Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lutego 2013

Zayn Malik imagine

Heej ;(
Coś mi się ostatnio nie udaje pisać ciekawych imagnów. A ten to już porażka. 
Aż wstyd mi komuś dedykować no,ale obiecałam więc dedykuję go : Patricia Payne
z BLOGA : http://you-and-i-1d.blogspot.com/ 
 Przepraszam,że Cię zawiodłam .;((
[I proszę, nie piszcie mi w komentarzach ,że ten imagin  jest zajebisty itp. bo nie jest ;p]

 Od poniedziałku mam ferie i  wezmę się  poważnie do roboty ;* 
Obiecuje .;D 
Pozdrawiam Bella ♥


Jesteś u  siebie w domu ze swoim chłopakiem  Zaynem. Oglądacie TV i robisz niespodziankę dla fanów robiąc  tak zwane  follow spree na twitterze, ponieważ fani lubią  Cię bardzo i mnóstwo z nich prosi ,abyś ich zaobserwowała. Cóż, nie wszyscy oczywiście są fanami i często dostajesz hejty. Czytając je nie wytrzymujesz nerwowo. Tniesz się.To był powód, dla którego zawsze nosisz długie rękawy i obcisłe dżinsy. Zayn nie wie nic o tym i wolisz,aby tak zostało. On nigdy nawet nie widział cię w bikini, ale dla niego to nie ma znaczenia i tak Cię kocha. On po prostu nie wiedział, że jesteś tak  ubrana, aby ukryć swoje blizny.
 Klikasz na "nowe wiadomości " i czytasz kilka hejtów.

"[Twoje,Imie], jesteś taką suką. Zayn jest mój."

,, Dlaczego Zayn cię wybrał? Kurwa jesteś brzydka."
 
,,Te twoje uda ,które są obrzydliwe." 
 
,,Odpieprz ten brzydki ryj od Zayna!"
 
,,Wszyscy wiedzą , że nie jesteś dobra dla Zayna, jesteś chujem."
 
,,Nawet Perri Ewards jest ładniejsza od Ciebie."

,,Zasługujesz na śmierć, będziesz się smażyć w piekle, do końca życia."
 
,,Jeśli zespół się podzieli to wszystko twoja wina."

Serce zaczęło ci bić szybciej. Westchnęłaś i zamknęłaś  laptopa, po czym wstałaś.
 -Gdzie idziesz?- Zapytał Zayn , patrząc na ciebie swoimi słodkimi, brązowymi oczami .

-Łazienka. - powiedziałaś i zrobiłaś sztuczny uśmiech.

-W porządku.- uśmiechnął się. Podeszłaś do niego i pocałowałaś go w policzek. Kiedy  zablokowałaś  drzwi do łazienki,  zaczęłaś  szukać żyletki i w końcu znalazłaś zgubę. Wzięłaś głęboki oddech i przycisnęłaś  ją w głąb skóry na ramieniu, powoli przesuwając ją na bok, tworząc głębokie cięcia , krew zaczęła cieknąć. Nie zauważyłeś jak głęboką zrobiłaś ranę i zaczęłaś robić  więcej na nogach  i biodrach. Przemywasz trochę krew zimną wodą. Potem wracasz na dół, gdzie Zayn  siedzi  nadal na kanapie w tym samym położeniu. Siadasz obok , blisko niego. Nagle czujesz, że rękaw jest  już całkiem mokry. Chcesz szybko uciec do łazienki ,ale Zayn był szybszy .
-Kochanie, wszystko w porządku?-zapytał zatroskanym głosem. Podwinął twój rękaw i zauważył rany. Chciał delikatnie przetrzeć ranny.

-Nie ...- powiedziałaś  drżącym głosem i  łzami w oczach. Nic nie powiedziałaś , tylko wstałaś  i chciałaś pójść  po ręcznik. Kiedy wstałaś , on po prostu zatrzymał cię i przycisnął do swojego torsu  On nawet nie wiedział   o innych bliznach .

-Jak długo?- zapytał wreszcie, po długim milczeniu. Odsunął się od ciebie. Namoczony ręcznik przyłożył do twoich ran, łza popłynęła po twoim policzku.

-Od kiedy mam czternaście lat... - szepnęłaś . Kolejna łza spadła.

-Dlaczego? Przecież jesteś doskonała.- Zayn  wyszeptał złamanym głosem.

-Nie jestem, Zayn .-  westchnęłaś . - Nie mogę kontrolować siebie, nie wiem jak przestać.

-Ale trzeba to  zatrzymać. Jesteś  dla mnie ważne. Proszę [Twoje.Imię]zrób to dla mnie.- Powiedział i wstał . Wyrzucił wszystkie żyletki, golarki i i ostrza z całego domu,  do kosza. Przytulił Cię .
-Musisz to skończyć.  Pomogę ci.

-Spróbuję. Dziękuje Zayn.- popłakałaś się.

-Dla Ciebie wszystko. Kocham cię. -powiedział. Spędził z Tobą resztę popołudnia całują wszystkie blizny na twoim  ciele.

29 komentarzy:

  1. jeśli chcesz wiedzieć Beatka, imagin oczywiście ma jedną wadę, beznadziejnie krótki!!
    nie mogę powiedzieć, że jest zły, bo wyszedł nieźle.<3
    naprawdę bardzo mi się podoba. jestem pewna, że zdajesz sobie z tego sprawę. potrafisz doskonale podejść do rzeczy, podoba mi się twój styl i tyle. musisz w to uwierzyć :)
    mogę prosić o dedykację z Niallem? :** z góry dzięki .<3 tylko chciałabym coś oryginalnego, bo Liamkowa już mi wysłała taki jeden imagin z Niallem, ale uprzedzam, że już go czytałam i gdyby chciała go opublikować, to osobiście chcę powiedzieć, że chcę coś innego :)

    ~ Pozdrawiam Ali ~

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Na początek dziękuję ci za dedykację <3 Mordka mi się ucieszyła, jak przeczytałam, że do dla mnie.
    2. On nie jest beznadziejny! Zgadzam się z osobą powyżej...świetnie piszesz i nawet temu nie zaprzeczaj!
    3. Jak jeszcze raz napiszesz, że nie umiesz pisać czy coś w tym stylu to chyba szlak mnie trafi! ;D

    Powtarzam....imagin wyszedł genialnie! Bardzo mi się spodobał ;)
    Czekam na kolejne wasze cuda ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Że niby on nie jest ciekawy?
    Hehe dobry żart, uśmiałam się :P
    On jest cudowny ;))
    Czekam na coś nowego i mam nadzieje że może będzie z Niallem :D
    Pozdrawiam,
    M.

    http://one-day-with-thea-and-niall.blogspot.com/
    http://the-love-and-pain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Blablabla.
    Nie gadaj głupot!

    JEST ZAJEBISTY I KONIEC KROPKA! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Becia , Becia PRZESTANIESZ WYGADYWAĆ GŁUPSTWA ? MOJE imaginy są beznadziejne , ale TWOJE są Ge - NIALL - ne :D I się mi tu nie kłóć - kto mnie poprze ? :D


    Liamkowa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Paulisia ;* ♥
      I tak uważam inaczej ♥

      Bella.

      Usuń
    2. Ja cię popieram!

      Usuń
  6. Dziewczyno przecież on jest zajebisty, masz po prostu talent i nie wydziiaj po piszerz genialne imaginy :D
    Zazdroszczę <3

    http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy znajdę wolną chwilę, zabiorę się za czytanie... wtedy dam znać co i jak ;) całkiem fajny blog.
    na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się trzeci rozdział. Dopiero zaczęłyśmy pisać, może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Aileen, Jullie, Sam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg co ty pieprzysz ! Cudny jest *.*

    _______________
    prośba. Dopiero założyłam bloga i zbieram czytelników, rozsyłam linki z nadzieją że ktoś na nie trafi i zajrzy na

    letmefeeloursicklove1d.blogspot.com

    mam nadzieje, że moje wypociny przypadną z czasem komuś do gustu :) Wejdziesz i dasz mi motywacje do wstawienia następnego posta ? Dziękuję xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę nie wiem co ty masz do tego imagina ale mi sie podoba
    Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg :D Genialny :p Czekam na następny :) /Emilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótki, ale mi się podoba. Bardzo lubię czytać twoje wpisy. Twój styl piania jest.. wyjątkowy, uwierz w siebie i w swoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś u mnie nominowana do The Versatile Blogger
    http://you-and-i-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, świetny!!!Jak zwykle :D
    Też chcę tak pisać :) Masz talent, nie ma co :D
    WENY!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy, naprawdę. Nie rozumiem czemu Ci się na podoba ;) Dla mnie jest świetny, choć trochę krótki. :D
    Areska

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ty on jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam cię do The Versatile Blogger, więcej szczegółów u mnie na:

    stereo-soldier.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ty możesz mówić, że to jest złe ? O.o To jest ŚWIETNE. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jest cudownie. powiadom mnie o kolejnych rozdziałach i zapraszam do siebie na nowy rozdział

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LIEBSTER AWARD. WSZYSTKO TUTAJ: http://onedirection-opowiadaniebyjull.blogspot.com/2013/02/liebster-awards.html :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominuje cie do The Versatile Blogger Award :D
    Więcej informacji na moim blogu :D

    http://blogoopowiesci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny imagin *.*
    Cudowna koncowka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło świetnie nie pisz ze nie umiesz pisać bo potrafisz i wychodzi ci to wspaniale ... :D . A - Moge poprosić o dedykacje z Zaynem ;* dla mnie :) ( Jagudka ) <3 Dziękuje .. ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .