Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 maja 2013

Zayn Malik imagine

Hejoooo ;3 Tu Bella♥

Jak tam? U mnie spoczko. Tyle wolnego i mi się mordka ciszy.
A jeszcze bardziej mi się mordka cieszy widząc tyle komentarzy. Miłooo ;) Mam nadzieję że zawsze będziecie tak pięknie komentować ;*

Słodki imagine z Zaynem, z dedykacją dla:  Malikowa ;** (Dannonkowa ;**)

CHCECIE  DEDYKACJĘ IMAGINA PISZCIE W KOMENTARZACH ;D



-Zayn, myślisz , że dasz rade to nieść? To jest troszkę ciężkie- wahając się podałam mu kolejne pudełko.
-Dam radę, księżniczko-chwycił  pudełko tak jak by w środku były piórka, a nie ciężkie książki.  Dziś  przeprowadzam się  do Zayna.

W sumie to była szybka decyzja.  Codzienne randki i pożegnania, gdy musiałam iść do domu. To było męczące. Każdego dnia się żegnać tylko po to by kolejnego znów się przywitać i spędzić ze sobą cały dzień.
Tego dnia trzymałam go mocno za rękę nie mogąc się od niego oderwać.
- Kochanie, bo ci ucieknie! - poganiał mnie widząc stojący na przystanku autobus.
- Szybko, jeszcze jeden- mruknęłam z błagalną miną i  dociągałam go do siebie łapczywie sięgając ust.
- Biegnij wariatko. - śmiejąc się pocałował mnie ostatni raz.
Wbiegłam do autobusu ledwo przeciskając się przez zamykające się już drzwi. Kilku ludzi przyglądało się nam i uśmiechało szczerze.
Kierowca także rozbawiony tą całą sytuacją zapytał:
- Co, ukochany nie chciał puścić? - w odpowiedzi uśmiechnęłam się do niego szczerze .Nie zdążyłam usiąść a już poczułam wibrujący w kieszeni telefon. Dzwonił Zayn.
- Wysiadaj na najbliższym przystanki wariatko, mam twoją kurtkę - słysząc śmiechy ludzi wybiegłam gnając w jego stronę. Wychylił się zza rogu łapiąc mnie i znów łącząc nasze usta. Trzymając swoją kurtkę już w dłoniach wyszeptałam do niego:
- Zawsze chciałam tak do ciebie biec.
- Ale żeby się całować , a nie wziąć kurtkę. - powiedział i się roześmiał,a  ja nastawiłam usta do pocałunku.
 - Cicho bądź, całuj.
 -Musisz się do mnie przeprowadzić- stwierdził Zayn i abym nie zaprzeczyła pocałował mnie w usta.
Tak, mam osobę, na którą zawsze mogę liczyć i  jest przy mnie zawsze, kiedy tylko tego potrzebuję.

-Hej [Twoje.Imię], gdzie to chcesz? -spytał Harry,trzymając w ręku moją kosmetyczkę, wyrywając mnie z zamyślenia.
-Połóż w łazience-powiedziałam  z uśmiechem. 
Wszyscy chłopcy, a nawet Daniell przyszła  mi pomóc.  Chwyciłam ostatnie pudełko i chciałam zanieść je do środka. Nagle Zayn wyrwał  mi pudełko z dłoni  i położył z powrotem na ziemię.
  -Zrobisz to później kochanie-  oznajmił z uroczym uśmiechem. Wziął mnie za rękę i zaprowadził do mieszkania.
  -[Twoje.Imię] Potrzebujesz pomocy?-spytała Daniell.
 -Oczywiście, możesz pomóc mi powiesić ubrania- powiedziałam.
-Kochanie...Mieliśmy odpocząć- mruknął Zayn łapiąc mnie za biodra i wtulając się w moje ramię.
-Potem odpoczniemy- szepnęłam mu na ucho i pocałowałam go w szyje. Mijając kuchnie, gdzie siedzieli wszyscy chłopcy, weszłyśmy do sypialni-teraz już mojej i Zayna. W pokoju było czuć przyjemny zapach perfum Zayna.
 -Ty i Zayn jesteście po prostu dla siebie stworzeni. Cieszę się, że w końcu  z nim zamieszkasz- Daniell uśmiechnęła  się zamykając drzwi.
 -Cały czas mówi tylko o tobie, jak bardzo cię kocha. Nawet na sekundę się nie zamknie. Mówi o tobie nawet, gdy oglądamy telewizje, a w pokoju panuje idealna cisza. Zanim cię poznał to prawie wcale się nie odzywał- uśmiechnęła się. Chwyciła  garść wieszaków i położyła  na łóżko.
-Ty i Liam też jesteście idealną parą.- oznajmiłam i wyjęłam kilka ubrań z torby. 
Rozumiałam dlaczego Liam ją wybrał. Była piękna, troskliwa i słodka. A przede wszystkim miała dobre serce.   Ale szczerze mówiąc zastanawiałam się dlaczego Zayn wybrał mnie...  Wyjmując ubrania z torby i wieszając je w szafie, rozmawiałyśmy  o trasie koncertowej z chłopakami.  

Tej nocy leżałam  w łóżku i myślałam  o tym dlaczego Zayn  był we mnie zakochany.  Spojrzałam na niego ukradkiem. Spał jak dziecko. Przysunęłam  się do niego bliżej.  Przyglądałam  się jego rysom twarzy i słodkim ustom. Nagle otworzył  oczy.
 -Czy wszystko w porządku, kochanie? -  spytał  jeszcze w pół śnie.  Kiwnęłam  głową. Nigdy go nie okłamywałam. W pełni obudzony, położył się  na plecach i przyciągną  mnie  do siebie. Oparłam głowę  na jego piersi. Leżąc tak kilka minut, nasłuchiwałam bicia jego serca. 
- Zayn, mogę cię o coś zapytać?- szepnęłam cicho.
- O wszystko kochanie.-odpowiedział.
 -Co sprawiło, że się we mnie zakochałeś?- Podniosłam głowę chcąc znać odpowiedź.
 -No bo jesteś sobą. Jesteś piękna, pewna siebie, ale możesz być też nieśmiała w każdej chwili. Zależy Ci tak bardzo na tych, których kochasz. Łatwo rozśmieszasz . Łatwo się z tobą rozmawia, jesteś moją najlepszą przyjaciółką . Nie ma drugiej, takiej jak ty - uśmiechnął się słodko.
- A jaka jest najlepsza rzecz we mnie?-Zayn wzruszył  ramionami.
-Fakt, że mogę do ciebie zadzwonić, o każdej porze , nie tylko  gdy jest mi smutno,ale też  gdy jestem radosny. Czekałem na Ciebie całe  moje życie , a teraz w końcu  cię znalazłem- obdarował moje czoło pocałunkiem.
Leżeliśmy tak przez chwilę  wpatrzeni w  sufit. Nagle Zayn przewrócił się na lewy bok zbliżając twarz do mojego ucha.
-Myślałaś kiedyś o swoim ideale? -zapytał z zaciekawieniem -No wiesz. Przecież małe dziewczynki zawsze wiedzą jaki dokładnie ma być ten ich książę.
Zaśmiał się, a ja musnęłam  swoim nosem o jego nos. Uśmiechnęłam  się lekko wspominając czasy kiedy wszystko było tak proste,a my nie przejmowaliśmy się żadnymi problemami, bo robili to za nas nasi rodzice.
-Mój chłopak miał mieć brązowe oczy, czarne  włosy którymi mogłabym się bawić, cudowne poczucie humoru dzięki któremu nigdy nie straciłabym uśmiechu z twarzy, czułe serce by potrafił mnie mocno kochać, powinien lubić lody orzechowe i mieć zadziorny uśmiech,  miał ładnie śpiewać, by każdego ranka budzić mnie miłosnymi piosenkami...
-Ale to przecież.. -urwał.
 -Tak, to twoje cechy. Spotkałam swój ideał.Kocham Cię.
-Ja też cię kocham, księżniczko- powiedział. Po chwili usnęłam w jego ramionach.

43 komentarze:

  1. Jaki słodki *.*
    Bella masz wielki talent !
    Twoje imaginy są Faj-LIAŚ- ne !
    Bella forever !

    Liamkowa♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Jest piękny.. Naprawdę nie kłamie jest boski.
    Ja bym poprosiła z Zaynem. Taki że np najpierw przyjaźń a później miłość lub coś w tym stylu. Decyzja należny do Cb. Oczywiście jeśli mogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, piękne ;3 zazdroszczę ci talentu, wszystko to pewnie wymyślasz sama. jak ty to robisz? :D
    zapraszam do mnie:
    this-love-is-getting-stronger.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne <3 CHciałabym dedykację z Harrym

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za dedyka ; ) Jest boski ; ) Czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwwwww jak słodko!!!
    Czekam na next :)))
    your-last-first-kiss-1dstory.blogspot.com - zapraszam na nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry przepraszam za SPAM
      Eleanor Calder prowadzi życie zwykłej nastolatki. Do czasu, kiedy jej mama informuje ją o swojej chorobie. Dziewczyna stara zdobyć jak najwięcej pieniędzy na jej leczenie. Dlatego, kiedy Paul Higgins - menager One Directory chcę aby udawała dziewczynę któregoś chłopaka z zespołu zgadza się. Od tego momentu rozpoczyna się dla niej życie pełne kłamstw i niespodzianek. Jak Eleanor poradzi sobie?
      pleaseloveme-1d.blogspot.com

      Usuń
  7. Ojej!
    Jaki słodziaśnyyy ;**
    Aż czuję normalnie na języku cukier...ale to może dlatego że piłam cappuccino :D
    Imagin jak zwykle cudowny <33
    Czekam na kolejne wasze dzieło =]
    Ugh...znowu się spóźniłam na dedyka -,-

    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  8. aww, był świetny ! miło jest tak przeczytać żajebiszczy imagin zaraz po pięcio-godzinnej przechadzce jednym z największych miast Angli :*
    warto było czekać, bo to taki lek na zmęczenie ;) x

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale piszesz(mogła byś mi jednego imagina zadedykować??)Pozdrawiam :*/Niallowa♣

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Libster Award.
    Więcej szczegółów u mnie na blogu.
    http://imaginyoonedirectiion.blogspot.com/2013/04/libster-award.html

    +A co do imagina super <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jejciu, jaki słodki! <3 mogłabym prosić o imagina z Liam'em? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey there! I simply wish to offer you a huge thumbs up for your great information you have got
    here on this post. I will be coming back to your site for more soon.


    my web-site novoline app gratis

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki <3 Jak go czytałam to siostra pytała się mnie dlaczego jak głupa uśmiecham się do monitora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki aww..♥ Tez tak chce.!!!!

    @OlaHoran_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny imagin. na prawde @HugYouNiall

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny imagin :D
    /@AnnYurisistable

    OdpowiedzUsuń
  17. Super imagin, awww.. <3 zapraszam do mnie w wolnej chwili http://imaginy1dopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam napisać: O mój Boooże! Przeczytałam jednego imagina a już zakochałam się w TYM blogu! Czekam na następne, mogę prosić o takiego z Harrym?
    No właśnie tak miałam napisać ale się pomyliłam i musiałam usunąć -.- Wybaczcie zamieszanie ..

    Zapraszam do mnie: http://im-gonna-get-ya-mm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDO!!!!KOCHAM TO!!!
    Nominowałyśmy tego bloga do Liebster Awards :)
    Więcej informacji tutaj:
    http://annie1126.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wasz blog jest fajny. Zamawiam dedykację imagina :P

    http://ilove-fashion.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodki! Awww <3
    Też chcę dedykację @sweet_dreams_5

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog, rozdział też świetny!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie słodkie, że Żygam Tęczą!! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominuje cie do Liebster Award..
    Więcej informacji na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Superrrrrrrrrr naprawdę super <3

    OdpowiedzUsuń
  27. awww ;** strasznie słodki imagin, kocham wszystko napisane z twojej ręki ♥ sytuacja w tym autobusie, kurtka, pocałunek ^^ to sie nazywa miłość ;)) i jeszcze ich późniejsza rozmowa - cuuuudowna <3 wyznanie uczuć, co w sobiek ochają, co cenią i ideał mężczyny... książe i księżniczka xD genialny imagin ;*** hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki słooodki ;*** Imagin super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. :***************** Love :*
    Uwielbiam :* Też bym chciała znaleźć swój ideał <3 Tego życzę każdej z was. Nie. Tego życzę każdemu.
    Znaleźć takiego księcia <3 Ale jak wiadomo nikt nie jest idealny ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! ♥
    Zapraszam na bloga:
    http://be-yourself-everyone-else-is-busy.blogspot.com/

    Komentarze miło widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Awwwww!! jaki słodki

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajowy :) Zapraszam też wszystkich na mojego bloga sasha69.simplesite.pl
    Dopiero zaczynam ale imaginów będzie sporo.Warto wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. TALENT, TALENT I JESZCZE RAZ TALENT!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski! Najsłodszy imagin jakiego czytałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny imagin,słodki,romantyczny,BOSKI!!!!!masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki słodki i Genialny *_*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .