Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 lipca 2013

Niall Horan imagine

Hej. Tu Bella. ;] 
Jak wam mija czas ? Mi ge-Niall-nie ;) Mimo, że pogoda niezbyt dopisuje xd
Haha jak wam się podoba zapowiedź Best Song Ever ? Mi świetnie. Niall jako biznesmen haha;> No czyli pasuje do mnie, bo jestem w Technikum Ekonomicznym... Mogę mu z chęcią korków udzielić haha ;D  Przez te imaginy już wydziwiam. 

No więc zapraszam do czytania tego Best Imagin Ever ;D
Dedykacja dla: Patricia Payne oraz dla:  Patrycja Malinowska
(staram się rzadko robić podwójne dedykacje, bo każdy zasługuje na swoją historię, ale macie tak samo na imię i nie mogłam się oprzeć ) ;]

Pierwsza strona w nowym pamiętniku pod tytułem: Cholera znów się zakochałam.
Jest moim najlepszym przyjacielem. Od dzieciństwa. Ale teraz, w moim sercu goszczą mieszane uczucia. Nie jestem pewna czy go lubię... A może to miłość? Dlaczego życie nie może być prostsze? - Napisałam w swoim pamiętniku.

-Patrycja! Niall jest tutaj!- krzyczał z dołu mój młodszy brat.
Szybko zamknęłam mój pamiętnik i zwinnym ruchem wsadziłam go pod poduszkę. Po chwili usłyszałam szybkie kroki, które z echem roznosiły się po całym domu.
-Hej Pati- przywitał mnie blondyn mocnym uściskiem- Dawno się nie widzieliśmy.
-Widziałeś mnie godzinę temu-mruknęłam, odsuwając się od jego klatki piersiowej-Pozwól mi oddychać, proszę.
Uwolnił mnie z uścisku i potargał dłonią moje włosy.
-Cokolwiek sobie zażyczysz- uśmiechnął się i wskoczył na moje łóżko. Chwycił pilot z szafki nocnej i włączył telewizor. Podczas skakania po kanałach, zdjął buty i rzucił je na dywan.  Spojrzałam na niego i zauważyłam, że ma skarpetki w kolory tęczy. Nie mogłam powstrzymać śmiechu.
-Mogłeś zdjąć buty przy drzwiach, ale co tam- skarciłam go, nie przestawiając się śmiać.
-Nie, tak lepiej.
Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia dlaczego się z nim przyjaźnię. Przysięgam, że nasze charaktery są tak różne... On jest nieodpowiedzialny i  beztroski, a ja ciągle martwię się o wszystko. Jedyne co nas łączy to gust muzyczny.
-Gorąco- jęknął rzucając we mnie jedną, z wielu poduszek znajdujących się na moim łóżku.
-Niee...- zaprzeczyłam i usiadłam przy biurku. Wzięłam ołówek i rozpoczęłam pracę nad wypracowaniem z angielskiego.
-Patrycja, nie jesteś zabawna robiąc zadanie domowe w sobotę- zaczął narzekać Horan.
Obróciłam się na fotelu w jego stronę i zauważyłam, że nie ma na sobie koszulki.
-Dlaczego jesteś... E nieważne- westchnęłam i po raz kolejny starałam się skupić na pracy domowej, co było dość trudne, biorąc pod uwagę, że mój najlepszy przyjaciel, znany również jako moja sympatia, leży na moim łóżku półnagi.
-WY-LU-ZUJ-SIĘ ! - rozkazał kładąc nacisk na każdą sylabę.
-Jesteś okropny- pokręciłam ironicznie oczami.
-Masz bujną wyobraźnie- powiedział, a ja po chwili poczułam jak poduszka uderza w tył mojej głowy. Odwróciłam się i spojrzałam na Nialla, który rzucił we mnie kolejną poduszką, tym razem trafiając w twarz.
Roześmiał się jak wariat.
-Och, co to jest? -spytał głośno po chwili. Przyjrzałam mu się dokładnie, aby zobaczyć o czym mówi. Moje oczy się rozszerzyły, a serce zaczęło bić mocniej. Trzymał w ręku mój osobisty pamiętnik. A co najgorsze - wertował kartki...
-ZOSTAW TO! - krzyknęłam i rzuciłam się na niego, starając się wyrwać pamiętnik z jego rąk. Był tylko o 5 cm wyższy, a ja nie dosięgałam, aby go dostać. Stał na łóżku i trzymał zeszyt wysoko w górze.
-Kochany pamiętniku, myślę, że... Mam ... Pati, przestań! - wypowiadał słowa, a ja nie chciałam by tego czytał i mimo wszystko nie przestawałam mu przeszkadzać.
-Oddawaj! -krzyczałam skacząc, aby dosięgnąć zdobycz.
Spojrzał na mnie i z uśmiechem na twarzy pokiwał przecząco głową.
-Niall ! Mówię poważnie ! -jęknęłam z bezsilności.
-Dobra, dobra, dobra. Dam ci to... Pod jednym warunkiem.
-Czyli jakim?
-Powiedz, o kim w nim piszesz? Kogo kochasz? -wypowiedział swoją prośbę. Spojrzałam na niego i zaczęłam rozważać wszystkie opcje. Jeśli mu powiem, to może zbudować nasz związek, ale jeśli on nic do mnie nie czuje...
-Wszystko, oprócz tego- powiedziałam nie spodziewanie.
-Dobra, no to musisz mnie pocałować- wydusił. Wzruszyłam ramionami i pocałowałam go  w policzek. Jeżeli mam być szczera, to było to zupełnie normalne.
Niall pokręcił głową.
-Nie tu, tylko tutaj- zacisnął usta i wskazał na nie palcem, zamykając oczy.  Zawsze chciałam to zrobić, tak jak pisałam o tym w swoim pamiętniku, ale na moje szczęście opuścił pamiętni, tak że z łatwością mu go zabrałam.
-Aha!- chwyciłam szybko pamiętnik. Gdy odwróciłam się, aby wyjść z pokoju w celu ukrycia  go w bezpiecznym miejscu, chwycił mnie za rękę i pociągnął do siebie.
-Nie uciekniesz mi tak łatwo-szepnął cicho, podczas gdy ja wtulałam się w jego nag tors. Odsunęłabym się od niego, ale naprawdę się cieszyłam, że mogę być z nim tak blisko.
Zacisnął swoje miękkie usta na moich. Na początku byłam zaskoczona, ale po chwili dałam się ponieść chwili i pogłębiłam pocałunek.  Zaczął mnie pomału wypuszczać. Nagle na ziemię spadł pamiętnik. Spojrzałam na pamiętnik i bez zastanowienia wtuliłam się w  ramiona Nialla.
-Jesteś taka słodka, jak jesteś zdenerwowana- uśmiechnęłam się. Wplotłam palce w jego miękkie włosy i przygryzłam dolną wargę.
-Niall?- szepnęłam cicho, a on pocałował mnie w szyję.
-Mhm?-wymamrotał.
-Co teraz będzie z nami?
-Niati- odpowiedział i  delikatnie pocałował mnie w usta.
-Czekaj, co?
- No Niall plus Pati-wyjaśnił.
-Jesteś taki niedojrzały- zaczęłam się śmiać.
-Wiem- uśmiechnął się.



,,Sięgnij po mój pamiętnik – to jak książka o Tobie."

55 komentarzy:

  1. Fajny imagin.
    Jesteś genialna!
    Co tu więcej pisać?
    Aha, proszę takich więcej. Kocham takie słodkie imaginy ; *
    Jestem dziwna, ale co mi tam.

    Zapraszam do siebie: http://niektore-sny-sie-spelniaja.blogspot.com/

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo *.* Słodkie to! *.*
    Niati <3
    Świetny imagin, fajnie go napisałaś, mi się bardzo podoba ;*
    Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jem z kuzynką arbuza i ona zastanawia się czy jeśli wciągnie pestkę nosem, to czy jej tam arbuz wyrośnie...haha, tak, ona pojebana :D
    Loguję się na bloggera i paczę, że imagina dodałaś.!.!
    Zaczęłam czytać...jak przeczytałam swoje imię to zaczęłam łachać xD
    Ach, NIATI!
    Nie mieści mi się w głowie, skąd bierzesz pomysły na to wszystko. (?) ;>
    Ale powiem ci, że są genialne! <3
    A ten imagine jest słodki nawet...aż ślinka cieknie haha xD
    Słodki i fantastyczny ! <3 !
    Niall spryciarz...mhmmm :D
    Czekam na nn ;**

    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  4. O RANYY .<3
    JAKI SŁODKI :)
    CUD, MIÓD I MALINKA :)
    POWIEM CI SZCZERZE, ŻE ZDZIWIŁAM SIĘ, GDY MNIE POINFORMOWAŁAŚ O TYM IMAGINIE :3
    ALE CÓŻ ^^
    MOŻE WARTO BYŁO WEJŚĆ :D
    LUBIĘ TWOJE IMAGINY, NAWET BARDZO, BO ZAWSZE POD KONIEC JEST JAKIŚ CYTAT, MĄDROŚĆ ŻYCIOWA, KTÓRĄ WYPADAŁOBY ZAPAMIĘTAĆ :*

    JEŚLI CHODZI O IMAGIN, TO JAK NAJBARDZIEJ BYŁAM ZASKOCZONA, ŻE NIALLER TAK SZYBKO KAZAŁ SIĘ POCAŁOWAĆ :) ZABAWNE, H3H3H .
    CO JESZCZE CHCIAŁAM POWIEDZIEĆ? AHA, NIESAMOWITY ZWROT AKCJI! NIE WIDZIAŁAM CZEGOŚ PODOBNIEJSZEGO :)
    ŚWIETNY, NAPRAWDĘ ŚWIETNY, MOŻESZ MI WIERZYĆ NA SŁOWO :P

    POZDRO, ALI .♥

    BY THE WAY, ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY ROZDZIAŁ - http://shadow-really-story.blogspot.com/ . :)

    I SORKI ZA CAPS LOCKA, HEHEHESZKY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi...słodki...^^
    Niati-kocham <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejjj no!!!!
    Jak ty to robisz, że wszystkie twoje imaginy są tak słodkie, że zawsze się przy nich uśmiecham?! Zdardź mi swoją tajemnic! :D
    Pewnie już ktoś cię poprosił o dedykację, ale ja dawno cię o to nie prosiłam, ale teraz cię proszę o imagina dla mnie i proszę Niall'a.
    Hehe więcej tych "proszę" to się już nie dało? :) :D
    Nie no ogólnie to strasznie tym imaginem poprawiłaś mi humor, bo wcześniej był do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super imagin. Nie wiem jak to robisz, że są takie wspaniałe. Bardzo proszę o imagin z Harrym ;) Jeżeli to oczywiście nie będzie kłopot.
    Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie słodziutki... i dla tego nie chowam pamiętnika pod poduszką XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega! Skąd ty bierzesz te pomysły dziewczyna. Podziel się weną. Czkema na nn ;*
    Jeśli bym mogła to chciała bym imagina z Louisem jeśli to nie był by problem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. super ! :D bardzo pomyslowe ! :d

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej słodkie i takie awww! kolejny super imagin no! kocham :)

    http://justdreamabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej no ty to chyba masz zawsze kumulację pomysłów :D
    Zajebisty . . . . . I taki słodki , no . . . Fantastyczny :D <3
    Niati :D <3
    www.Still-jeszcze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Twój blog został nominowany do "The Versatile Blogger". Więcej informacji u mnie;) -> http://still-jeszcze.blogspot.com/2013/07/the-varsatile-blogger.html

      Usuń
  13. Oh przecudowny imagin<3 kocham
    Takie *___* taki słodki c: a Niati ahh to jest super pomysl tez :)) x

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny. Nieźle się uśmiałam. Niati, hahahahahahahaha.
    Naprawdę, imagin, super. Masz ogromną wyobraźnię i talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam bloga z imaginami! Mam nadzieję, że będziesz zaglądać od czasu do czasu. :)

      http://imaginy-one-direction-infection.blogspot.com

      Zapraszam do odwiedzania i komentowania. :)

      Usuń
  15. imagin cudowny
    zapraszam na mojego niedawno założonego bloga
    http://nirela-one-direction.blogspot.com zaprasza

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże cudowny imagin! Jest taki romantyczny ♥
    Kocham cię! Boże i to jak!

    " Czy poruszy cię historia o dwóch obliczach? Pierwsze to ludzkie z sercem i rozumem. Drugie wilcze ze spontanicznością oraz ryzykiem. Wszystko traci sens, gdy zapada zmrok. Robi się zimno i ciemno, a ty zostajesz wystawiony na próbę. Czy przetrwasz to twój interes. Ale pamiętaj nigdy nic nie jest kolorowe i czas szybko leci..."
    Serdecznie zapraszam do wyrażenia opinii! ♥
    http://ostatni-wdech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej słodki imagin
    czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne,świetne,słodkie,romatyczne.......Kocham to. *u*
    hehe..Jakie pomysły. ;D
    życzę weny no i oczywiście pozdrawiam. :*

    http://irishboyandbritishboys.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  19. awwwwww ;** słodkie <3
    masz serio wielki wielki talent, każdy twój imagin jest świetny, wiesz?
    czekam na następny imagin :)
    dodaj go najszybciej jak się da <3
    i zapraszam do mnie : every-kiss-it-gets-a-little-sweeter.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodkii *.*
    Czekam na następny :)
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny imaign. Zresztą jak każdy. Czekam na kolejny.
    Zapraszam na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Odrzuceni przez społeczeństwo, wytykani palcami, szykanowani, paleni na stosie - taki żywot wiodły w średniowieczu wszystkie paranormalne istoty zamieszkujące nasz świat. Kilkorgu z nich cudem udało się przeżyć i wyjść cało z okresu, kiedy rozciąganie na kole i przypalanie pięt rozgrzanym do czerwoności pogrzebaczem były najpopularniejszymi torturami. Przez kilka stuleci poszukiwali się nawzajem, nie wiedząc o swoim istnieniu, lecz kiedy wreszcie się odnaleźli pod wiekowym dębem, na którym wieszani byli zdrajcy napoleońskiej armii, ich dotychczasowe życie przestało istnieć. Rozpoczęli nowy koniec prowadzący ich razem przez krew, ból i cierpienie, miłość, przyjaźń i radość do śmierci - niekoniecznie swojej.
    Czternaście stworzeń.
    Czternaście różnych charakterów.
    Czternaście rządnych krwi, ale też pragnących pokoju istot.
    Trzynaścioro odmieńców.
    Jeden człowiek.
    Mieszanka wybuchowa?
    Z tego nie może wyjść nic dobrego.

    http://nowy-koniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. heeej ;) twój blog został nominowany do "The Versatile Blogger". więcej informacji u mnie na blogu na http://every-kiss-it-gets-a-little-sweeter.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten imagin jest taki słooooodki. *.* Jeju, czytałam to i uśmiechałam się jak głupia do monitora! :D
    Przy okazji zapraszam do mnie na nowy rozdział:
    http://iwantyoumydarling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahaha... xD Fajna akcja z tym pamiętnikiem. I ups.. no trudno, że upadł akurat na tej stronie.. ;)
    Jak ja cie nie lubię za twój talent ;) Żarcik..
    świetny imagin! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś nominowana do Libster Award :)
    Szczegóły u mnie
    http://because-you-are-all-my-life.blogspot.nl/
    Pozdrawiam Vicky :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietnee! :D Zapraszam do mnie Never-say-Never-by-Justin-Bieber.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ohhh kocham cie za twoje pomysły ;))
    gdzie ty je wszystkie masz, skąd je bierzesz ?
    to jest takie urocze, takie słodkie, nic tylko czytać i podziwiać ;))
    szczerze się jak głupia i kurde co ci faceci z nami robią ?
    kocham ♥
    naprawdę świetny imagin, a twój styl pisania już dawno dotarł do mojego serduszka ;))
    a co do piosenki, to kurde zapowiedź jak zawsze niezła, tylko dwa dni i oglądać ;))
    nie mogę się doczekać ;p pozdrawiam ;** she-and-he-together-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach!
    Nie pogardziłabym, gdyby Horanek w rzeczywistości najpierw rzucał we mnie poduchami a potem mnie pocałował *,*
    Mmmm.. Rozmarzyłam się xdxd
    Haha imagin ge-NIALL-ny :**

    Zapraszam również do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super :) Ściągnęłaś już BSE? Ja kwadrans po opublikowaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooooo... Jaki słodki ^^
    Osobiście wolę te smutne Imaginy lub te bez Happy End'u, ale ten jest świetny :)
    Jak czytałam to bez przerwy szczerzyłam się do monitora...
    Ten gif z Niallem jest świetny :DDD
    Czekam na kolejny Imagin ;***

    OdpowiedzUsuń
  32. :) Zajebiste ;) Kochamm :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Boski imagin :D
    Czekam na następny :)
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nominuje wasz blog do The Versatile Blogger. Więcej informacji na moi blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. When someone writes an piece of writing he/she
    keeps the image of a user in his/her mind that how a user can be aware of
    it. Thus that's why this paragraph is outstdanding. Thanks!

    My weblog Steel Motor Yacht

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :)
    Zostałyście nominowane do The Versatile Blogger Award :)
    Więcej informacji na moim blogu : http://one-direction-moje-opowiadanie.blogspot.com/
    Pozdrawiam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super ;P
    Zostałaś nominowana do The The Versatile Bolgger w pełni na to zasłużyłaś.
    Zasady na moim blogu. :d ;*
    http://nierealnysen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Cię *.* dlatego nominowałam cię do the Versatile Blogger :-)
    Więcej u mnie

    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. I hardly comment, however i did a few searching and wound
    up here "Niall Horan imagine". And I do have a few questions for you if it's allright. Is it simply me or does it give the impression like a few of these responses appear as if they are left by brain dead people? :-P And, if you are writing on other online sites, I'd like to follow everything fresh you have to post.
    Would you make a list of all of your communal sites like your twitter feed,
    Facebook page or linkedin profile?

    Here is my web page: Cooking Supplies

    OdpowiedzUsuń
  41. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger!!
    Więcej szczegółów na naszej stronie:
    http://just-you-and-one-direction.blogspot.com/2013/07/liebster-award-i-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Rozdział jest wspaniały <3 do tego jak przyszedł w brudnych butach do jej pokoju i skarpetka w tęczę :P MEGA!!! :) a po co on ściągnął koszulkę? No, na miejscu Pati też bym nie mogła oprzeć się temu widokowi :D i do tego jak znalazł jej pamiętnik. Ja bym się spaliła ze wstydu :) w pamiętniku kryją się wszystkie tajemnice :) wyobrażam sobie to, jak ona musiała skakać, gdy Niall trzymał pamiętnik w górze :P Moja wyobraźnia jest ogromna :D i odrabiać zadanie domowe w sobotę? W tej sprawie popieram Nialla ;) ale najlepsze było na koniec. Pocałunek, którego Pati za nic sobie nie wyobrażała. Nie wyobrażała sobie tego, że on zrobi pierwszy krok... Ale najważniejsze, że wszystko skończyło się szczęśliwie :D nie mogę doczekać się następnego imagina. I nie wiem czy to jest możliwe, żeby zrobić dla mnie dedykacje :P pozdrowionka ;) zapraszam do mnie: http://youneverlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjął koszulkę, bo było mu gorąco. ;> Haha.
      Dziękuję za tak pozytywny komentarz ;D

      Usuń
  43. http://londyyn.blogspot.com/ ZAPRASZAM :***

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny rozdział, czekam na nn <3 w wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    http://love-and-do-not-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow!
    Genialne! Dzięki za taką perfekcyjną dedykację.
    Na pocałunku się wzruszyłam.:P Spaliłabym się jak by jakiś chłopak przeczytał mój pamiętnik :P Czekam na następny imagin.

    http://Love-in-paris-story.blogspot.com
    Ps. Sory za spam

    OdpowiedzUsuń
  47. AWWWWWW ♥ @Czekoladka1D

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku, jejku, jejku! Jaki boski! Myślałam, że oszaleję, jak to czytałam! Normalnie się rozpłynęłam :D
    Boże, to było boskie! A ty kochana masz taki talent! *.*
    I przepraszam cię, że nie skomentowałam tego wcześniej, ale nie miałam za bardzo jak. Wyjazd, choroba. Eh...
    No ale co tam :D
    Ten imagin jest cudowny!
    KOCHAM GO! *.*
    Niati! Aww... <3
    I jeszcze raz powtórzę na koniec: cudowny imagin :*
    Czekam na kolejny :*
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Supeeer czekam na dalej. http://magicznowilosnahistoria.blogspot.com/ Wpadniesz ? Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .