Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lutego 2013

Sto Lat Harry ! iMAGIN

DZIŚ URODZINY HARREGO ! Happy Birthday loczusiu !

Harry hmmm ... co by ci tu życzyć ? Dla nas i tak zawsze będziesz tym zwariowanym szesnastolatkiem z X - Factora . Przede wszystkim rób dalej i nie przestawaj tego co kochasz - śpiewu. Życzymy ci spełnienia wszystkich marzeń , kochającej dziewczyny , przyjazdu do Polski z całym 1D bo pamiętaj , ze w Polsce macie wierne , kochające fanki . Żyj nam długo i się nie zmieniaj.
Liamkowa♥                                                 
      Bella♥

Zapraszamy na nasze opowiadanie .Jest już pierwszy rozdział, a już jutro drugi rozdział ;D

 (POD ZDJĘCIAMI IMAGN Z Harrym )
 Dedykacja dla stałej bywalczyni : ιяιѕн ℓєρяє¢нαυη .♥









Kolejna kłótnia z ,,rodzicami". Moi prawdziwi rodzice zginęli w wypadku kiedy miałam 7 lat. Zostałam oddana do adopcji , lecz nie było kolorowo o nie. Ojciec sprawiał tylko wrażenie miłego , odpowiedzialnego pana.
Pił , a jeśli był pijany to lepiej było nie wchodzić mu w drogę. Matka nie była lepsza.
Poniżała mnie i swoje dzieci.Nigdy nie sprzeciwiała się ojcu. Nie obchodziło ją , ze gdyby ,,mężulek" się wkurzył mógłby zrobić krzywdę któremuś z jej  dzieci , czy mi.Postanowiłam , że gdy tylko skończę 18 lat wyprowadzę się.Miałam 16.Nie mogłam wytrzymać.Bałam się pójść na policję, bo wtedy ojciec mógłby skrzywdzić Mike'a , Emily albo Petera.
Nieraz chodziłam na grób moich rodziców wylewałam łzy.Dzisiaj wróciłam właśnie z cmentarza.Przekroczyłam próg ,,domu" i już chciałam uciekać.
Ojciec oczywiście był już pijany , dobrze , ze dzieciaki spały. Zaczął mieć do mnie pretensje , matka go poparła.
Nie wytrzymałam. Uciekłam z płaczem trzaskając drzwiami.Udałam się na klif , musiałam to zrobić, "Wrócę do prawdziwych rodziców " pomyślałam.
Łzy płynęły po mojej twarzy, zamknęłam oczy i już miałam skoczyć , gdy poczułam , ze ktoś mnie odciąga
- Zwariowałaś ?! - krzyknął zbulwersowany chłopak , nie zważając na to , ze biłam go pięściami w tors , że moczyłam mu koszulkę polo , przeciwnie jeszcze mocniej mnie przytulał
- Już dobrze , uspokój się. Nic ci nie zrobię
- Przepraszam za koszulkę , odkupię ci ją - wymamrotałam.
- Nie trzeba - powiedział - Możesz powiedzieć dlaczego chciałaś się zabić ?!!. Opowiedziałam mu wszystko. Słuchał uważnie , widać było , ze był oburzony.
Harry  - bo tak nazywał się mój wybawca też opowiedział mi o sobie. Był członkiem zespołu One Diretcion.
Mimo to zachowywał się jak zwykły chłopak.
- Chodź zabiorę cię do domu. Zamieszkasz z nami . Kupimy ci nowe ciuchy i kosmetyki. Nigdy więcej nie wrócisz do tego domu
- Ale ... ale Harry  tam jest trójka małych dzieci , boje się o nie
- Pójdziemy na policję. O nic się nie martw. A teraz chodź bo się ściemnia.
Harry zawiózł mnie do domu , w którym mieszkał z trzema  brunetami :  Zaynem , Liamem i Louisem i blondynem : Niallem . Bardzo ciepło mnie przyjęli.
Następnego dnia poszłam z Harrym na  policję i złożyliśmy zeznania.
Zamknęli go. Matka została z dziećmi. Często ich odwiedzałam.Nasze stosunki się polepszyły.Ja zostałam z chłopakami. Nie mieli nic przeciwko.
Z Harrym  zostaliśmy parą. Kiedy teraz patrzę na to z boku , to gdyby wtedy się nie pojawił leżałabym teraz martwa w zimnym grobie.
Ta myśl napawała mnie strachem. Na szczęście już wszystko za mną.

 http://25.media.tumblr.com/64fbec7266bfe2e40718886a60804b1e/tumblr_mh9dg6i6KO1qgih6zo6_250.gif

28 komentarzy:

  1. Jejuś popłakałam się. Przepiękny :*

    your-last-first-kiss-1dstory.blogspot.com
    x1dforevernumber1x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały :* naprawdę Bella piszesz idealnie, tak zmysłowo :) ma jednak jedną wadę: za krótki!! :) jak ty mnie dobrze znasz - dziewczyna w opałach :* to lubię xd poprosiłabym o jeszcze jedną dedykację, ale dam szansę innym :D dziękuję jeszcze raz :) zwykle jak prosiłam na jakimś innym blogu o dedykację wcale jej nie dostawałam :) u was kest inaczej :* kocham Cię ! Wiem, zwierzenie życia :D hhhahah, czekam na kolejną dawkę waszych imaginów .<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.Ten imagin napisała Liamkowa.
      No ale dziękuję kochanie za te miłe słowa.
      No i muszę przyznać,ze też CIĘ KOCHAM♥

      Bella♥
      No i mam nadzieję,że nigdy ci się nie znudzą nasze imagny ;*

      Usuń
    2. ZnudZić? W życiu! Jeśli już to po mojej śmierci jak zostaną po mnie same kości ^^ serdecznie ściskam Liamkową + podziękuj jej ode mnie :)

      Usuń
    3. Oj kochanie ;* Jak miłoo ;** ♥
      I oczywiście podziękuje jej ;* ♥
      Skarbie .
      Bella♥

      Usuń
    4. Dzięki i też cię ściskam kochana :* No i oczywiście pozdrawiam :D <3

      Liamkowa♥

      Usuń
  3. Świetny *_* Masz talent :D Czekam na następny :D /Emilka

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski <3 Kfdsolgsktk.♥ Kocham <3333
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://reason-to-smilex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku! Jakie emocje! : D
    Fajny! Mam nadzieję, że kolejny będzie z Louis'kiem ; 3
    Ojojoj : ) Wybawca : D Podoba mi się takie bohaterstwo w stylu Styles ; D
    i
    zapraszam przy okazji do mnie wszystkich : D Nowy imagin z Niall'em czeka już na przeczytanie, więc zapraszam do obserwowania/komentowania i częstego wpadania! : * : D

    http://fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    Jeszcze raz fajny imagin : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ohhh imagin jest naprawdę genialny ;))
    świetnie mi sie go czytało, choć to wszystko tak szybko sie potoczyło ;pp
    jednak nie krytykuje tylko z niecierpliwością czekam na kolejną tak cudowną notkę ;)))
    i nie powiem, bo łza mi poleciała...
    pozdrawiam was ;*** hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: nie moge dodać komentarza na waszym drugim blogu, bo nie ma nazwy/ adresu URL ;((

      Usuń
    2. Oooj faktycznie. Przepraszam zaraz to zmienie ;*

      Bella.

      Usuń
  7. Awww, Liamkowaaa - świetny imagin! ♥ Wzruszający i przepiękny! ♥

    P.S. Przepraszam, że się nie odzywam na GG, ale rodzice mi zabrali laptopa... :(
    Dzisiaj raczej oddadzą... Dziś mija tydzień...

    Ale pamiętaj, że Cię baaardzo mocno kocham! ♥

    Pozdrawia Was obie z całego serducha! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Pozdrawiam
      Piszę z tableta, a tu mam głupi słownik... :P

      Usuń
    2. Dziękuję Natalko ! Matko jak ja cię KOCHAM ! <3 Mam nadzieję , ze odzyskasz laptopa no i czekam na nowy rozdział :) Cieszę się , ze spodobał ci się mój imagin . Ściskam i pozdrawiam

      Liamkowa♥

      Usuń
    3. Dziękuję ci Natalko ty moja ! Super , ze ci się podoba , no i mam nadzieje , ze oddadzą ci laptop :) Nie mogę sie doczekać kolejnego rozdziału :D Pozdrawiam cie serdecznie , trzymaj się ciepło

      Liamkowa ♥

      Usuń
  8. Ten imagin jej przepiękny! <3
    Dobrze, że ma takie zakończenie, a nie inne ;*
    Choć mam chęć na przeczytanie takiego megaaa smutnego...chcę popłakać tak jak na "Gdyby jutra nie było"...hehe ;D
    Kocham was! <3
    Czekam na kolejnego tak wspaniałego imagina ;]

    _______________________
    http://you-and-i-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiście. ! Kocham Was. <3


    Zapraszam na moje blogi :
    badromance-zouis.blogspot.com
    eva-onedirection.blogspot.com
    http://trust-me-bejbe.blogspot.com/

    Eva. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie fajny imagin, naprawdę :3
    Jakoś taka szybka akcja i ogulnie dość szybko sobie zaufali, a poza tym to naprawdę świetny. :D
    Areska

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że krótki to łapie za serce... Tym bardziej, że słucham sobie teraz smutnych piosenek :) Świetny imagin! Dobra robota :) I teraz kiedy patrze na te zdjęcia loczka :) Zmienił się nam :) To takie wzruszające :) Jesteście świetne!! :) Czekam na kolejną dawkę imaginów! :) To naprawdę poprawia humor! Kocham :** Zapraszam też do mnie na nowy rozdział :)) Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do siebie na nowy rozdzial ;)

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Króciutki, ale wspaniały :D
    Piękny wręcz :D Jestem nim strasznie zachwycona ;*
    Tylko szkoda, że końcówka nie została bardziej rozwinięta ;D
    Pozdrawiam, Jula ;P
    + Zapraszam do sb na milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Koffam Harry'ego ♥ Więc to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mogłabym poprosić o romantyczny imagin z Zaynem??? :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .