Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 lutego 2013

Zayn Malik imagine +18

Hej tu znowu Bella. 
Jakoś szybko mi idzie pisanie tych imaginów,a może to przez to ,że są ferie i od razu chce mi się pisać i żyć. Ach...;D
Imagin jest + 18, hahaha nie jestem jakąś świetną ekspertką w pisaniu takich rzeczy więc się nie załamujcie czytając go.
Imagin z dedykacją dla:  Patricia Payne
I tu chciałabym zatrzymać się na dłużej , bo... Już wyjaśniam.
Zapraszam na jej bloga ! Jest zajebisty :
 http://you-and-i-1d.blogspot.com/ 
Dziewczyna ma talent. Polecam,żebyście zajrzeli na tego bloga. No  oczywiście,jeśli skomentujecie to na pewno się nie obrazi.

Zapraszam też do czytania tego imagina i komentowania:
KOMENTARZA = SZACUNEK DLA AUTORA

 Ty i Zayn jesteście ze sobą od 6 miesięcy . Nie widziałaś Zayna już praktycznie od 2 miesięcy.  Co noc płaczesz z tęsknoty. Wczoraj dzwoniąc do Ciebie powiedział,że wraca i na następny dzień będzie już u Ciebie. Postanawia zabrać cię na randkę do bardzo eleganckiej restauracji. Jesteś w swoim mieszkaniu szykując się  na kolację  czekając na niego, aby po Ciebie przyjechał.Ubrałaś sukienkę i szpilki.
Wyprostowałaś  włosy i zrobiłaś sobie delikatny makijaż. Zayn uwielbia, gdy mam naturalny wygląd.
Zaglądasz przez okno i zauważyłaś,że  chmury zaczęły się zbierać na deszcz. Niebo było szare i nudne. Miałeś przeczucie, że zacznie padać. Zeszłaś  na dół, usiadłaś na kanapie i czekałaś  na Zayna. Czujesz, że telefon wibruje w twojej kieszeni, spoglądasz , aby zobaczyć kto to. Zayn napisał,że czeka na zewnątrz, więc ubierasz kurtkę, spoglądasz szybko w lustro by sprawdzić czy wszystko jest idealnie i wychodzisz. Poczułaś  kropelki deszczu na swojej skórze. Mżawka.
Nagle coś przykuło Twój wzrok. Zobaczyłaś  Zayna  oczekującego Cię  na ulic ze swoim parasolem.

Zayn zaniemówił. Stał tak i nic nie mówił.
Poczułaś przypływ emocji. Patrzałaś na niego. To on. Po długich dwóch miesiącach rozłąki. W końcu go zobaczyłaś. Puściłaś wszystkie swoje rzeczy i przytuliłaś go.
Zayn trzymał cię w ramionach. Mogłaś  poczuć się  tak jak dawno się nie czułaś. Jego ciało obok twojego. Będąc tak blisko Zayna poczułaś ulgę.

-Brakowało mi ciebie tak bardzo [Twoje.Imię]- wyszeptał.
-Ja za tobą też, Zayn.

Spojrzeliście  sobie w oczy. Świat zamarł wokół ciebie. Wszystko, co chciałaś to tylko skupić się na Zaynie. Wszystko na świecie jakby w tym momencie zniknęło.
Oboje przenieść swoje usta bliżej siebie,otarliście lekko swoje nosy . Deszcz zaczął padać mocniej, Zayn przytulił cię mocniej. Wasze  usta dotknęły się lekko. Deszcz moczył wam ubrania.

Pocałunek zaczął się  pogłębiać. Ty i Zayn zmokliście już doszczętnie.
Czując jego usta czułaś  się jak w niebie. Chwyciłaś  jego twarz i pogłębiłaś  pocałunek jeszcze bardziej. Po chwili  pocałunek stał się bardziej namiętny.

Zayn uniósł twoje ciało i delikatnie ruszył w stronę twojego mieszkania. Oboje zdjęliście w szybkim tempie swoje mokre ubrania . Zayn niemal natychmiast pcha cię do ściany i zaczyna całować . Zdejmuje twój  stanik i zaczyna delikatnie pieścić twój biust. Jęknęłaś cicho. Splatasz nogi wokół jego bioder  lekko pocierasz ciałem.Całowałaś go. Dotykając jego policzków dłońmi przyciągałaś jego usta bliżej, by pocałunek stał się bardziej zachłanny. Tak właśnie na ciebie działał.  Nie był delikatny, a ci to nie przeszkadzało.  Zaczął pieścić językiem twoje piersi. Zagryzłaś wargę i lekko dyszałaś. Wie co cię podnieca, co sprawia, że czujesz się seksowna i pełna wdzięku.
Swoimi dłońmi jeździł po twoim ciele.. Zaczął cię całować po nogach. Spoglądał jak robisz się wilgotna. Był coraz bliżej twojej kobiecości. Poczułaś nagle jego dłoń, która zaczynała ją pieścić. Robił to w taki sposób, że nawet jeśli chciałabyś być cicho nie mogłabyś.
Zaczęłaś jęczeć. Uwielbiał to. A raczej kochał.
Delikatnie potarł miejsce twojej cipki. Zauważyłaś,że chce zdjąć twoje majtki.  Uniosłaś lekko pupę, by pomóc mu je zdjąć. Dotykał cię i pieścił. Sprawił,że czułaś namiętność. Był niegrzeczny. Wiłaś się, cała. Twoje biodra tańczyły wraz z jego dotykiem.
Zaczął całować brzuch, składał na nim pocałunki. W końcu doszedł tam gdzie pragnął. Rzucił majtki na podłogę. Językiem poruszał znane miejsca, ale chciał poznawać je na nowo. Każdy centymetr twojego ciała. Myślałaś, że eksplodujesz.
Piszczałaś co jakiś czas, jęczałaś wypowiadając jego imię.
Ręką bawiłaś się jego włosami. Postanowiłaś zająć się nim. Ręką zbliżyłaś się do jego spodni. Delikatnie odpięłaś guzik i rozsunęłaś rozporek. Nie przestawał cię pieścić. Wiłaś swoim ciałem w jego rytmie.
 Sprawiał ci  przyjemność. Czułaś, że jesteś blisko,że jesteś na półmetku.
 On też o tym wiedział i starał się jeszcze bardziej. I coraz bardziej czułaś podniecenie. Chciał cię wyprzedzić. Robił to jeszcze bardziej zadziornie. Zajęczałaś głośno kilka razy.
 Koniec. Zrobił to co do niego należało. Nie byłaś w stanie wypowiedzieć czegokolwiek.
Uśmiechnął się zadziornie wiedząc ,że zrobił dobrze,że dał ci rozkosz, którą pragnęłaś. Leżeliście tak chwilę bez słów. Wzdychając i co jakiś czas wydając jeszcze cichutkie jęki.
Nie chciałaś by to był koniec.  Teraz to ty miałaś ochotę sprawić mu przyjemność.
Sprawnym ruchem ręki zdjęłaś jego czarne bokserki, które rzuciłaś na stolik. Wzięłaś jego "pana" w rękę.  Rozpoczęłaś ruch.  W górę i w dół. Twoje usta zaczęły bawić się główką jego penisa. Bawiłaś się tak jakąś chwilę.
-Proszę nie drażnij mnie - wyszeptał jęcząc.
-Chcesz , abym pokazał Ci , jak bardzo brakowało mi ciebie? -spytał.Ty jęknęłaś. 
-Tak Zayn - odpowiedziałaś zapraszająco.
Usiadł na tobie, tak,że ty leżałaś ,a on był na górze Pomacał jeszcze przez chwilę twoją kobiecość i wszedł w ciebie gwałtownie,ale delikatnie . Chciałaś tego. Robił to tak niegrzecznie. Mocno. Wchodził i wychodził. Do samego końca. Jęczałaś. Znowu doprowadził cie do takiego stanu,że nie potrafiłaś przestać jęczeć ,a jednocześnie chciałaś więcej. Nawet przez chwilę nie był delikatny. Chciał byś eksplodowała. Przestałaś myśleć o całym świecie. Nic nie istniało w tamtej chwili. Wszystkie twoje myśli dotyczył jego.
Wiłaś się. W przód i tył.. Wbiłaś mu paznokcie w plecy. Dochodził. Był już bardzo blisko. Czuł, jak z każdym jego ruchem, napinasz mięśnie.  Czuliście to oboje. Eksplodowaliście. Po chwili oderwał się od ciebie. Drżące fale przeszły przez twoje ciało. Pocałował w czoło . Byłaś cała mokra od potu. Przesiąkłaś jego zapachem.  Usiadł obok i przytulił mówiąc, że jesteś najważniejszą osobą w jego życiu.

-O nie, Zayn zapomnieliśmy restauracji.- powiedziałaś cicho .
-[Twoje.Imię] Tęskniłem za bardzo. Potrzebowałem cię. Zapomnijmy o restauracji, pozwólmy skupić się na nas - powiedział i przybliżył swoje mokre ciało do ciebie.
-Uwielbiam być tak blisko Ciebie Zayn.Kocham cię
 -Ja też cię kocham.


33 komentarze:

  1. Wspaniały imagin <3 Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne :* gdy to czytałam moje ciało dosłownie przeszedł dreszczyk :)) więcej takich!!
    Czekam na dalej :3 + mogę prosić o dedykację z Niallem? Tylko smutny bez happy endu :* i tym razem bez dziewczyny w opałach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny :D Czekam na następne :D/Emilka

    OdpowiedzUsuń
  5. No no , Becia niegrzeczna ty :D Super ten imagin :D PODOBA MI SIĘ BAAAARDZO , ale ty wiesz , że masz talent :p

    Liamkowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uhh +18 z Zayn'em...
    I po co ja to czytałam na noc ? Teraz będę miała jakieś zboczone sny xD

    Naprawdę fantastyczny imagin...
    zboczuchu Ty jeden :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. Haha ;D
      No wiesz jak mnie poproszono o dedykacje z Zaynem +18 no to nie mogłam odmówić ;*

      Hihi kochana ♥

      Usuń
  7. jejku dziewczyno przerażasz mnie ;pp
    nie lubie czytać takich imaginów, co wcale nie oznacza, że napisałaś go kiepsko ;p
    awww ;** jak zawsze napisany wspaniale ;))
    kurczę ja osobiście w życiu nie napisałabym czegoś takiego, za co cię podziwiam ;pp
    masz talent do pisania imaginow ;)) hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały!
    Proszę o dedyk dla Natalii M. z Harry'm +18 na jutro

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww...
    Jak ja kocham Twoje imaginy :)
    Osobiście wolę te nie +18, ale takie też są świetne ;)
    Love xoxo
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Od jakiegoś czasu lookam na Twojego bloga i postanowiłam nominować Cię do The Vresatile Blogger. Szczegóły u mnie ;)
    http://takemetotheendoftheworld-onedirection.blogspot.com/
    Pozdrawiam xx
    P.S. Sorry za spam.. Imagin świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś cudownego ;*
    Piękne. nie mogę się doczekać kolejnego;*
    Powiadom mnie o kolejnym ;*

    zapraszam do siebie na nowy rozdział;*

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że komentuję po tak długim czasie, ale wcześniej jakoś mi zabrakło ;(
    Dziękuję ci za tego imagine <3
    Jest fenomenalny ;] Po prostu extra!
    Przeczytałam go wcześniej, ale teraz komentuję...lepiej późno niż wcale, no nie? ;D
    Jeszcze raz bardzo ci dziękuję !
    I love you ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. hahah...wow *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny :D zresztą jak wszystkie <3 zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ci coś nie pasuje to wyjdź. Jeśli się zdecydujesz to przy okazji zamknij drzwi.

      Usuń
  16. Mrrr... Jaki z ciebie zboczuszek !!! ;pp

    Kaśku..

    OdpowiedzUsuń
  17. super rozdział zapraszam na mojego bloga http://loveislikeadrugblogspotcom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział zapraszam do mnie http://magicstoryonedirection.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow... podziwiam cię!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno on jest genialny ! :D uwielbiam cie <3 x

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskii pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebisty Imagin , aż mi ślinka ciekła haha xD !! Czekamy na następny <333333333

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże , jakie słodkie *___________________* Czekam na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. super.
    może teraz jakiś z trójkącikiem, albo gwałtem?

    OdpowiedzUsuń
  25. O Boże, super !

    Wpadnij do mnie i zostaw jakiś ślad ;) Dopiero zaczęłam http://inmyown1dworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne zapraszam do nas dopiero zaczynamy
    http://lubie-krem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Awwwwwwwwwwwwwww ;* Zajebiście się go czyta dopiero teraz komentuje ale normalnie zabrakło mi oddechu ♥____________________________♥ Kocham takie imaginy pisz więcej to będzie więcej do czytania ;'33333333333 Pozdrawiam ♥♥♥♥♥

    /Malikowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na wiecej -Mrs.Malik

    OdpowiedzUsuń
  29. Uhh +18 z Zayn'em...
    I po co ja to czytałam na noc ? Teraz będę miała jakieś zboczone sny xD
    Przesz ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .