Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 września 2012

Zayn Malik imagin

Imagin z Zaynem. 
Sorry ,że nie komentowałam,ale nie miałam czasu ;[
Obiecuję ,że nadrobię ! ;*
I PRZEPRASZAM ,że dziś taki krótki.
Dzisiaj masz dzień dla  siebie, więc decydujesz się malować. Malarstwo pomaga uspokoić się, i wydaje się usunąć wszelkie problemy. Twój Zayn chłopak, jest poza miastem, a brakuje  ci go tak  bardzo... On wraca dopiero za tydzień. Nie ma go już od miesiąca. Bez niego było cicho i po prostu czułaś się samotna.Straciłaś jego  ciepłe ciało obok twojego, kiedy spaliście. Jego pocałunki, które czynią  kolana słabe. Jego ciepły uśmiech, który daje ci  kiedy po raz pierwszy cię widzi. Boże tęsknisz za nim. Wzdychasz, i podchodzisz  do swojej sztalugi i kontemplujesz co do malujesz .Masz  pomysł, ale słyszysz  pukanie do drzwi. Umieszczasz pędzel z powrotem do wody, musisz wstać, aby zobaczyć, kto tam jest.Otwierasz drzwi, widząc, kto to jest, szczęka ci opada "Witaj, kochanie, brakowało ci mnie?" Uśmiecha się , wtulasz się w jego  ramiona, trzymając go mocno i nigdy nie chciałaś go puścić. "Co ty tu robisz? Miałeś wrócić za  tydzień! " Jesteś bardzo szczęśliwa. Twoje serce biło jak oszalałe. ,,Cóż mieliśmy trochę wolnego czasu , więc pomyślałem, że przyjdę i odwiedzę cię !" Wciąż trzymasz go za rękę, wchodzicie do mieszkania i zamykacie drzwi. ,,Będziesz musiała mnie puścić w końcu!" Mówi z wielkim uśmiechem.  ,,Nie, nigdy zamierzasz mnie zostawić! ''  Odpowiadasz, patrząc w jego duże, brązowe oczy.Wciąż uśmiechnięty, powoli pochyla się do przodu, przybliża  usta delikatnie do Ciebie. Pogłębia pocałunek, gdy poddajesz się mu."Nigdy nie zostawiaj mnie znowu". Mówisz z zamkniętymi oczami. "Nigdy więcej". Znów się całujecie, przez co zapominasz o malarstwie.

27 komentarzy:

  1. Krótki, ale i tak świetny. Dobrze, że nikogo nie uśmierciłaś. Jest git, wszyscy żyją. ;)
    Zapraszam.
    http://inspirations-fashion-silver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to sobie malowała xD
    nie mogę z komentarza powyżej :pp
    " Dobrze, ze nikogo nie uśmierciłaś."
    hehe ♥
    przyznaje rację ;d
    nie chcę się smucić, przynajmniej teraz ;))
    wystarczy, ze szkoła mnie dołuje :/
    świetnie kochana ;**
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. awww jakie to słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki..... Nie ważne że krótki... Ważne że genialny <333 Serdecznie zapraszam na www.just-by-me-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkiii...aż mam ochotę na coś słodkiego :*
    Czekam na kolejnego ;)

    Zapraszam do sb:
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może krótki, ale słodko-supperovy! : D Czekam niecierpliwie nn : *

    Zapraszam do mnie :

    www.fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie nowy : ) Z Louis'em cz. 3 : D zapraszam : *

      Usuń
  7. DZIĘKUJĘ, że coś o Zayn'ie ;) przyjemnie się czyta, chociaż krótki. Ale przez to wyjątkowy, bo umieściłaś w nim całkiem sporo informacji, np że Zayn wyjechał, że bohaterka maluje, no i ten moment ich spotkania.... Awwwwww :3
    Najpierw smutny, pełen tęsknoty, jak czytałam początek to myślałam, że on nie przyjedzie i skończy się tak, że zadzwoni do niej i powie, żeeeeeee, no nie wiem, musi zostać kolejny miesiąc? Ale to by było okropne!!!!
    Dobrze że skończył się tak, jak się skończył. Jest świetny <3
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam na kolejny rozdział, dodam jutro na 100%, no i gdybyś mogła napisać mi tak od siebie, na stałe adres Twojego bloga w zakładce "wasze blogi" u mnie na blogu, to byłabym wdzięczna!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, słodziak xd ♥
    mam prośbę, czy zrobiłabyś kiedyś imagin o tym jak Niall, Zayn albo Liamm próbują przeprosić po zdradzie, albo po czymś podobnym? ;)
    Byłoby mi miło xd

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest takie słodkie, że ojeju. :D
    Piszesz rewelacyjnie.! :D
    Z niecierpliwością czekam na nowy imagin, mam nadzieje że znowu będzie z Niallem . ♥ ♥ ♥

    Zapraszam. :)

    http://kolorowy-swiat-mani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zayn <3
    A imagine jest cudowny :)
    www.love-me4-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak słoodziutko <3
    Mam nadzieję, że wyrazisz swoją opinie pod nowym rozdziałem: http://my-mysterious-love.blogspot.com/
    Xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie już 35, więc zapraszam ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. no super jest :)) świetny i słodki ;))) mam nadzieje ze juz za niedługo kolejne imaginy :) znów tak cudowne jak zawsze :P pozdarwiam iz apraszam na nowy do mnie:
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda , że krótki . ale bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sorki, że nie skomentowałam poprzednich, no ale wiesz... Szkoła T.T ;d Wszystkie imaginy są super ^.- Pisz dalej ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Super imagin, czekam na next ; )
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny.
    Taki romantyczny ♥
    Kocham <333
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super. XD
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOG Z OPOWIADANIEM O 1D : http://onedreeeam.blogspot.com/ JEŚLI MOŻESZ SKOMENTOWAĆ Z GÓRY DZIĘKUJE ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo. <3 Zayn, Zayn, Zayn <3
    Pisz nastęępne <3 :D

    tymczasem u mnie 12 rozdział. :D
    http://viva-la-vida-sin-fronteras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super <3 świetnie piszesz. Zapraszam do mnie na opowiadanie fraiseprincesse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. krótki ale i tak zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  22. masz fantazję, a twoje imaginy są ładne, ale popełniasz straszne błędy gramatyczne i językowe. no np. "mój zayn chłopak" dla mnie to nawet jak to wymawiam to nie brzmi ładnie więc to tylko taka mała wskazówka ode mnie. Popracuj nad tym i będzie świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ;******* <33333

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .