Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 grudnia 2013

Louis Tomlinson urodzinowy post.

Hej tu Bella ;]
Zamierzałyśmy z Liamkową napisać coś świątecznego, ale 22 urodziny Louisa to coś wyjątkowego i bardziej odpowiedniego ;]
Sto lat dla naszego kochanego wariata ♥
i Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników tego bloga :)
Jestem ciekawa czy uda nam się dobić do 300 obserwatorów do końca tego roku. Fajnie by było, gdybyśmy takim akcentem zakończyli ten rok ;D
Więc KAŻDY, kto jeszcze nie dodał się do obserwatorów, a może to zrobić niech się dodaje, a jedna z osób która to zrobi dostanie imagina z dedykacją.

A dziś dedykację dostaje: majkka k  (Za to, że jako ostatnia dodała się do obserwatorów. Dziękujemy).

Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie na: http://ask.fm/HoranFromPoland

WESOŁYCH ŚWIĄT I BOGATEGO GWIAZDORA ;)


Cholera... 22 lata, Louis! Szczerze mówiąc dla mnie i tak nadal masz 5 lat, ale to jest pozytywne. 
Nie wiedzieliśmy, że ten chłopiec będzie zmieniać nasze życia na zawsze, że  będzie 1/5 zespołu ,o którym mówi cały świat.
Chłopak z obsesją na punkcie pasków i marchwi, czyni uśmiech na naszych twarzach w każdej nadarzającej się sytuacji. W trosce o nas, możesz zatrzymać dorastanie?
 Oh nie wspominajmy już , że ten chłopak ma wspaniałe, przenikliwe oczy , doskonałe włosy,  słodki uśmiech...
Zawsze będziesz młody w moich oczach  Możesz mnie rozśmieszać i doprowadzać do łez tak jak to robiłeś w video diaries w X Factor. Dźwięk twojego głosu potrafi poprawić mi humor nawet w tych najgorszych chwilach, które przecież zdarzają się każdemu.Życzę  Ci aby jedynymi łzami, które pojawią się w twoich oczach, były łzy szczęścia.
Chcę byś w dniu swoich urodzin obejrzał się za siebie, a potem spojrzał w przyszłość. Czy rozpoznajesz drogę, którą przeszedłeś? Czy wiesz dokąd idziesz?
Dziś są Twoje urodziny.  Wchodzisz w wiek dorosłości, otwiera się przed Tobą nowe życie. Przechodzisz z etapu bycia dzieckiem, nastolatkiem w etap dorosłości. Świat w pełni staje przed Tobą otworem.
 Jestem z ciebie dumna i wiem, że razem zajdziemy daleko.
 Eleanor nawet sobie nie wyobraża, jakie ma szczęście, że ma takiego chłopaka jak ty. Czasami chciałabym być na jej miejscu i chociaż przez 2 sekundy móc spojrzeć ci w oczy. Zazdroszczę KAŻDEMU, kto ma możliwość oglądania twojego uśmiechu, a może to oni są powodem tego uśmiechu.
Nie trać czasu na słuchanie co ludzie mówią o tobie. Nic z tego i tak nie będzie prawdą.
Jesteś doskonały. Nie będę nic w tobie zmieniać, bo nie potrzebuje tego.
 Wyobrażam sobie, że jesteś moim czwartym bratem. Zastanawiam się jak twoje siostry się czują mając takiego brata.
 I jestem ciekawa, jak ty się czujesz mają czterech wariatów obok siebie. Ty i  te cztery wariaty dają mi siłę i  uśmiech, które czasami tracę. Nie wiem, jak ci dziękować.
Dziś, gdy wszyscy będą mówić: "Wesołych Świąt, Beata", ja będę spoglądać w niebo, jak bym cię na nim szukała i wyszeptam: "Wesołych Świąt i Urodzin , Louis".
Nie mogę ich świętować razem z tobą, ale naprawdę chciałabym tam być. To byłby najlepszy prezent na Boże Narodzenie.  Kiedyś usłyszałam tekst od koleżanki, który idealnie pasuje w stosunku ode mnie, do ciebie: Chciałam przesłać Ci coś seksownego na urodziny, ale listonosz kazał mi przestać się wygłupiać i wyjść ze skrzynki na listy.
Mimo to, mam nadzieję, że będziesz miał najlepsze święta i urodziny swojego życia i nie dbaj o to, co ludzie powiedzą, bo to tylko zazdrość ludzka.  Każdy chciałby być na twoim miejscu, pamiętaj, że masz fanów którzy cię wspierają.
 Jestem częścią 1Dfamily.
Jesteśmy z niego dumni i będziemy nadal wspierać go we wszystkim, co robi.


"Zawsze będziesz dla mnie kimś ważnym nawet jak nie będziesz tego chciał. 
Wiesz, mam już obsesje na twoim punkcie."

22 komentarze:

  1. Heh.... jak ten czas szybko leci... wciąż nie mogę uwieżć że mój LouLou ma już 22 lata !
    Kocham go z calego serca i dla mnie cały czas będzie forever young .... xd
    Wszystkiego naj Louis!
    A Wam dziewczyny chce życzyć Wesołych Świąt ! Dużo zdrowia, szczęścia, pomarańczy niech Wam One Direction nago tańczy !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinka ma 100% rację! ∞ YOUNG LOUIS! Pozrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały imagin. Nasz Louis ma już 22 lata, duży z niego chłopak.
    A Wam chcę życzyć spokojnych, radosnych, spędzonych w rodzinnym gronie świąt, niezapomnianego Sylwestra i spełnienia marzeń w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu :')
    Aż łezka się w oku kręci! Pięknie napisane ;*
    Podziwiam! Ja to nawet przyzwoitych życzeń nie umię złożyć xx
    Achhh cały nasz drogi Louis :)))
    Wszystkiego najlepszego, dużo, dużo, radości i zero smutków ;)
    Weny! Czekam na kolejny imagin :*

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bella, jak ty to robisz? Płaczę przez CB, tak pięknie to wszystko ujęłaś. I jeszcze jak to czytałam to na MM leciała SOML i to jeszcze bardziej wzmogło moje wzruszenie. CUDOWNY!
    U mnie nowy rozdział. (7) Ciumaski!

    Zapraszam:

    http://1dgivelovetomy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie, popłakałam się :') Boskie :)
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo matko! <3 Kocham , kocham, kocham! :* Louis wszystkiego najlepszegoo <3 <3 <3 Ja zapraszam na mojego bloga, a raczej opowiadania xd http://story.startblog.pl/ <3 Zapraszam1 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Post bardzo mi się spodobał. Jest oryginalny i mega pomysłowy. ;)

    Oczywiście Lou pozostanie zawsze Forever Young, pomimo tych swoich 22 lat, to nawet, gdy będzie miał 50, to i tak będzie tym samym facetem, który jest po prostu sobą, zawsze i wszędzie. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie: spontanicznie-o-1d.blogspot.com dopiero zaczynam, także zależy mi na wszelkich komentarzach. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post! dopiero dzisiaj znalazłam tego bloga! Naprawdę fajny! Zajrzcie do mnie dopiero zaczynam i jutro dodam 1 rozdział
    http://onedirectionfanfiction-pretendfeeling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ;))
    i dzięki za dedykacje ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Mogłabyś zerknąć, udostępnić na blogu (dodać tam na listę)? http://najlepszeimaginywsiecionedirection.blogspot.com/
    Zbiór imaginów z sieci :))
    Chciałabym prosić, abyś wysłała mi link do jakiś zajebistych imaginów :) Zrobisz to? Jeśli tak, to w folderze SPAM :))
    Dziękuję i przepraszam za spamik :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny ! <3 Aż łezka się w oku kręci ;( Masz wielki talent ! :) Kocham tego bloga Pozdrawiam i życzę weny ;33
    Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku ! :*

    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Napiszcie imagin z LOUISEM plissssssssssssssss macie dar a ja uważam że jest zamało z ,nim w roli głownej ;-) <3 Ania

    OdpowiedzUsuń

  14. Ten blog został nominowany do Libster Award
    Więcej informacji na http://thespeedwayandlovestory.blogspot.com/
    Gratuluje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. [SPAM]
    Z góry przepraszam za spam.

    Zapraszam na mojego bloga: http://wish-youu-were-here.blogspot.com/
    Wprawdzie dopiero co zaczynam i bardzo zależy mi na każdym komentarzu. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Byłoby bardzo miło gdybyś na niego weszła i zostawiła po sobie jakiś ślad.
    Zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=QNzWDwXMCUw&feature=youtu.be

    Bardzo zależy mi na twojej opinii ;*
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://wish-youu-were-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny!! Cudny! Ja już nie wiem jak inaczej mam to nazwać! Chciała bym mieć taki talent jak wy! Owszem prowadzę bloga z opowiadaniem o Niallu ale moje wypociny nigdy nie dorównają waszemu talentowi aliceworldandonedirection.blogspot.com Możecie zajrzeć jak będziecie miały czas :*

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ŻEBY WASZ BLOG ODNOSIŁ TAKIE SAME A NAWET WIĘKSZE SUKCESY! BY ROK 2014 BYŁ ROKIEM SPEŁNIENIA WASZYCH MARZEŃ! :*****:**** <3<3

    Mogła bym prosić o imagina z Zaynem? z dedykacją dla mnie rzecz jasna. Chciała bym żeby ten imagin był inny. Chciała bym żeby opisywał jak się w sobie zakochali ale będąc wrogami :3 może i dziwny pomysł ale była bym bardzo wdzieczna gdyby wam się udało stworzyć takiego imagina z dedykacja dla mnie :* czy jest to możliwe?

    Kocham Was: Wasza Forever Roni <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog ! :)
    + zapraszam do mnie >> http://ffonedirection1.blogspot.com/ (ja dopiero zaczynam, ale zapraszam) ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, uwielbiam was ;p Prawie się popłakałam, jak to czytałam ;D
    zapraszam
    http://komorkowe-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Cię do Liebster Awards.
    Więcej u mnie ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2013/12/versatile-blogger-award-and-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ZAPRASZAM NA SWOJEGO NOWEGO BLOGA Z OPOWIADANIAMI O ONE DIRECTION

    http://my-life-is-true-onedirection.blogspot.com/

    PROSZE O SZCZERĄ OPINIE :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny *.* czy byś mogła wejsc na mojego bloga , ponieważ dopiero zaczynam proszę http://familyismydirectioners.blogspot.com/2014/01/imagin-o-harrym-stylesie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. More than likely your recipe will call for either round or chuck steak, but you can
    also use cube steak. Suffice it to say, fish-lovers
    worship Baja's amazing aquatic variety. Lean health protein
    not just soars metabolism sweetness choice best and
    freezing vegetables expensive memberships or trainers.

    I would like to see our sales triple, maybe quadruple by the end of 2010.


    my web site futbol picante twitter

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .