Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 lipca 2013

Louis Tomlinson imagine

                                                Hejka ! :)

Kocham Wakacje... ♥ Haha a kto nie kocha? Wiecie mam taką wenę, że ... :D Tylko nie wiem, jak wam się spodobają moje imaginy xd. A jak spędzacie wakacje?
 Ja w tą sobotę na tydzień wyjeżdżam więc nie zdążę dodać imagina ;/ 
No ale dobra już koniec :D 
Dedykacja dla AndLetMeKissYoux3 bo chciałaś z Lou ;)
 A i jeszcze jedno .... Mój imagin z Zaynem ma już 40 komentarzy O_o 
 Mały szok. Ostatnio Beata zrobiła mi mini spam i podsumowała całego bloga haha :D Ale ładnie pracujecie i komentujecie.


  SERDECZNIE DZIĘKI <3 Wam wszystkim ♥ Gdyby nie wy to... Nie byłoby imaginów nie oszukujmy się :) Tyle radości mi sprawiacie tym jednym komentarzem <3. Dziękuję :*

                                                          Liamkowa ♥


Z chłopakami z One Direction znałam się bardzo długo, można powiedzieć, że od początku. Poznałam ich w X - factorze.
 Pamiętam, jak dostałam miejscówki na widowni na swoje 17 urodziny. Dane mi było obejrzeć to słynne show. Siedziałam i śledziłam występy. Właśnie wtedy jury postanowiło dać szanse pięciu chłopcom, którzy mieli odpaść. Nie wiedzieli, że zrobią tak wielki przełom w muzyce pop. Połączono ich w zespół, który nazwano One Direction. Cieszyłam się, bo na nich głosowałam. Pomyślałam, że szybko zdobędą miłość dziewczyn. Byli tacy przystojni...
  Kiedy wychodziłam ze studia wpadłam na Liama, jednego z nich. Tak zaczęła się nasza długa znajomość. Gdy skończyłam 18 lat, chłopcy poprosili mnie, abym z nimi zamieszkała. Zgodziłam się. Szybko znalazłam wspólny język z fankami. Najlepszy kontakt miałam z polskimi Directioners, ponieważ sama byłam Polką. Przeprowadziłam się z rodzicami do Anglii, kiedy miałam 15 lat. Jednak szybko zaklimatyzowałam się w Londynie. To takie kochane miasto. A jacy mili ludzie.
 No ale wróćmy do chłopców. Byłam ich tak jakby psycholożką. Każdy z nich mógł do mnie przyjść i się wyżalić.
 Uwielbiałam im gotować, chociaż powiedzieli, że nie muszę. Kochałam wdzięczny uśmiech blondyna, gdy witałam ich z ciepłym obiadem. To było bezcenne. Wszystkich ich darzyłam przyjaźnią, z wyjątkiem jednej osoby. Louis był dla mnie kimś więcej niż przyjacielem. Zauważyłam to nie dawno. Nie traktowałam go jak Zayna, czy Harrego. To Louis zawsze był na pierwszym miejscu. Zakochałam się w nim , ale nie potrafiłam mu tego powiedzieć .Nie mam pojęcia czy się domyślił czy nie, ale na pewno mu tego nie powiem. Chociaż, ładna by nawet była z nas para.


Pewnego dnia oglądaliśmy w salonie film.To był nasz tak zwany ,,Sobotni seans z żarciem, pierdzeniem i seksem". Ten ostatni człon dodał Harry, nie wiem po kiego. Dzisiaj wypadło na ,,Oszukać Przeznaczenie 3". Coś ohydnego. Fuj!
  Siedziałam obok Liama i Louisa. Liam oparł swoja głowę na moim ramieniu, a Louis obejmował mnie w pasie, tak po przyjacielsku. Troszkę było mi nie wygodnie, ale sama myśl, Ze to LOUIS mnie przytula przysłaniała wszystkie niewygody. W końcu nie wytrzymałam. Musiałam wyjść bo inaczej Mister Marchewka byłby w niebezpieczeństwie. Przeprosiłam chłopców i udałam się na górę. Gdy tylko znalazłam się w pokoju, starannie zamknęłam drzwi i rzuciłam się na łóżko. Z moich oczu pociekły łzy. Jestem niezwykle wrażliwą osobą i musiałam dać upust skrywanym emocjom.
 Dlaczego to wszystko jest takie trudne? Chciałabym, aby wiedział. Cholera, ta moja nieśmiałość. Nagle poczułam, że ktoś mnie przytula. Co jest? Przecież drzwi były zamknięte. Nic nie słyszałam? Co jest ze mną.
- Ciii już dobrze, nie płacz - zamruczał Harry. Och to tylko on. A miałam złudną nadzieje. Westchnęłam. Podniosłam głowę i napotkałam szmaragdowe oczy mojego przyjaciela. Przytuliłam się do jego torsu szlochając. W sumie jemu mogę powiedzieć. On mnie wysłucha. Ach ta ironia losu. To zawsze oni potrzebowali mojej porady. To oni wypłakiwali się na moim ramieniu. Teraz role się odwróciły. Cóż... Nikt nie jest ze stali.
- Hej, [T.I]? Co jest? Godzina zwierzeń? - spytał. Mimowolnie parsknęłam śmiechem. Ten to potrafi rozśmieszyć.
- Oj Harreh chyba tak - powiedziałam kwaśno.
- Niech zgadnę, zakochałaś się w Lou? - spytał z błyskiem w oku. Aż się zachłysnęłam. Co to? Wróżbita Harry? Skąd on u licha wiedział? Czy aż tak to było widać? A jeśli Tommo też wie? Co wtedy?
- Skąd wiedziałeś? - wybałuszyłam na niego oczy.
- Intuicja kochana, intuicja - mrugnął. Taaa intuicja. - To widać. Z chłopakami zaczęliśmy coś podejrzewać.
- To znaczy, że... - zaczęłam, ale nie pozwolił skończyć. Bałam się najgorszego. Chyba się zacznę pakować.
- Ale nasz kochany miłośnik marchewek jest tak nieogarnięty, że nic nie widzi - zakończył kiwaniem głowy, a jego loczki podskakiwały.
- Uffffff - odetchnęłam. Harry się zaśmiał.
- No co?
- Nic. Aż tak się bałaś?
- Jeszcze jak! I co ja mam zrobić? - jęknęłam bezradnie.
- Coś wymyślimy - Harry zrobił skupioną minę, co mnie tak rozśmieszyło, że wybuchnęłam niekontrolowanym śmiechem, na co Harold się obruszył.
- Co się śmiejesz?! Myślę - Powiedział z dumą.
- Zanim ty zaczniesz myśleć to ja Simsy przejdę - powiedziałam. Zrobił obrażoną minę . Jego chłopięce zachowanie było słodkie.
- Nara - zaczął się podnosić.
- Harry nie! Sorki. No chodź tu myślicielu-cmoknęłam go w policzek.
- Po prostu bardzo cie lubię - mocno go uścisnęłam.
  To prawda. Uwielbiałam ich. Bez nich moje życie byłoby nudne i smutne. Tacy przyjaciele to skarb. Jesteśmy jedną wielką rodziną.
- Oj, bo się zarumienię - zachichotał - Albo powiem Lou.
 Teraz na jego ustach zagościł złośliwy uśmieszek. Nagle znieruchomiał, po czym się roześmiał .
Popatrzyłam na niego i zaczęłam się zastanawiać, czy mój przyjaciel nie potrzebuje pomocy specjalisty. Harry uspokoił się i popatrzył na mnie z wyrazem triumfu na twarzy.
- No co? Mam pomysł!
- I dlatego zachowujesz się jak dzika małpa? Skaczesz, wrzeszczysz, już myślałam, że będę musiała szukać najbliższego psychiatryka. Boże z kim ja żyję. W co was widzą te wszystkie dziewczyny? Nieatrakcyjni, nie umiejący śpiewać, nienormalni - droczyłam się z nim. Harry zmrużył swe oczy.
- Przeproś!
- Nie - wystawiłam mu język.
- Teraz to na serio idę - znowu wstał.
- Nie no przepraszam. No dobra co tam wymyśliłeś? - chłopak zawrócił. Już otwierał buzię gdy nagle..
- [T.I], Harry, gdzie wy jesteście? Kolacja na stole - dobiegł nas wrzask Liama. Ten to ma płuca.
- Później ci powiem - Loczek uśmiechnął się tajemniczo. Nie pozostawało mi nic innego, jak tylko czekać.



Po pysznym posiłku przygotowanym przez Liasia rozłożyliśmy się najedzeni w salonie. Payne wspaniale gotuje.
 - Ej chodźcie zrobimy wspólną noc! - ożywił się Niall. - Mogę zaoferować swój pokój.
- To dobra myśl! - rozpromienił się Hazza. Spojrzałam na niego. Mrugnął. Domyśliłam się, że to początek planu wymyślonego przez bruneta. Tylko co będzie dalej? Reszta chyba była w to wtajemniczona. No oprócz Lou oczywiście.
- Jestem za ! - krzyknął Zayn.
-Ja śpię obok [T.I]!! - Wydarł się Liam uśmiechając się uroczo. Odwzajemniłam uśmiech. Liam zawsze mnie lubił. To z nim i Harrym miałam najlepsze stosunki. Tacy prawdziwi przyjaciele.
- Ja też!! - wykrzyknął Louis zaskakując nas wszystkich, a przede wszystkim mnie. Nikt jednak nie dał tego po sobie poznać. A ja  Ja byłam w dziesiątym niebie, o ile takie istnieje. Całą noc z Louisem. Mmmm...
 [T.I] zejdź na ziemię.
- Ok, to ja idę się myć - uśmiechnęłam się po czym im pomachałam. Musiałam ochłonąć. Spędziłam w łazience dobre parę minut. Gdy wróciłam, wszyscy już leżeli na materacach otuleni kołdrami. Niespotykany widok. Wiele dziewczyn marzy  o tym by być na moim miejscu. Na dodatek chłopcy bez koszulek. Mniam mniam.  Położyłam się przytulając do Liama. Brunet nie protestował. To był nasz wspólny plan. Nagle poczułam ręce Louisa na mojej talii.
- Też chcę - wymruczał mi do ucha. Westchnęłam, w duchu jednak skakałam ze szczęścia. To było moje największe marzenie.
- No dobra - odsunęłam się od Li, który zrobił smutną minę. Wiedziałam, że to wszystko na pokaz. ,,Świetny z niego aktor " przeleciało mi przez głowę . Muszę mu powiedzieć, że jakby mu nie wyszło ze śpiewaniem to i aktorem może zostać.
  Odwróciłam się do obiektu moich westchnień ( obecnie bosko się uśmiechającego ), przytuliłam się do niego i zasnęłam. To była wspaniała noc.


Rano, gdy się obudziłam w pokoju byłam tylko ja i Louis, który smacznie spał. Pogłaskałam go po twarzy, był taki słodki. Uśmiechnęłam się.
 Nagle otworzył oczy. Odskoczyłam jak oparzona. No to wpadłam. I po co go głaskałaś! Karciłam siebie w myślach. Wariatka!
 Lou w tym czasie przetarł oczy, wstał i podszedł do mnie. Dziarsko nie patrzyłam mu w oczy. Nie mogłam. Moje policzki płonęły rumieńcem. Jeszcze nigdy tak się nie upokorzyłam. Co ja mu teraz powiem? Ujął mój podbródek. Czy chciałam, czy nie musiałam spojrzeć w jego przepiękne morskie oczy.
- [T.I] chcesz mi coś powiedzieć ? - spytał. Pięknie. No [T.I] dajesz! Upokorz się jeszcze bardziej!
- Przepraszam - wybąkałam zażenowana. Uniósł wysoko brwi. Dobra! Idę!
- Lou , ja już dłużej tak nie mogę - próbował mi przerwać, ale ja mówiłam dalej. Rozkręciłam się.
- Kocham Cię. Odkąd pamiętam zawsze mi się podobałeś. Nie musisz tego odwzajemniać. Zostaniemy przyjaciółmi i... -nie zdążyłam dokończyć, bo Louis wpił się w moje wargi.
 Zdziwiona odwzajemniłam pocałunek. Zawsze myślałam, że jestem dla Louisa tylko przyjaciółką. Nigdy nie łudziłam się nawet na to, że on, ten wariat kochający marchewki i paski może czuć do mnie coś więcej.
- [T.I ] ja ciebie też kocham i chce z tobą być. Myślałam, że ty czujesz coś do Hazzy. Wczoraj razem siedzieliście i... - powiedział uśmiechając się z zakłopotaniem.
- CO? Ja i Harry?! Louis! My jesteśmy tylko przyjaciółmi - uspokoiłam go.
- Wczoraj tylko rozmawialiśmy- dodałam. Odetchnął z ulgą.
- Ma chłopak szczęście- mruknął tuląc mnie do siebie - Ja bym mu dał!
- Tylko ciebie kocham - zapewniłam go patrząc mu w oczy.
 Chłopak odnalazł moje usta i złączył je ze swoimi w długim subtelnym pocałunku. Zatraciliśmy się w sobie. Wszystko zniknęło. Straciliśmy poczucie czasu. Byliśmy tylko my i nasze ciała. W pewnym momencie usłyszeliśmy bicie braw i głos Zayna.
- No proszę! Wystarczy zostawić ich na dosłownie dwie godziny i już mamy parę! - zaczął się śmiać, a inni wybuchnęli śmiechem. Popatrzyliśmy na siebie z Louisem i dołączyliśmy do chłopców.
- No pewka! Marchewkowy zawsze postawi na swoim - wyszczerzył się Tommo, za co dostał ode mnie sojkę w bok.
- Szczęścia życzę - pogratulował nam Liam. Przytuliłam go z radością. Nagle usłyszałam Nialla:
- Mogę być świadkiem na ślubie? - zapytał z niewinna miną. Wybuchnęliśmy na nowo śmiechem.
- Haha Niall. Jeśli będzie ślub to oczywiście,że tak - odparłam po czym go uścisnęłam.
- Ale najpierw seks! - zawołał Harry. Przewróciłam oczami.
- No wiadomo Hazzusiu. TO na pierwszym miejscu - poparł go Lou.
-  Ja już się zaczynam bać. TATO RATUJ! - krzyknęłam. Nasz Daddy już się szykował, aby mnie ocalić, lecz na próżno. Superman porwał mnie w swoje ramiona i bardzo szybko zaczął kierować się w stronę basenu. Zaczęłam piszczeć. Znając tego szaleńca to na pewno wylądujemy w wodzie.
- Loui puść mnie! Błagam cię! Będzie seks, tylko mnie puść! - przekonywałam błagalnie. Brunet udał, że się zastanawia.
- Nie! - powiedział zdecydowanie.
- Kupimy marchewki - brnęłam dalej.
- Nie - zostawał nieugięty.
- To co ty chcesz? - spytałam bezradnie.
- Zaraz zobaczysz - odparł wskakując ze mną do wody. Darłam się wniebogłosy. Wynurzyliśmy się w tym samym czasie. Louis złączył nasze usta w kolejnym już tego dnia romantycznym pocałunku. Kiedy skończyliśmy oderwał się ode mnie i powiedział.
- Zawsze chciałem to zrobić. Z Tobą. Nareszcie mogę. Mogę codziennie lądować z tobą w wodzie, co rano budzić się obok ciebie, podawać ci śniadania. Mogę i nikt mi tego nie zabierze. Kocham Cię, rozumiesz to? Kocham.
- Ja ciebie też - szepnęłam.
- Ale mi nakrzyczałaś do ucha - skrzywił się, na co ja parsknęłam śmiechem.

Widzicie? Jak to się potoczyło? Teraz jesteśmy razem szczęśliwi, kochamy się do tej pory. Czasami wystarczy zrobić pierwszy krok, pokonać nieśmiałość. Można również skorzystać z pomocy przyjaciół, tak jak ja to zrobiłam. Gdyby nie Harry nigdy bym się nie odważyła. Zawsze będę miała u lokowanego dług wdzięczności. Dzięki niemu mam zwariowanego chłopka, o którym zawsze marzyłam.

                  
                                               
                        ,,Miłość przychodzi znienacka, nim się obejrzysz, już nosisz ją w sercu ''     

                                                              
  Liamkowa♥

40 komentarzy:

  1. Ojej no cudny! Taki zabawny i romantyczny! Kocham wasze imaginy mmm <3 cudooo :) Kocham Louis'a <3

    http://justdreamabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, jaki super imagin *.*
    Rozpłynęłam się normalnie jak go czytałam *.*
    Boski :D
    Ale Zayn mnie rozwalił. On to ma talent do wchodzenia w odpowiednich momentach xD
    I Harry. Jak zwykle tylko o jednym :D
    Ale u niego to już normalne xD
    Genialny imagin! :)
    Taki sweet *.*
    Czekam już niecierpliwie na kolejny :*
    I oby był tak samo słodki i wspaniały jak ten :)
    Czekam i życzę weny <3
    + życzę miłego wypoczynku :*
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!

    Anglia, Londyn - miasto pełne życia, a także problemów. Zamieszkuje tam dziewczyna, która ma dziecko. Ojcem dziecka jest chłopak z irlandzko-brytyjskiego zespołu. Niestety dziewczyna nie wie jak on ma na imię. Jej tata - menadżer sławnego Boy's Band'u nie ma za dużo czasu dla córki i wnuczki. Pewnego pięknego dnia wychodzi z Lux na spacer.
    Spotyka jego - ojca dziecka.
    Spanikowana nie wie co robić i idzie tak, żeby
    nie zwrócić na siebie uwagi.
    Udaje się jej.
    Zadowolona udaje się do domu, a w domu czeka ją niespodzianka.
    Jak myślicie co to za niespodzianka?
    Czy Marry powie Zayn'owi, że ma córkę?
    Jakie czekają na nią problemy i wypadki?
    Ile będzie czasu się ukrywać?
    Wiedzcie, że czekają na nią nie miłe niespodzianki i nie tylko.
    Tego dowiecie się czytając bloga :
    ja-jestem-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, boski, cudowny, niesamowity imagin.
    Z niecierpliwością czekam na kolejny.
    Zapraszam do mnie.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
      all-you-need4.blogspot.com

      Usuń
  5. hahahahahhahahah zarypisty Paulina, serio .<3
    a ten moment - "Aż się zachłysnęłam. Co to ? Wróżbita Harry ?" hahahahah rozwaliło mnie to :)
    ogólnie cały śmieszny ten imagin, ale jakże romantyczny .♥
    podziwiam, skarbie :)
    moja tyyy :*
    mój mały Tommo .:33
    czekam na następny :p


    całuski, Ali .<33

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha....
    Tak, to DZIEŁO!
    Nie zaprzeczaj, bo wejdę w laptopa i cię zgwałcę czy coś tam...hahaha ;D
    Żartuję...nie bierz na serio tego xd
    Śmieszny a za razem zajebisty imagine!
    Harry...ach ten Harry...pomocnik ^^
    A Daddy....awww...;*
    Świetny i nie waż się zaprzeczać! <3

    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła nazwa na dzień. No więc ,, Sobotni seans z żarciem, pierdzeniem i seksem" chyba do końca nie wypalił. Bo nie było pierdzenia xD Dobra już nie gadam bzdur. Imagin był super. Zostanie w mojej pamięci. Cudownie piszesz!
    Zapraszam: http://belivingin.blogspot.com/ i inne moje blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie imaginy są najlepsze - śmieszne i romantyczne :*
    Cudowny, uwielbiam <3
    Już się nie mogę doczekać na następny :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki boski i romantyczny.
    Dobrze to wymyśliłaś :)
    Nie wiedziałam, że Harry może się okazać pomocnikiem :)
    Miłe zaskoczenie.
    Mam pytanie. Mogłabym poprosić dedykacje z Liam'em?

    Zapraszam do siebie: http://niektore-sny-sie-spelniaja.blogspot.com/

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo śmieszny i romantyczny. Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawny i romantyczny :)
    Świetny :)
    Czekam na następny!Weny!!
    Zaprszam do mnie na 9 rozdział
    http://he-is-just-a-friend.blogspot.nl/2013/07/rozdzia-9.html
    Pozdrawiam Vicky :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy będzie o Liamie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski taki słodziaszny...
    Tak myślałam, że on też ją kocha :)
    Czekam na kolejny :D
    just-you-and-one-direction.blogspot.com
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko jaki śliczny. *.*
    Kocham takie romantyczne imaginy. :3
    Miło się czytałooo. <3
    Jesteś cudowna. :>
    Dziękuuuje za dedykacje. ^^
    Bardzo się cieszę że napisałaś tego imagina dla mnie. :3
    Najlepsza niespodzianka ;)
    Koooocham go. <3
    i Ciebie. ;*
    Jeny jak by się chciało to na serio przeżyć. ^^ *o*
    Takie świetne imaginy piszesz tylko ty.
    Tak lekko się je czyta i nawet czułam się główną bohaterką. :D
    Niecierpliwie czekam na następnego. ;**
    Życzę weny + pozdrawiam. <333

    OdpowiedzUsuń
  15. :*
    Świetny imagin ;)
    Czekam na następny bo miło się go czyta

    Zapraszam do zostawienia komentarza u mnie:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxo

    ps: jeżeli komuś się spodoba zaobserwujcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. What i don't realize is if truth be told how you are no longer actually much more neatly-liked than you might be now. You are so intelligent. You realize therefore significantly with regards to this matter, made me personally consider it from a lot of various angles. Its like men and women don't seem to be fascinated
    until it is one thing to accomplish with Girl gaga!
    Your individual stuffs outstanding. Always handle it
    up!

    My web blog; http://super-randka.pl/o-nas

    OdpowiedzUsuń
  17. haha
    cudny
    ja chcę kolejny.
    Pisz szybko kolejny.

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY ROZDZIAŁ.;)
    http://in-my-mind-i-cry-for-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne... Tylko zawsze za dużo zdjęć dodajesz.
    Jedno, góra dwa zdjęcia w zupełności by wystarczyły.
    @DirectionerForever

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo nasz kochany Louis ♥
    kurde bał się zrobić pierwszy krok, i takie szczęście mogło mu przelecieć przed nosem...
    dobrze, że dziewczyna wyznała mu to co do niego czuję, bo ja bym nie potrafiła ;(
    ohh i ten cały plan Harrego i chłopaki ;)) kurde moje słodziaki ♥
    Liaś kochany, i zazdrosny Tomilson xD cudowny imagin ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahahahahaha! Super imagin. Gdy czytałam uśmiech nie schodził mi z twarzy.
    Bardzo fajny i wciągający!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pozytywny imagin, uśmiałam się! :D GRATULUJĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu śmiałam się jak głupi do sera xD
    Masz talent dziewczyno :D <3
    Lou <3 :D
    www.Still-jeszcze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział :D Zapraszam do czytania i komentowania :*
      Przepraszam za SPAM :)
      http://still-jeszcze.blogspot.com/2013/07/rozdzia-11.html

      Usuń
  23. Oj, ale słodki i romantyczny <33 też tak chce! Uwielbiam jak piszesz. ;3 Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ...
    Lou tutaj jest taki uroczy *.*
    Kocham twój styl pisania , pozdrawiam

    Zapraszam przy okazji
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo.. jak słodko *.*
    Hah, to rzeczywiście musiała być dziwna akcja z tym głaskaniem xD Ah.. jaki piękny Happy End :D
    ŚWIETNE! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Boskie. ; ) Niall świadkiem . ; D A harry . ? Harru tylko o jednym . xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja twojego bloga już każdemu reklamuje .Każda moja koleżanka z klasy już czyta xd . I wcale się nie podlizuję tylko prawdę mówię , bo ja po nocy siedzę i czytam , normalnie moim narkotykiem jesteś . Bella ty ideale, jak ty piszesz takie boskie imaginy ? Może zdradzisz nam przepis . Ja nawet w połowie nie piszę tak dobrze jak ty , ale mam nadzieję że zacznę .Bella wiedz że czy bez Pauli czy z Paulą , dla mnie zawsze będziesz idealna. Biję pokłony za imagina ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooooooooogromnie mi sie podoba!! Jest świetny, przecudny i słodki! nie wiem co powiedzieć! Brak słów! Jesteś niesamowita i Twój talent do pisania!! Podrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. to najlepszy imagin jaki czytałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cudoooo <3333333 kocham cb i imagina
    http://mojeimaginyz1dbydh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. to jest SUPER CZADOWE. poprostu cudo wilebie kocham Louisa a y to tak ślicznie ujełaś ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku...kocham <3 Masz talent do pisania <3 kocham tego imagina <3

    OdpowiedzUsuń
  33. śśświetnie piszesz !!! po prostu super . zapraszam do mnie : http://cecilia-zayn.blogspot.com/ mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest genialny! !! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Lou <3
    To jest mój ulubiony imagin. Dziękuję ci za niego ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Bosz!!! On jest boskii ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .