Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2013

Louis Tommlinson imagine

No witaaajcie robaczki ! Ale mnie tu długo nie było aż mi wstyd ale niestety
 koniec ferii = początek obowiązków. Wiem , ze nikt nie chciał imagina z Louisem także dedykuje go wam wszystkim no i Belli ♥ 
Miłych Walentynek ! :D
Liamkowa♥


Heej kochani . Taka mała prośba : piszcie w komentarzach kto chce dedykację. Potrzebujemy trzech osób chętnych z imaginami o : Harrym, Louisie, Zaynie.
Wybierzcie któregoś z nich < o którym z nich  chcecie imagin > i piszcie w komentarzu. 
Trzy pierwsze osoby które się zgłoszą WYGRYWAJĄ.
Przepraszam,że tak mieszam,ale szykujemy dla was niespodziankę . ;D
No więc piszcie komentarze i zapraszam do czytania imagina Liakmkowej :

Bella♥

Były Walentynki. Dzień zakochanych , jak to mówią inni. Dla ciebie to był dzień jak co dzień . Nie rozumiałaś o co tyle zachodu. Możliwe , ze to dlatego , ze nie miałaś chłopaka Podobał ci się Louis , kolega z klasy , ale on nie zwracał na ciebie uwagi ... no chyba , że był jakiś sprawdzian. Spakowałaś książki i wyszłaś z domu. postanowiłaś pójść na pieszo. Gdy dotarłaś do szkoły przebrałaś się i poszłaś pod klasę . Stałaś tak sobie grzecznie , gdy nagle zza rogu wyszedł ON z kolegami. Gdy cię minął uśmiechnął się i co więcej , nawet ci pomachał ! Zdziwiona  odwzajemniłaś gest. Weszliście do klasy. Przez całą lekcję Louis dosłownie ,,pożerał " cię wzrokiem. Na innych lekcjach było nie lepiej. Kiedy wróciłaś do domu postanowiłaś się odprężyć.Otworzyłaś okno , aby się trochę przewietrzyło i poszłaś się przebrać w luźniejsze ciuchy. Kiedy wróciłaś , zobaczyłaś kulkę papieru leżącą na dywanie. Podniosłaś ją i rozwinęłaś .
 ,, Wyjdź przed dom xx " - przeczytałaś zdziwiona.
 Postanowiłaś wyjść i zobaczyć o co chodzi. Gdy wyszłaś na ganek zaniemówiłaś. Ujrzałaś mnóstwo balonów w kształcie serca.Złapałaś jednego i przyjrzałaś mu się. 
Na balonie napisane było ,,KOCHAM CIĘ " . Nagle przed tobą pojawił się LOUIS ! . W ręku trzymał bukiet róż , widać było , że był zdenerwowany. Podszedł do ciebie i powiedział ;
- [T.I] bo ... dzisiaj są Walentynki i ... ja .. ja się chyba w Tobie zakochałem - powiedział i popatrzył na ciebie nieśmiało.
- Ja w tobie też Louis - I na nic nie czekając przysunęłaś się w stronę Louisa , on zrobił to samo . Złączyliście wasze usta w cudownym pocałunku , który mógłby trwać wiecznie , gdyby nie wołanie twojej mamy :
- [T.I] zamknij to okno bo zimno ! - roześmialiście się i udaliście do domu. Razem tworzycie szczęśliwy związek aż do dziś .


33 komentarze:

  1. Świetne jestem twoją psychofanką.
    Czy mogłabym prosić imagina z Horankiem. <333
    Dzięki ;**
    Jesteś świetna ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , ale Niall już jest zajęty :)

      Liamkowa♥

      Usuń
    2. To co i tak jesteś świetna, W takim razie kiedyś znów poproszę o dedykacje :)

      Usuń
    3. Fajne >>>>>>>>>>>>>>> Super >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sweet >>>>>>>> Cudo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
      Zajebiste
      Nie wiem jak wy ale ja wybieram to ostatnie. :)

      Usuń
  2. Swietny imagin :-).
    Skoro horanek zaklepany to moglabym prosic o Stylesa? ;>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny imagin= )
    Szkoda że krótki .Taki romantyczny .
    Ja bym poprosiła dedykacje z Zaynie .
    Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. No pewnie w końcu jesteś pierwszą osobą,która zgłosiła się po imagin z Zaynem.

      Usuń
  4. Zayn - wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki romantyczny *.* + Horanek już był dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o imagina z Harry''m dla Natalii M.

    OdpowiedzUsuń
  7. GRRR....nie zdążyłam na dedyka...wszystkie zaklepane ;///

    A co do imagina....jest rewelacyjny!
    Krótki, ale treściwy i zrozumiały <3 Bardzo mi się podoba ;)
    Jestem waszą fanką normalnie...wasze imaginy dają mi taką jakąś pozytywną energię czy coś...na serio! :)
    Czekam na nn ;**

    U mnie też się pojawił przed chwilą imagin z Lou:
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/2013/02/louisczesc-1.html

    KOCHAM WAS <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze coś..przypomniało mi się..
      Czy mogłybyście informować mnie o nowych imaginach na moim GG: 7451428 lub na moim ask'u: http://ask.fm/Patii96 ? byłabym wam wdzięczna ;*

      Usuń
    2. Pewnie ;D
      I dziękujemy za miłe słowa to daje nam motywację ;*

      Usuń
  8. mogłabym imagin z Louisem ? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Cholera jestem za późno ;( No ale nic, może kiedyś się doczekam imagina ;3 Dziękuję za życzenia walentynkowe, mam nadzieję że dzień był udany ;** Belluniu skarbie Ty moje imagin po prostu powalający!! ;D Żebym to ja kiedyś miała takie udane Walentynki :p Mimo że krótki to wspaniały <33 Wiecie co dziewczyny ostatnio mam mało czasu na wszystko, ale Wam uryczyście przysięgam że wkońcu wezmę się za waszego wspólnego bloga :] Skoro imaginy są takie zarąbiste, to opowiadanie na pewno mnie zauroczy xx No nic buziaczki i dziękuję za komentarz u mnie Beatko ;)
    Zapraszam na moje blogi, sorki że spamuje pod Waszymi wyjeanymi imaginami =,=
    there-is-only-onedirection.blogspot.com
    zycie-zaskakuje-na-kazdym-kroku.blogspot.com
    trust-me-bejbe.blogspot.com (-> Ten rowadzę wraz z Ewunią ;3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochanie.Nie spóźniłaś się .Przecież ostatnio prosiłaś o dedykację ,a ja Twoją prośbę spełnię skarbie ;*
      Bella♥

      Usuń
    2. No dokładnie ! :D Imagin z Liamem wkrótce się pojawi :D I Dziękuję za pochwałę :* *__*

      Liamkowa♥

      Usuń
    3. Czysta prawda skarby!! ♥

      Usuń
  10. Jeeeju, za rok też chcę takie "walę tynki"! :D
    Imagin świetny! ♥ Taki... Uroooczy! ♥
    Kocham moją Paulinkę! ♥ Hahahah. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cholera jasna nie zdążyłam ,,zarezerwować`` mojego męża! No trudno podzielę się Hahaha! Zakochałam się w tym blogu i imaginach! Są takie proste treściwe, a zarazem bujne i niesamowite! Na pewno bd wpadać,komentować, a obserwować to już obserwuję ;P! Koffam Magda ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię walentynek, ale takimi bym nie pogardziła :*
    Uroczy imagin.

    Skro Niall jest zajęty ( szkoda ;( ) to mogę prosić imagin z Zayn'em ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny :D Niesamowicie piszesz :) Czekam na następne :p /Emilka

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite imaginy! Jak zaczęłam czytać koło 9 rano, to do 13 je skończyłam, a z moim wrodzonym leniem to nie byle wyczyn! Będę was obserwować na bieżąco, żeby sobie zaklepać imaginka z Liamem! Niecierpliwie czekam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ♡ Zapraszam również do siebie dopiero zaczynam !

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku rozdział cudowny ♥
    strasznie, ale to strasznie słodki i fajny pomysł ;))
    chyba każda z nas by tak chciała ;))
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Awww. Cudowny *.* Taki romantyczny... Rozplywam sie... Przezyc takie Walentynki.. Ah... :) Uwielbiam!
    -@andzelikaab

    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Imagin świetny a czy mogłabym imagin z louisem?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .