Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 lutego 2013

Niall Horan imagine

Witam ![Bella♥]
Hehe i się zaczęły ferie .O taaak ! Lubię to. ;D
No więc dedykacja dla :  ιяιѕн ℓєρяє¢нαυη .♥
z bloga : http://shadow-really-story.blogspot.com/
Polecam tego bloga. Wejdźcie do niej, poczytajcie i skomentujcie. Ma naprawdę wielki talent do pisania. 

Tymczasem zapraszam do czytania imagina z Niallem. Wzięłam się w garść no i uważam ,że ten imagin wyszedł mi   sto razy lepiej niż poprzedni, a wy co uważacie ? Piszcie w komentarzach.
Leżałam  na piaszczystej  i ciepłej od słońca plaży, oglądając zachód słońca. Rozmyślając o swoim życiu. Mój ojciec jest cholernie skurwysyński w tym co robi i mówi. Źle mnie traktuje i ciągle stara się poniżyć, ale to wszystko próbuję sobie wytłumaczyć tym, że to we mnie tkwi problem, że to ja ciągle powtarzam te same błędy, których On tak bardzo nienawidzi.
A mama ? Traktuje mnie jak szmatę. Wypomina mi,że żyję z jej pieniędzy i mówi mi jaka to ja jestem zła.
-Muszę opuścić ten dom. Jak najszybciej. Nie chcę na nich patrzeć. Jakim prawem oni ingerują w moją prywatność? To moje życie ,niech  się odwalą ! - myśli buzowały w mojej głowie.
Poczułam zapach morza. Zaczęłam głośno szlochać.  Rozejrzałam się dookoła. Plaża była pusta. Po prawej stronie znajdowała się szeroka wydma porośnięta roślinnością. Na wodzie przepływało kilka łodzi. Położyłam się na plecach i zaczęłam wpatrywać się w chmury. Szum morskich fal i lekki powiew wiatru sprawiły,że usnęłam.
Obudziły mnie dziwne hałasy. Otworzyłam oczy i po chwili zorientowałam się gdzie jestem. Słońce było już bardzo nisko. Z powodu braku zegarka nie mogłam sprawdzić która jest godzinna.
Znów usłyszałam te dziwne hałasy, które dochodziły z bardzo bliskiej odległości. Usiadłam na piasku i spojrzałam w stronę dobiegających głosów. W odległości 10 metrów ode mnie siedziała grupka młodych chłopaków.Popijali piwo. Przyglądałam się im. Po kilku minutach jeden z nich odwrócił się w moją stronę i zaczął mi się przyglądać.
-Hej śpiąca królewno. Przyłączysz się do nas? - zaśmiał się. Wstał i chwiejnym krokiem podszedł do mnie. Poczułam strach,ale moje ciało stało się jak sparaliżowane. Nie mogłam się ruszyć. Jego szorstka dłoń potarła moje policzki.
-Zabawimy się?- zbliżył swoją spoconą  twarz do mojej i chciał pocałować moje usta.
Odepchnęłam go. Złapał mnie za nadgarstek i uśmiechnął się zadziornie. Ukazując rząd krzywych zębów.
-Nie musisz się bronić, przecież widzę że masz na mnie ochotę. - wyszeptał .
-Kurwa! Puść mnie. Proszę - powiedziałam błagając. Wpatrywałam się w jego zaszklone oczy. Poczułam jego oddech. Czuć było woń alkoholu.
-Ej no weź. Będę spokojny, zabawimy się i pożegnamy się. Ty pójdziesz w swoją stronę, a ja w swoją. No chyba ,że któryś z moich ziomeczków, też będę chcieli się troszkę rozerwać... - zamrugał.
-Nie ! - zaczęłam się szarpać.
Wsadził dłoń między mojej twarz  zbliżył twarz do mojej.
-Nieeeeeeeeeee ! -zaczęłam się szarpać i wyrywać .Krzyczałam,ale on się tym nie przejmował i dotykał moje ciało w każdym miejscu.Słyszałam śmiech dochodzący kolegów napastnika. W pewnej chwili mężczyzna znieruchomiał. Wszelkie hałasy i śmiechy umilkły. Spojrzałam na chłopaka, a  w jego oczach ujrzałam strach. Usłyszałam szczekanie psa. Mężczyzna wstał i szybkim krokiem ,wraz ze swoimi kumplami opuścił plaże. Usiadłam i szybki ruchem poprawiłam ubranie. Szczekanie wydawała się dobiegać coraz bliżej. Podniosłam głowę i ujrzałam chłopaka z psem. Buldogiem. Na jego widok znów poczułam strach.
-Nie bój się ,on ci nic nie zrobi.- uśmiechnął się i podał mi dłoń aby mi pomóc wstać. Chwyciłam jego dłoń delikatnie.
-Odprowadzę cię do domu. Nic ci nie jest ?- spytał.
Przez chwilę nie potrafiłam wydusić z siebie słowa.Po chwili powiedziałam
- Dziękuje, gdyby nie ty ...- przerwałam - nie rób sobie kłopotu . Nie musisz mnie odprowadzać. Mieszkam niedaleko. Pójdę sama.
Spojrzałam na jego twarz. Młody chłopak. Blondyn  z niebieskimi oczami.
-Nie ma mowy nie puszczę cię samą. Pokaż w którą stronę mamy iść. A tak poza tym mam na imię Niall . A ty ?
-[Twoje.Imię] miło mi. - wskazałam mu drogę ,która prowadzi do mojego domu. Po drodze dowiedziałam się paru ciekawych rzeczy o nim. Lubi strasznie dużo jeść. Przyznał się nawet,że  miał dwie rybki ale umarły z przekarmienia. Jest z Irlandii i ma zespół One Direction. Dopiero gdy to powiedział skojarzyłam go.
Gdy doszliśmy do mojego domu powiedział:
-Jesteś pierwszą dziewczyną, którą odprowadzam do domu.- zarumieniłam się. Pocałował mnie delikatnie w policzek.
-Wiem gdzie mieszkasz.Mam nadzieję,że będę miał okazję jeszcze raz cię odprowadzić,ale już w milszych okolicznościach.
-Niall. Ja... dziękuje.- przytuliłam go. Staliśmy tak w uścisku przez chwilę. Wymieniliśmy się numerami .


Od tego dnia Niall odprowadza mnie każdego dnia do domu. Każdego dnia po randce.
 Uwielbiam jego pocałunki w szyję i kocham  go całować , uwielbiam szarpać go za uszy , kocham  mu dokuczać i wyzywać , uwielbiam się na niego obrażać , bo wtedy kocham jak mnie przytula po chwili , uwielbiam jak się do mnie uśmiecha i wstępuje do Tesco i kupuje moje kochane  chrupki , uwielbiam Jego, kocham Go.

22 komentarze:

  1. Oh yeahhhh!!!
    Imagin bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba <3
    Oddaj mi swój talent, bo ja nie mam już weny na imaginy...chyba że na takie +18 (haha xD)
    No właśnieee...co do +18...to może udałoby ci się napisać takiego z Zaynem dla mnie??? ;D
    Świetny imagin, świetny ;*
    Czekam na nn ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie ;*
      Czyli kolejny będzie +18 z Zaynem specjalnie for You ;*

      Usuń
  2. A ta w ogóle to też mam ferie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo fajne^^

    OdpowiedzUsuń
  4. aa !! dziękuję za wspaniałą dedykację .<3
    jesteś wspaniała Bella! :)
    Niall ratujący dziewczynę, to jest to !! :**
    Czekałam aż wreszcie dodasz tę dedykację, bo strasznie byłam ciekawa jak to opiszesz. Gratuluję pomysłowości :))
    dziękuję za nominację .♥

    OdpowiedzUsuń
  5. On jest cudowny i w dodatku z Niallem *.*
    Kocham Cię za to ;P
    Czekam na coś nowego ;))
    Pozdrawiam,
    M.


    http://one-day-with-thea-and-niall.blogspot.com/
    http://the-love-and-pain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej <3 Niall odprowadzający ja codziennie do domu ;-) jakie to kochane ;-) chciałabym :-) dziękuję za nominacje do tej nagrody! Obiecuje ze za jakis czas (kiedy wrócę z nart :-P)się tym zajmę :-P kocham, kocham i jeszcze raz kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, świetny, fantastyczny nie wiem jak go mogę jeszcze nazwać! Mam prośbę mogła byś napisać z Niallem +18?


    http://dream-love-friendship.blogspot.com/
    http://notidealbutmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuś jaki słodki! Kocham te wasze imaginy :))) Na początku jak pisałaś o tym, że podszedł do niej chłopka z krzywymi zębami to pomyślałam, że to Niall wtedy miałam minę WTF, ale przecież on już nie ma krzywych zębów :)))
    your-last-first-kiss-1dstory.blogspot.com
    x1dforevernumber1x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super <333
    http://summer-love-stoory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Supeernacki kochana ♥ Beatko, czy ja też chcę się zapisać do kolejki ;p Czy mogę poprosić o romantycznego imagina z Liamkiem :3 A tak ogólnie to mam pytanko, skąd czerpiesz wenę?? U mnie ostatnio coś gorzej :/ No ale dodałam rozdział na bloga o Emily :** Zapraszam i czekam na kolejny ;p Nialluś jest taki słodki, no i dobrze że ją uratował ;) Buziaczki <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ciebie zawsze kochanie ;** ♥
      Nie potrafiłabym Ci odmówić.
      A co do weny to hahah sama nie wiem to samo przychodzi. ;D No ale najlepszą wenę daje mi Życie. <----Jak to poważnie zabrzmiało hahaha ;D
      No i oczywiście zaraz wchodzę i czytam rozdział o Emily. ;D
      Buziaki skarbie ;*
      Bella♥

      Usuń
  11. No Becia jak każdy ŚWIETNY ! :D Masz wielki talent , nie to co ja xd Pozdrawiam wszystkich ^^

    Liamkowa♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jak zwykle :D Czekam na następny :D /Emilka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej. Nie wiem co mam powiedzieć. To jest coś cudownego. ;*
    Zatkało mnie ;)
    Pisz szybko i powiadom mnie o nowym rozdziale

    Zapraszam do siebie na nowy 11 rozdział ;*
    Liczę na twoją opinię:*

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. boże , jaki imagin *__* Niaaaler <33 aww <3
    zapraszam Cię na 2 rozdział :) http://trrembles.blogspot.com/2013/02/chapter-2.html mam nadzieję , że wyrazisz swoją opinię w komentarzu :> z góry dziękuję : ** mam nadzieję , że dodasz się też do obserwatorów , bo jest to na początku dla mnie bardzo ważne , aby jakoś wybić się z tych blogów :) mam nadzieję ,że pomożesz trochę :) z góry dziękuję : *

    OdpowiedzUsuń
  15. ahh Bella kochanie ;*** jak zawsze imagin świetnie napisany ;))
    moje komantarze stają się już nudne, ale to tylko dlatego, że zawsze wszystko mi się podoba ;p
    i pytanie, jak wy to robiecie ?
    ohhh no cóż mi pozostaje jak życzyć dalszej weny i dobrze, że ten imagin zakączył się
    szczęśliwie ;)) bo nie chcę sobie wyobrażać co by się stało, gdyby Niall się nie pojawił...
    i wiesz co ? też mam FERIE ♥ hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspanialy blog, bardzo mi sie podoba, jestes swietna bloggerka ;)

    Wpadnij do mnie http://yoursmmille.blogspot.com/
    i na moje opowiadanie o Zaynie http://littlethingsclaudia.blogspot.com/

    pozdrawiam, bede wpadac!

    OdpowiedzUsuń
  17. na początku myślałam że ten facet to Niall.
    Ale za mnie wariatka, a tak to zajebisty imagin

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .