Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 lipca 2013

Niall Horan imagine.

Heloł ;> 
Jak tam samopoczucie ? U mnie... Nie najgorzej. Śmiechu co nie miara, atrakcji również haha
 No, więc... Dziś krótko. ;]

Dedykacja dla: @Pałki   [wybacz, że z Niallem, a nie z Harrym ;< ]


Dziękuję, za każdy dodany komentarz. Bez was bym nie dała rady pisać ;* Dziękuję. ♥
Pozdrawiam Bella.

Było ciemno. Naprawdę ciemno. I głośno. Muzyka grała tak, że czułam  jak wibruje mi w piersi i dudni w uszach. Wszędzie byli ludzie. Mężczyźni i kobiety. Tańczyli.
Niektórzy nie mieli na sobie nic. Nikt nawet nie spojrzał, że są w około nieletni. Nie znalazłabym, żadnej kobiety, która byłaby bez makijażu i miała na sobie dżinsy, tenisówki i bawełniany sweter. Z wyjątkiem mnie.
-Chcesz się napić? - zapytał Niall.
-Nie-odpowiedziałam krótko i chwyciłam go za rękę, przytrzymując się, aby nie stracić równowagi.
O mój Boże. Co to za miejsce?  Gdzie ja pozwoliłam Niallowi się zabrać?
Starłam się nie wyglądać na spiętą, ale było to coś zupełnie nowego i nie kontrolowałam tego.
Niall podszedł do mnie i chciał mnie przytulić.
-[Twoje.Imię] wszystko w porządku?
-Nie! -krzyknęłam i uderzyłam go w tors. Niall chwycił mnie za nadgarstki.
-Puść mnie! Jak mogłeś przyprowadzić mnie tutaj?
-Przepraszam-szepnął mi do ucha.
To jedno słowo przykuło moją uwagę. Podniosłam głowę i spojrzałam w jego oczy.
-Nie uważasz, że powinieneś byś zadowolony z siebie, że mnie zestresowałeś?- spytałam nagle.
Wzruszył ramionami, wciąż trzymając moje ręce.
-Nie chciałem cię przestraszyć- wyjaśnił - Chcesz stąd iść? Czy zostajemy?
-Zostajemy - oznajmiłam po dłuższej chwili. Teraz, gdy jest wszystko dobrze i zaczęłam oswajać się z sytuacją, chciałam to przezwyciężyć.
Czasem stojąc przed lustrem nie poznaje dziewczyny, która pojawia się w odbiciu...
 Nie poznaje tych zielono-niebieskich oczu, które kiedyś tak roześmiane patrzyły na świat z zaciekawieniem. Zniknął uśmiech, który kiedyś był na co dzień.
Wszystko się zmieniło. Po drugiej stronie stoję inna ja. Dziewczyna tak samo ładna jak kiedyś, lecz ze spuszczoną głową, moje oczy posmutniały i już nie patrzą tak chętnie na otaczający mnie świat, a uśmiech ?  Hmmm... Sama już nie pamiętam jak on wyglądał... Wszystko się zmieniło, ale przecież nic nie trwa wiecznie. W sumie to dzięki Niallowi zaczęłam choć odrobinę patrzeć inaczej na świat.
Zawsze siedziałam spokojnie w domu i się uczyłam, bo rodzice od dzieciństwa powtarzali mi, że nauka jest najważniejsza. A ja? Wzięłam to chyba za bardzo do serca i zamknęłam się na ludzi. Liczyły się tyko książki i kolejne sprawdziany. Dorze, że go poznałam, ale czasami zastanawiam się co tak naprawdę do niego czuje...
-Dobrze- Niall skiną głową i wyrwał mnie z zamyślenia.
Puścił moje dłonie, a następnie stanął obok mnie i oparł się o ścianę. Głowę oparł o moje ramię.
Staliśmy tak przez chwilę.  Nikt nam nie przerywał tego i nam to nie przeszkadzało.
- Jak się czujesz?- zapytał w pewnym momencie Niall.
-Spoko.
-Chcesz tańczyć? -zapytał, a ja spojrzałam na podłogę. To była wolna piosenka.
- Nie - wydusiłam nieśmiało ze swoich ust.
-Dlaczego nie?- poderwał się. Stanął naprzeciwko mnie i oplótł nasze ręce.
-Ja po prostu nie chcę -wyjaśniłam patrząc mu głęboko w oczy.
-Tańczyłaś kiedykolwiek z facetem do wolnej piosenki?
Pochyliłam głowę i wpatrywałam się w podłogę.
-Nie twój interes- mruknęłam.
Wzruszył ramionami, ale było coś płonącego w jego oczach.
-Jeden taniec - negocjował.
-Dlaczego?
-Nauka - powiedział, a ja roześmiałam się.
-W jakim sensie? - byłam ciekawa.
-Zadanie domowe- rzucał hasłami, a ja coraz bardziej się nie wiedziałam o co mu chodzi.
-Czyli? Mów jaśniej- poprosiłam.
- Kotek... Musisz robić to, co ci serce każe. Jak w szkole: Nauczyciel mówi-uczniowie robią.
Wyjaśnił Niall, a ja zaczęłam się mu przyglądać.
-Przyprowadziłem cię tu, abyś mogła zobaczyć, że świat się  nie kończy na nauce.  Widać twoje podejście do tego. Stąpasz po zbyt cienkiej linii i za wszelką cenę nie chcesz z niej spaść. Moi przyjaciele wiedzą ile radości daje wolność. Musisz cieszyć się życiem, a nie wszystkiego sobie odmawiać. Nauka to nie wszystko...
Nastąpiła cisza.
-Od kiedy jesteś takim poetą? -zapytałam z zadziornym uśmiechem.
-Nie nabijaj się ze mnie, ja mówię poważnie- powiedział i dał mi kuksańca w bok.
- Nie chcę, abyś doświadczyła samotności, ucząc się całymi dniami i nie wychodząc do ludzi. Zamierzam ci pomóc w odkrywaniu świata, a ten club jest pierwszym etapem.
-Ooo...Dziękuję- przytuliłam go .   
Pomaga mi. Jak przyjaciel. Dlaczego więc czuję się rozczarowana? 
-Tak, więc...- wziął moją lewą rękę - Abyś zrozumieć jakie zmiany należy dokonać, trzeba zobaczyć, jak żyją inni.
Spojrzałam na niego.
-A ty na czyje życie patrzysz? Moje?- spytałam z nadzieją.
-Nie marnuje na ciebie czasu -powiedział szczerze, a ja wytrzeszczyłam oczy.
-Co to ma znaczyć? Że nie jestem tego warta?  Niezłe jest twoje zainteresowaniem mną. Nie mam tego uroku w sobie, co?
-Bo, jak bym to robił to pewnie byś mnie w jaja kopnęła- powiedział, a ja roześmiałam się.
-Prawdopodobnie tak. Głupek z ciebie.
-Widzisz? Wiedziałem ! - złapał mnie za drugą rękę i ruszył do tyłu, ciągnąc mnie za sobą.
-Jeden taniec. Aby "odrobić zadanie domowe"- powiedział Niall.
-No dobra- pokręciłam głową z uśmiechem.
Uśmiech rozjaśnił jego twarz. Oplótł nasze palce i swobodnie zaprowadził na parkiet.
Przytuliłam się do jego torsu i dałam się ponieść chwili.




,,Jeśli jest się na dnie zostaje już tylko jeden kierunek - w górę! "

40 komentarzy:

  1. Super!
    Ale fajny imagin :D
    Ty tak cudownie kochana piszesz że no aż mi brak słów po prostu :D
    Nie ma to jak negocjacje z Niallem co do jednego wolnego tańca xD
    Boski *.*
    Kocham ciebie i to jak piszesz <3
    I już chcę kolejny imagin xD
    Czekam niecierpliwie nn :*
    Duuuuużo weny kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta końcówka...
    Boska!:)
    Czekam na nn, pozdrawiam;*

    PS. zapraszam na : stereo-soldier2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super imagin. Ostatni taniec i jeden taniec xD
    Czekam na następny! <3
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny imagin :)
    Czekam z niecierpliwością na następny.

    Zapraszam do siebie: http://niektore-sny-sie-spelniaja.blogspot.com/
    http://naa-zawsze.blogspot.com/

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww...!
    To jedyne co mi wyszło z ust, po przeczytaniu <3
    GeNIALLny imagine :D
    Kocham twoją lekkość pisania...
    Tak przyjemnie się czyta, że ja nie mogę... ;)
    A ta końcówka...ach!
    I ta końcowa myśl pod gifem...hehe =]
    Czekam na kolejnego :)

    Patty xx
    ______________________________
    http://1d-truly-madly-deeply.blogspot.com/
    http://you-and-i-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy :)
    Końcówka najlepsza :D
    Czekam na kolejny :)

    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny imagin!
    Nie miałam pojęcia że tak bardzo interesuje "mnie" nauka. Hihi.
    Czekam na następny. :)
    Pozdrawiam Zuza; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jaki boski. *,*
    To chyba mój ulubiony. :3
    Świetnie napisany,leciutko się czyta. :)
    Uwielbiam takie.:D
    Hehe...Niall mnie zainteresował tą swoją nauką.Jest lepiej niż na matmie. ^^
    Chciałabym żeby mnie uczył i wyżerał śniadanie.Fajnie by było.Jeny rozmarzyłam się. Matko! xD
    Fajny gif. *.* Kocham ten Horanowski uśmiech. :3 Cytat też idealnie dobrany. :)
    Czekam na następny. ;* Życzę weny. :3
    +Miło by było gdyby następny imagin był z Louisem..Poproszę..Tak ładnie jak małe dzieci i robie słodkie oczka.;) Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny imagin !!!
    Proszę napisz coś z dedykacją dla mnie o Zaynie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny imagin !!!
    Proszę napisz coś z dedykacją dla mnie o Zaynie *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja ;3
    Zapraszam na 5 rozdział http://i-will-give-you-everything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł niebanalny i ciekawy. Szkoda, że już się skończył, bo mogłabym go czytać i czytać. Super, czekam na kolejne pomysły.
    Van. XX

    OdpowiedzUsuń
  13. nienajgorzej Ci wyszedł :33
    może być :)
    Paulina dodasz następny? .♥ Czekam niecierpliwie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Booski! <3 Genialnie piszesz i już nie mogę doczekać się następnego, pisz szybciutko i weny życzę :**

    Zapraszam też do mnie na nn ;>
    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i również na następny na tym blogu:))
      http://ourxxmoments.blogspot.com/

      Usuń
  15. Dzięki za otuchę ...................
    ..
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .
    .bo.
    .
    .
    .
    .

    .
    ..

    ..

    ..
    .
    zostawiam blog ^^ :* dziękuję ci za to bardzo bardzo <333

    OdpowiedzUsuń
  16. super <3 zresztą jak zawsze. czy kiedyś którykolwiek wasz imagin był zły? właśnie, nie :D uwielbiam czytać wasze imaginy i czekam na następny <3 ;**
    zapraszam do mnie na nowy rozdział :D every-kiss-it-gets-a-little-sweeter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest coś, czego nigdy nie zaznam. Cudowny imagin :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super:) Nauka psuje życie XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny imagin. Czekam na kolejny.
    Zapraszam do mnie.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ohhh nasz kochany Horanek ♥
    kocham jego uśmiech, w ogóle jego całego ^^
    te jego negocjacje co do tańca, ja tam bym się nie sprzeciwiała xD
    ahh cuuudowny imagin ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nialler..... ubóstwiam <33333333
    Każdy kolejny imagin na tym blogu jest co raz lepszy!
    Ten taniec..... Awwww

    Przy okazji zapraszam:
    http://www.najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy blog , na pewno bede zagladac czeciej :)
    obserwujemy ? :*
    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaa *.* Ojej supeeer :D :D taki słodki aż się przyjemnie czytało :)

    http://justdreamabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ZAPRASZAM NA NOWY ROZDZIAŁ http://ja-i-1d-by-radocha-and-horanowa.blogspot.com/2013/07/rozdzia-16bya-to-najcudowniejsza-noc.html

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej ale cudne.. *.*
    Czekam na kolejne ;>


    + onlyyouharrystyles.blogspot.com c;

    OdpowiedzUsuń
  26. CUUUUDNY *.*
    ZRÓB 2 CZĘŚĆ XD
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny, taki życiowy :D
    Dziękuję za komentarze pod moimi początkowymi wypocinami ;P
    Pozdrawiam;** i zapraszam chętnych na tego bloga:

    http://nierealnysen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. booski!!!!
    a kiedy będzie jakiś z Hazzą ?

    OdpowiedzUsuń
  29. ZAPRASZAM NA 6 ROZDZIAŁ http://i-will-give-you-everything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O fe jaki paskudny klub.. :/ Tak zwyczajny i zarazem wyjątkowy. Niall udało ci się jej pokazać, że poza nauką też coś istnieje. Mojemu koledze też by się taki wyzwoliciel przydał xD Jak ja ci zazdroszczę talentu.. :)
    BOSKO! *.*
    Mogę prosić dedykacje? Oczywiście Niall :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny.
    Życzę miłych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niallik <3 xD
    Cudny <#
    Wciągasz jak nutella xD

    OdpowiedzUsuń
  33. WoW! Super imagin.
    Końcówka była najlepsza! Imagin cudowny i wyjątkowy.
    Pokazuje nam jak nauka psuje życie. Hahahahahahahahah.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny ;D Zapraszamy do nas: http://onneddirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .