ze nikogo znajomego nie było - przypomniałam jej marszcząc brwi. Ona się wtedy śmiała, a ja mało nie umarłam.
- To był niezapomniany film ! - Zaczęła się śmiać, podczas gdy ja zaciskałam zęby ze złości . Miałam jej dosyć. Chciałabym już wrócić do domu. Nie potrzebuję wiochy. Weszłyśmy na tą nieszczęsną salę. Nie mogłam już uciec. Modliłam się, żebyśmy pomyliły pomieszczenie i przyszły an jakąś bajkę. Wiedziałam jednak, ze to niemożliwe. Usiadłam na miejscu i nie czekając nawet na reklamy zamknęłam oczy. Niestety gdy  już wchodziłyśmy na tą durną salę to było ciemno i nie zauważyłam po której stronie usiadła [I.T.P]. Nawet nie wiedziałam o czym był film, bo cały czas zasłaniałam oczy. Trochę mi się nudziło. Słyszałam co chwilę piski i miałam nadzieję, ze to w filmie tak piszczą. W pewnym momencie postanowiłam się przełamać i zobaczyć co się dzieje. I to był ogromny błąd. Chociaż gdy teraz na to wszystko patrzę to moje zdanie jest inne. To co zobaczyłam na ekranie wstrząsnęło mną dogłębnie. Jakiś psychopata z mordą, która wyglądała gorzej niż [I.T.P]  jak rano wstanie siekierą ucinał głowę przerażonej brunetce. Wszędzie była krew. Pisnęłam cicho, odwróciłam się w lewo i z całych sił przytuliłam się do osoby, którą mam nadzieję była moja przyjaciółka.
- [I.T.P] kurwa ja cię chyba zabiję ! Masz mi powiedzieć, kiedy ten film się skończy. - powiedziałam, po czym ścisnęłam ją mocniej.
- Ekhm... Okej powiem ci, ale nie nazywam się [I.T.P] i troszkę mnie gnieciesz. Udusisz mnie - usłyszałam koło ucha seksowny, męski głos. Odskoczyłam jak oparzona, przy okazji uderzając się w rękę. Syknęłam z bólu. I siniak gotowy. Ja to mam pecha.
- Ja ... przepraszam ! Boże sorki ! Myślałam, że jesteś moją przyjaciółką - zaczęłam gorączkowo przepraszać chłopaka. Dobrze, ze nie widział jak spaliłam buraka. I gdzie jest [I.T.P] ???
- Nic się nie stało - uśmiechnął się. Z cienia jaki widziałam wywnioskowałam, ze nieznajomy ma postawione włosy na żel - Podobało mi się. Tylko mogłabyś mnie tak nie ściskać ? Chodź do mnie - zachichotał. Ktoś nas uciszył. Wzruszyłam ramionami i wtuliłam się w chłopaka. Przy nim się nie bałam. Wręcz przeciwnie. Gdy tylko była jakaś straszna scenka chłopak szeptem zagadywał mnie. Ludzie w kinie bardzo często nas karcili. Dziwiłam się, ze jeszcze nas nie wywalili z sali. Kiedy zapalono światła byłam zdziwiona, ze już koniec. Popatrzyłam w  prawo - [I.T.P] nie było. No pięknie. Gdzie ona polazła ?. Odwróciłam się w lewo i zobaczyłam puste miejsce obok siebie. Poczułam smutek. Tajemniczy chłopak poszedł. Nawet mu się dobrze nie przyjrzałam. Nawet nie znam jego imienia. Tak miło mi się z nim rozmawiało. Samotnie opuściłam salę. Zobaczyłam [I.T.P]  na korytarzu. Gdy tylko mnie ujrzała krzyknęła :
- No wreszcie ! Gdzieś ty była ?!
- W kinie. - odpowiedziałam jej rozmarzona.
- Ejj chwilunia - zaczęła mi się uważnie przyglądać.
- No co się jopisz ? - zapytałam i parsknęłam śmiechem.
- A ty co się ryjesz ? - odgryzła się. - Poznałaś kogoś - dorzuciła po chwili.
- Ja ? Co ty - skłamałam. Skąd ona to wszystko wie ?
- Ja i tak wiem swoje - skwitowała dumnie. Właśnie wtedy podbiegł do mnie ten chłopak. W jakiś sposób wiedziałam, ze to on. O ja pierdziele ! Jaki on był przystojny ! Czekoladowe tęczówki, czarne jak smoła stojące włosy, kolczyk w uchu. no normalnie Wow ! Ubrany był w jeansowe rurki opinające jego szczupłe nogi. Poczułam się dziwnie. Miał szczuplejsze nogi ode mnie. Jego umięśniony tors przebijał się przez czarną koszulkę z napisem : Yes . Na to wszystko zarzucił czerwoną koszulę w kratę. Patrzyłam na niego rozmarzona. [I.T.P] tylko spojrzała na mnie. Jej mina mówiła : ,, A nie mówiłam ? " . Widziałam jednak, ze jej też się spodobał przybysz. Zachichotałam. Nieznajomy popatrzył się na mnie tymi swoimi oczami ... I nagle z rozmarzenia wyrwał mnie ten jego mraśny głos.
- Hej ... Jestem Zayn. Znany również jako [I.T.P] - uśmiechnął się pokazując białe zęby.
- [T.I] - podałam mu rękę ze śmiechem. - Przepraszam za tą sytuację i pomyłkę. - dorzuciłam.
- Ejj, ale nie masz w ogóle za co przepraszać. Każdemu może się zdarzyć. Pomyślałem sobie, ze skoro już się spotkaliśmy to możemy się poznać lepiej...
- O MATKO BOSKA ! - przerwała mu wachlująca się [I.T.P].  Popatrzyłam na nią. Była biała jak ściana. Dopiero teraz skojarzyłam wszystkie fakty. Chłopak z którym rozmawiam jest członkiem uwielbianego przez [I.T.P] zespołu.
- Co się stało ? - zapytał przerażony Zayn.
- Nic. Ona zawsze tak reaguje. Po prostu kocha zespół One Direction, a ty jesteś jego członkiem, jeżeli się nie mylę ? - spytałam.
- No tak. A czy jej nic nie będzie ? - popatrzył na moją przyjaciółkę opierającą się o ścianę.
- Jak jej dasz autograf i zrobisz sobie z nią zdjęcie to może się ogarnie. No ewentualnie zemdleje i będziesz musiał ją zanieść do domu. I ona gdy się ocknie i zobaczy, że ją niesiesz to znowu zemdleje i wskazane będzie na twoim miejscu wezwać karetkę bo grozi to atakiem serca. Ja przez ten czas będę wszystko nagrywać i wrzucę filmik na fejsa - uśmiechnęłam się. Jednak gdy zobaczyłam jego przerażoną minę dorzuciłam szybko - Żartowałam ! Daj jej autograf i będzie po wszystkim. - Jak mu kazałam tak uczynił. Gdy już moja koleżanka była wśród żywych i starannie oglądała kartkę papieru Zayn wrócił do rozmowy ze mną.
- No jak więc mówiłem spodobałaś mi się. Jesteś miła, masz poczucie humoru, urodę. Może byśmy się umówili ? - podał mi karteczkę, na której zapisany był numer telefonu.
- Jasne. Zadzwonię do ciebie - odebrałam karteczkę .
- W takim razie do zobaczenia - uśmiechnął się do mnie - Cześć [I.T.P] - puścił do niej oczko.
- Pa Zaaaaaaayn - przeciągnęła rozmarzona. Pokręciłam głową ze śmiechem. Gdy wracałyśmy do domu [I.T.P] cały czas przytulała do siebie pogniecioną kartkę z autografem.
- Powiedz, ze mi zazdrościsz - mówiła do mnie.
- Dziewczyno, mam numer jego telefonu a ty szczycisz się jego imieniem na kartce z kalendarza - wywróciłam oczami.
- Innej nie miałam. - broniła się. Nagle otworzyła szerzej oczy. - Czekaj, czekaj . Chcesz powiedzieć, ze masz jego numer ??!
- No chyba musimy się jakoś skontaktować ? - westchnęłam.
- Daj mi, daj mi, daj mi - powtarzała jak mantrę.
- Nie - powiedziałam stanowczo.
- No ale czemu ?!
- Ne będę narażała biednego, fajnego chłopaka na zamęczenie telefonami mojej durnej przyjaciółki - skwitowałam.
- No ale jesteś ! - oburzyła się.

- Jestem jaka jestem - uśmiechnęłam się pod nosem. Na skrzyżowaniu [I.T.P] poszła w swoją a ja w swoją stronę. Podśpiewywałam sobie pod nosem. Byłam mega szczęśliwa. Sam Zayn Malik zaprosił mnie na randkę. No no. Zaczęłam lubić horrory. Gdy już doszłam do domu, pierwsze co zrobiłam to skierowałam się do swojego pokoju. Zamknęłam delikatnie drzwi i wyjęłam swój telefon. Było późno na dzwonienie, więc postanowiłam napisać wiadomość:

 ,, Hej Zayn tutaj [T.I] poznaliśmy się w kinie :) Moglibyśmy się spotkać jutro około 16. 00 ? :D "

 Niedługo potem przyszła odpowiedź :

 ,,Jasne ^^ Może byc w parku ? xx '' 

Odpisałam krótkie ,,Tak :) '' i poszłam spać.


Następnego dnia wstałam bardzo wcześnie. Ubrałam się i umalowałam. Wiem, ze miałam jeszcze dużo czasu, ale chciałam aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Nie mogłam się doczekać godziny spotkania. Wyszłam dużo wcześniej. Usiadłam na ławeczce i czekałam niecierpliwie. Gdy w końcu ujrzałam Zayna zaparło mi dech. Był jak zwykle idealnie ubrany. Ciemne rurki, białą bluzka i skórzana kurtka. Podniosłam się i podeszłam do niego.
- Hej [T.I].
- Hej Zayn - uśmiechnęłam się.
- No to co ? Porywam cię - uśmiechnął się do mnie.
- Gdzie ? - spytałam zdziwiona.
- Niespodzianka - odpowiedział i pociągnął mnie za rękę. Nic nie wiedząc ruszyłam za nim otwierając kolejny etap w moim nudnym jak dotąd życiu.



  
                                                                                                                                     Liamkowa♥




53 komentarze:

  1. Też nie lubię horrorów -,-
    A imagin z pójściem na horror BOSKI! xD
    [I.T.P] mnie rozwaliła xD
    [T.I] i Zayn *.*
    Czekam na kolejny :)

    http://youre-me-kryptonite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo...jak słodko ^^ też chce do kina na horror ^^
    bd następna część czy to był koniec?
    Pliss...nie napisz gdzie ją zabiera i wgl...
    Proszę...:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://he-is-just-a-friend.blogspot.nl/2013/07/13.html
    Vicky :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha xD KOCHAM!!! Miałaś świetny pomysł z tym imaginem :D a to co opowiadała, że z krzykiem wybiegła z kina :) najlepsze! Ale ta scena... Chyba z dziesięć razy ją czytałam. Przytuliła się do nieznajomej osoby, myśląc, że te jej koleżanka :) chciałabym być na jej miejscu... I z nim się już nie bała :D co to może znaczyć jedno przytulenie? Od razu się przestaje bać :D ciekawe czemu gdy film się skończył odszedł od niej? No, ale na szczęście później znowu się pokazał i zagadał do niej. I to, że koleżanka głównej bohaterki zrobiła się cała blada :D a ten tekst, że to wszystko nagra i wrzuci na facebooka :P bardzo spodobała mi się też ta scena, kiedy przyjaciółka głównej bohaterki powiedziała, że ona zazdrości, bo nie dostała autografu, a ona na to, że dostała od niego numer telefonu :) ciekawe jaką niespodziankę przy ich spotkaniu przygotował :) rozdział jest... jakby to nazwać... NIEZIEMSKI! Mam jeszcze jedno pytanko jak można dostać dedykacje? :P pozdrowionka :) Marry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dzięki za taki wyczerpujący komentarz :D
      Dedykacje otrzymuje się normalnie.
      Piszesz po prostu z kim chcesz i koniec :)
      Myślę, ze za taki kom to dostaniesz nawet dwa :D

      Liamkowa♥

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dzięki <3 bardzo bym chciała z Harrym :D A jeśli coś mi się bardzo spodobało, to piszę to tak jak potrafię :D

      Usuń
  4. Słodki Zayn w kinie. Ja też tak chce! Piękny i wcale nie jest tak nudny jak ty uważasz. Kino to dobry pomysł na "randkę" w ciemno. To jest takie zajebiste. Tak se siedzisz i tulisz do przyjaciółki. I niespodzianka. Zayn jest tą osobą. Kurcze jak ja kocham ten moment. A co do Best Song Ever nie moge przez to myśleć. To takie super teledysk! Myślałam, że będę się śmiać przez cały dzień!
    Mam nadzieję, że wyrazicie opinię: ostatni-wdech.blogspot.com
    Zależy mi na tym i pozdrawiam was ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam i nie żałuję.!! Bardzooo interesujący blog.!! Ta część jest niesamowita.!! Czekam na nn.!!

    Może obserwujemy.?? Jak tak napisz u mnie:
    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny imagin, jak każdy. Ten imagin jest świetny.Nie lubię horrorów.
    Czekam na kolejny.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecałaś się u mnie. Czytam to czytam i uśmiech normalnie mam na pół ryja, a resztę zajmują radosne oczy <3 masz dar :D

    http://dziewczynka-zwana-liamowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko *.*
    Jak ja bym chciała, żeby to było prawdziwe :3
    Też nie lubię horrorów, bo wtedy sram jak głupia :))
    Ty wiesz jakie jest moje zdanie o BSE *O*
    "Niall, Louis, Liam, Harry, zack"
    "it's Zayn"
    Hahahhahahaha Kocham <3
    I ten taniec Leeroya :* mrrr :) dzisiaj z Magdą obczajalysmy ten układ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski imagin :D Mam nadzieję, że będzie kolejna część :) Czekam z niecierpliwością :))
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahaha... dobra akcja. Taki tam przypadek, co tam..xD Zdarza się :) Ja też tak chcę!
    BOSKO! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki imagin cudowny.
    Ostatnio zaczęlam czytac od nowa twojego bloga. Wiem wariuje, ale tak cudownie.
    Pisz szybko kolejny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ommmmmmmmmmmmm cudowny♥ @Sarenka_69

    OdpowiedzUsuń
  13. Do dupy? No chyba nie. Nie wiesz co mówisz bo to jest niesamowite! Zakochałam się, wiesz? Czuję talent na kilometr, naprawdę. Kurde, umówiłam się z Zaynem. Tyle, że chyba to ja powinnam grać tą przyjaciółkę. Moja reakcja na widok Malika byłaby identyczna. Hahahaha.
    Pozdrawiam :)
    distancewasafriendofmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super iamgin. Zayn pełni w nim rolę tego idealnego chłopaka ;) Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałyście nominowane do The Versatile Blogger. Więcej informacji w zakładce The Versatile Blogger na http://pomimoboluszczesciewzyciu.blogspot.com/

      Usuń
  15. Boski !
    Jak by co to sie nie przeraź że nie będę komentować , ale ja dzisiaj wyjeżdżam i nie będzie mnie gdzieś do 4 - 5 sierpnia! ale później od razu skomentuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, mam pytanko czy mogę umieszczać wasze imaginy na mojej stronie na fb? Będę podpisywać, waszym linkiem, bardzo mi zależy ;p proszę o szybką odpowiedź ;3 + Uwielbiam wasze imagine, piszecie bardzo, bardzo ciekawie i ogólnie zarąbiście ;P Czekam nn <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko chciałybyśmy wiedzieć jak się nazywa ta strona na fb. ;)
      Ogólnie zgadzamy się, ale tak jak mówisz: z linkiem do naszej strony ;p

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za zgodę ;3 Gdy już umieszczę, wyśle wam link ;d

      Usuń
  17. Asddfgch *.*
    Jest świetny, bombowy, aww '-'
    Horrory xdxd
    Hm w sumie chodzić do każdego kina w Londynie i może by się ich spotkało :)
    Ja i te moje dziwwne myśli :P

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam lubię horrory, ale jak kiedyś zawał dostanę to tak miło nie będzie :)
    Zajebiste imaginy piszecie :D
    Ten jest dla mnie taki mraśny *_* Kuzynka przeczytała i się rozpłynęła XD
    Pozdrawiam i weny Wam życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. aww. Jakie słodkie. *u*
    Zacznę chodzić do kina. ;D
    Może spotkam kogoś takiego.;D
    ech...Marzenie. *-*
    Świetny. :3
    Czekam na następny. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały imagin! jeden z moich ulubionych !:)
    tez bym chciała by mnie spotkala tego typu sytuacja w kinie :)
    pomimo tego, ze kocham horrory to zawsze mogloby cos mnie przestraszyc :P
    i wtedy nieoczekiwanie trafic i wtulić sie w takiego chlopaka , marzeeenie :P
    Zdradz gdzie ją zabrał:)?, kiedy kolejna czesc ? JUZ NIE MOGE SIE DOCZEKAC :*!
    kocham Twojego bloga :*
    vejra.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do The Vesatile Blogger :) Więcej informacji na moim blogu : http://imaginyoonedireciom.blogspot.com/p/the.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepraszam, że nie komentowałam, ale miałam złamaną rękę i nie dałam rady.
    Dzięki Twojemu imaginowi stwierdziłam, że częściej będę odwiedzać kino.
    Kocham, kocham i jeszcze raz kocham tego imagina !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochamm to <3 Jesteś niesamowita :) Zapraszam na: http://does-that-make-sense-by-nata.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Okey...
    W końcu komentuję...!
    Musiałam jeszcze raz przeczytać, aby przypomnieć sobie lepiej treść xD
    No..dzisiaj o 2 w nocy oglądałam "30 dni mroku" czy coś takiego i oczy wampirów mnie przerażały...haha, ale nic po za tym ;D
    Ja uwielbiam oglądać horrory w kinie! Najlepiej te w 3D! Więc raczej nie przytuliłabym się do Malika... ;'( Ale gdybym była z nim w kinie, to udałabym że się boję ;p
    Tak jak napisałam Ci na GG...ZAJEBISTY IMAGINE! <3
    Zabawny, interesujący, super!
    Jestem ciekawa co za niespodziankę przygotował(a) Veronica ! hahaha ;D No no no...
    Jesteś niesamowita, kocham Cię i Beatę <3
    Pozdrawiam

    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam Cię do The versalite blogger :D
    Więcej informacji na http://still-the-one-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny imagin!
    ja tam lubię horrory, no ale udałabym, że się boję :D

    zapraszam do nas http://one69direction69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałyście nominowane do The versalite blogger. Więcej informacji na blogu: http://niektore-sny-sie-spelniaja.blogspot.com/

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Czekam na jakiś fajny i niezbyt krótki imagin o Liam;ie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweet i jeszcze raz sweet!;D
    Uwielbiam to słowo xd

    OdpowiedzUsuń
  30. nominacja do the versatile blogger :)
    więcej informacji na http://one69direction69.blogspot.com/

    pozdrawiamy :)
    +świetny imagin!

    OdpowiedzUsuń
  31. O Boże to było świetne *_______*
    Ja też nienawidzę horrorów i wrzeszczę nawet an tych nie strasznych a moi znajomi się ze mnie śmieją :D To ja przytuliła Malika i pomyliła go ze swoja przyjaciółką było zajebiste <333 Aww <33
    Zdecydowanie jeden z moich ulubionych imaginów!
    To było słodkie jak on ją zagadywał gdy był jakiś straszny moment *_*
    Więcej takich imaginów <333

    Koocham <333
    Jessica


    P.S
    zapraszam do mnie na 3 rozdział,może ci się spodoba ? :)
    http://dirtyliarsonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bosz genialny imagin, kocham goo ♥♥
    Czekam na kolejny
    Pozdrawiam
    + zapraszam do mnie na 9 rozdział http://i-will-give-you-everything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Awww jaki cudny! Strasznie mi się podoba :** Nie mogę doczekać się następnego!

    Zapraszam także do mnie na nn:33
    http://ourxxmoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Superowy! Nieźle się uśmiałam.
    Słodziaśny imagin!
    Kiedy będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
  35. zapraszam na nowy rozdział ! :3 http://shadow-really-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super imagin ! <3
    Zresztą tak jak wszystkie <3 <3 <3
    Trochę się pośmiałam czytając go :D
    Czekam na następnego :D

    Zapraszam do mnie : http://beyourself6969.blogspot.com/
    +Obserwuję , liczę na to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Na początek to przepraszam, że dopiero teraz komentuję, ale mam małe zaległości w czytaniu blogów, więc powoli je muszę nadrobić.
    W ogóle nie przeszkadza mi to, że imagin jest z Zayn'em.
    I ty mówisz, że tobie on się nie podoba!!!!!!!!!!!!!!?????????? Jakim cudem!!!!
    Jak dla mnie jest idealny, cudowny, nieziemski i nadal nie moge uwierzyć w to, że jest dla mnie :))))
    DZIĘKUJĘ!!!!!
    Hehe moja przyjaciółka najlepsza...Choć w realu nie jest aż tak wielką fanką 1D, ale i tak bardzo mi się tu podobała :D
    Jeszcze raz DZIĘKUJĘ
    A przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://this-is-not-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nominowałam cię do The Versatile Blogger.
    Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. This set was designed to serve a total of 12 people
    and it is priced at around $105. Were you excited
    only to find the flatware will not be well
    cared for so it needs some polishing. You're careful to get only organic food; now it's time to create how you eat it eco-friendly too.


    Feel free to visit my website; flatware caddy ::
    ::

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny imagin! Szkoda, że już się nie pocałowali. :( Uwielbiam czułego i troskliwego Zayn'a! <3
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:
    http://iwantyoumydarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I love ten imagin :D <3
    Uwielbiam <3

    http://dziewczynka-zwana-liamowa.blogspot.com/ Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ohhh wspaniały imagin ;))
    znaleźć się w objęciach Zayna - kocham i też tak chcę ♥
    kurczę nie ma co taką pomyłkę to też bym chciała zaliczyć, a reakcja jej przyjaciółki jak zobaczyła Malika, który do nich podchodzi...
    ten cały tekst z facebookiem, mdleniem i numerem telefonu - świetnie i można się troszkę uśmiać xD
    ja nie wiem sama jak w tej sytuacji bym saę zachowała, ale pewno wyszłabym na skończoną kretynkę xD jak to ja ^^
    cuuudownie ;*** she-and-he-together-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super imagin! Wspaniały!
    A Zayn jest taki troskliwy... Aww... <3
    Cudownie byłoby znaleźć się w objęciach takiego chłopaka... ^^
    Uwielbiam ten imagin *.*
    A teraz idę czytać kolejny, bo muszę trochę nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny :) zapraszam na mojego bloga wszystkie fanki Imaginów :D :) one-direction-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Imagin? Jak zawsze ŚWIETNY :)
    Sytuacja w kinie rozwaliła Hahaha..
    Ja to bym się ze wstydu spaliła gdybym przytuliła się do kompletnie nieznanego mi chłopaka i jeszcze brała go za moją przyjaciółkę Hahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .