Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 lutego 2013

Liam Payne.

  Witaaaaaaaaaajcie skarby :D 
Dzisiaj imagin z Laimem , którego dedykujeRainbow Rose  bo mnie o niego poprosiła :) 
Wiem , ze jest do kitu , nie bijcie :( Ostatnio wena bawi się ze mną w kotka i myszkę ;( 
Mam nadzieje , że komu się spodoba. Obiecuję , ze następny będzie lepszy.
Pozdrawiam i przepraszam - Liamkowa♥

Razem z moja przyjaciółką  mieszkamy  z chłopakami z One Direction . Byłyśmy  ich wielkimi fankami i po prostu miałyśmy  szczęście .Czułam coś więcej do Liama ale on był z Danielle . [I.T.P.] kręciła z Niallem i chyba wskazywało to na coś więcej.
 Pewnego dnia każdy gdzieś wychodził. Lou i Harry poszli podbijać miasto i raczej nie wrócą na noc. Zayn  wybierał się na nockę do Perrie . Zakochańce , czyli Niall i [I.T.P] też gdzieś wyszli. Siedziałam  przed telewizorem , gdy nagle pojawił się Zayn:
- [T.I] ratuj ! - Mówił rozgorączkowany próbując zawiązać krawat. Parsknęłam śmiechem i pospieszyłam Mulatowi z pomocą. Popatrzył na mnie z wdzięcznością. Zaśmiałam się tylko :
- Dzięki . Co ja bym beż ciebie zrobił ?
-Zginąłbyś - odparłam i zaśmialiśmy się .
- Tak ,to prawda.
- Nie będę wnikać co będziecie tam robić.
- E tam , przesadzasz - powiedział.
- Jasneeee . Idź bo się spóźnisz- powiedziałam. Zayn cmoknął mnie w policzek i już go nie było. Zastanawiałam się , czy Liam jest jeszcze w domu . 
Nagle on usiadł obok mnie :
- Wybierasz się gdzieś dzisiaj ? - spytał.
- Nieee , a ty ? - spytałam z nadzieją .
- Idę do Danielle - i bańka prysła - ale wrócę na noc . Co ty na to , że jak wrócę to pooglądamy jakieś filmy ? - zadał pytanie . 
Zgodziłam sie. Liam przytulił mnie i wyszedł. Westchnęłam i poszłam robić porządki .
  Około 20.00 wrócił wściekły Liam . Popatrzyłam na niego ze zdziwieniem .
- Zdradziła mnie ! Poprosiła żebym przyjechał tylko po to , by dowiedzieć się , że kogoś ma! Podeszłam do niego i przytuliłam go. Wtulił się w moje ciało. Poczułam jego perfumy :
- To z filmów nici ? - spytałam.
- Czemu ? Nic nie zepsuje mi wieczoru z Tobą - odparł na co ja ucieszyłam się. 
 Liam włączył jakąś komedię romantyczną , a ja poszłam po przekąski. Usiedliśmy na kanapie. W połowie filmu Liam przysiadł się bliżej mnie :
- [T.I] przepraszam , ale ja muszę to zrobić - popatrzyłam na niego ze zdziwieniem a on pocałował mnie. 
 Jeszcze bardziej zdziwiona odwzajemniłam pocałunek. W pewnym momencie Liam go przerwał i zaszeptał mi do ucha :
- Kochaj się ze mną.
 Na co ja usiadłam na niego okrakiem i bardziej wpiłam się w jego miękkie usta. Liam mnie podniósł i zaczął iść w kierunku jego pokoju. W drodze rozpinałam jego koszulę. Gdy dotarliśmy do jego pokoju Liam zakluczył go :
- Na wypadek gdyby ktoś wrócił - wyjaśnił i rzucił mnie na łóżko . Zrobiliśmy to. 
Następnego dnia obudziłam się w pokoju Liama , ale jego tam nie było . Ubrałam się w jego koszulę , którą wczoraj z niego zerwałam i zeszłam na dół wiedziona zapachami. Znalazłam ubranego już bruneta w kuchni robiącego naleśniki . Objęłam go od tyłu i wtuliłam się w niego
- Już wstałaś ? - spytał i cmoknął mnie w czoło
- Taak . Chodź pomogę ci z tymi naleśnikami . Zraz wróci Niall i jak babcię kocham będzie głodny.
 Liaś parsknął śmiechem i wzięliśmy się za naleśniki. Kiedy na stole stały dwa stosy naleśników, zaczęliśmy się nawzajem karmić. Później oglądaliśmy film wtuleni w siebie , gdy nagle doszły nas jakieś dźwięki :
- FUCK ! Moja głowa ! Kurwa ratujcie ! - To Harry tak zawodził. Liam tylko westchnął , wstał i wyjął z szafki 2 pudełka proszków przeciwbólowych . Niedługo potem przyszli Niall z [I.T.P] cali w skowronkach . Gdy blondyn zobaczył naleśniki pognał do kuchni z prędkością światła. Aż staranował biednego Louisa . Z Liamem tylko się śmialiśmy .
 Istny dom wariatów , jednak jaki kochany. Kiedy przyszedł Zayn i zobaczył mnie w koszuli Liama zaczął się śmiać i wymyślać różne erotyczne historyjki. Nie broniliśmy mu . Chłopcy z [I.T.P] zaakceptowali nasz związek , nie wiem jeszcze co na to fanki , ale jak to powiedział słynny pisarz , żyjmy chwilą i niczym się nie martwmy.

26 komentarzy:

  1. Paulina weź mi lepiej tu nie pieprz głupot!
    On jest boski <3
    Jeszcze raz powiesz, że ci nie wyszedł itp. to cię znajdę gdzieś w tych okolicach Warszawy i zadźgam wykałaczką!!!...nie no żartuję oczywiście :D
    Imagin jest świetny ;**

    Pozdrawiam :)

    PS. mogę prosić o dedyka z...z Niallem lub Harrym tak dla odmiany?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Opłacało mi się czekać aż tydzień xD! Jak śmiesz mówić, że jest do kitu? Zakochałam się w tym imaginie :3 I wcale nie przesadzam! I dzięki za tego dedyka :*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrr... Super jest ;-) hah!
    I te zakończenie! Zgadzam sie z nim. Dzisiaj mam kolejny czas na przemyślenia i zastanawiam się dlaczego często rozważam co by było gdyby... Gdybym coś zrobiła inaczej lub rozwiązała. Ale prawda jest taka, ze trace czas na tego typu myśli bo nie cofne się wstecz. Powinnam raczej myśleć co jest przede mną i żyć chwila :-D ten imagin krótki ale bardzo przyjemny i stanowi dla mnie mile zakończenie tego przykrego dnia! <3 buziaki dziewczyny! U mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja popieram moją kochaną Rainbow. Jak śmiesz w ogóle dziewczyno. Świetne ♥♥♥♥♥
    Jak w końcu Niall bd wolny to moge prosić o dedyk?? ;****

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPERR!!! zapraszam do mnie :*
    http://liveitssohard.blogspot.com/
    http://onedirectionfouryou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I co ty od siebie chcesz Pałlina ! Zamorduję, jeśli jeszcze raz powiesz, że twój talent pryska .<3 Dobrze wiem, gdzie mieszkasz kochanie :3

    Jeśli chodzi o imagina z Liasiem, to wiadomo, że wyszedł świetnie :) "Aż staranował biednego Louisa" - aahahahahahah to mnie najbardziej rozwaliło, ajejej mój biedny Boo Bear :* Liam: "Kochajmy się razem" - ciekawe :D
    Szkoda, że nie zdążyłam na dedykację, a wczoraj miałam zajrzeć, no cóż, na pewno następnym razem się uda, jak coś to z Niallerkiem albo Hazzem moim słodziakiem ^.^ Możecie się szykować :P
    No więc ja nie przynudzam .<3 wbijajcie do mnie czasem :)
    buziaki .<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + przełączyłam się na Google + i to moja nazwa .:)
      pedobear z tej strony, Pałlina wie o co cho .:)

      Usuń
    2. Hahahahahha mój ty pedobearku koooocham cię :* I to bardziej :D. A imagin i tak zwalony :( Ale dzięki za twój komentarz ♥ I jestem u ciebie stałym gościem :D Tak samo jak Becia xD Pozdrawiam

      Liamkowa♥

      Usuń
    3. to ja się bardzo cieszę, Pałlinka .<3

      Usuń
  7. cudownie. szkoda, że tak krotko, bo rozkręciłam się z czytaniem ;)
    powiadom o nowym

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY - 17 ROZDZIAŁ.
    PROSZĘ O SZCZERĄ OPINIĘ ;*

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega. Czekam na następny. Chciałam bym się zapytać czy bym mogła imagin z Zayn'em lub Louis'em?
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski! <3
    Dobry patent: przeprosić i pocałować xD
    KOCHAM ! :*
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeeej! jaki słoooodki ^^ Kocham go coraz mocniej i mocniej! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, świetne, świetne, świetne itd. Kocham to ;*************


    Oby tak dalej skarbie :*

    Serdecznie zapraszam wszystkich do siebie:

    http://mojawymarzonahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dawna czytam Wasze imaginy i naprawdę je ulielbiam . Wszystkie . Włącznie z tym <3

    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAJ ;*

    ZAPRASZAM NA NOWY 18 ROZDZIAŁ;*
    Liczę na szczerą opinię < 3

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju...super ;) I co ty mówisz, że nie masz weny?! Jeden imagin lepszy od drugiego. ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkac z calym 1D. Ahh, to by bylo piekne. Kocham imaginy z Liamem! Swietnie go napisalas! Wiecej poprosze :)
    -@andzelikaab


    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zobaczcie. Jest tu urywek waszego imagina; http://www.viva-tv.pl/news/26135-polska-fantazjuje-o-one-direction

    OdpowiedzUsuń
  17. JEZU KAWAŁEK MOPJEGO IMAGINA , O BOŻE ZGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON *.* ALE TO WSZYSTKO DZIĘKI WAM DZIEWCZYNY , WIELKIE DZIĘKI , JESTEM WAM BARDZO WDZIĘCZNA :*

    Liamkowa♥

    OdpowiedzUsuń
  18. SERDECZNIE ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY (19 ROZDZIAŁ)
    Liczę na szczerą opinię ;* xx

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .