Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 listopada 2012

Hejka . No to ogarnęłam o co chodzi z tym Libsten Award no i dziękuje za  nominację.

Liebsten Award
ZASADY:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Nominacja od :  http://hid.bloog.pl

1.Jakie jest twoje największe marzenie ?
Hmm. Wyjazd do Londynu. 

2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Planuje coś w rodzaju bizneswomen .

3. Twój ulubiony cytat to ?
,, Pamiętaj o tym że nadzieja karmi, a nie tuczy''

4. Czy żałujesz czegoś w swoim życiu ?
Pewnie tak jak niektórzy chciałabym cofnąć czas  pozmieniać  niektóre rzeczy, sytuacje.

5. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Pisać imaginy . Słuchać muzyki. Spotykać się ze znajomymi.

6.Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje ?
Oczywiście ,gdzieś za granice. Londyn albo Paryż.No ale do Paryża to z chłopakiem (którego nie mam)

7. Jak koncert to kogo ?
One Direction and Grubson.

8. Coś śmiesznego z twojego życia to ?
Haha całe moje życie jest śmieszne. Cały czas coś sie dzieje . Jestem Człowiek Wpadka. 

9.Jakie masz przezwisko, jak masz jakieś ?
A to różnie. Becia Beti. Bella

10. Jaką książkę lubisz najbardziej ?
,,My dzieci z dworca zoo' , ,,Pamiętnik Narkomanki'',  ,,Niemy Krzyk" ...
(za dużo tego)

11. Co w sobie najbardziej lubisz z charakteru i wyglądu zewnętrznego ? 
Z charakteru - Hmm... ciężko jest ocenić samą siebie. No ale Chyba to ,ze potrafię śmiać się z siebie.
A z wyglądu zewnętrznego- ogóllnie to jestem brzydka , no ale lubię swoją pupę . 


Kolejna nominacja jest od : http://live-while-were-young-people.blogspot.com/

1. Jak dowiedziałaś się o 1D ?
Mojej siostry koleżanki sie nimi ,,jarały '' , a potem przeniosły to na moją siostrę i tak się jakoś stało,że mi się też  spodobali. 
 
2. Dlaczego zdecydowałaś się pisać imaginy/opowiadania ?
Ponieważ przeczytałam już sporo imaginów i opowiadań i postanowiłam,ze może ja też pokarzę co potrafię 
.
3. Lubisz The Wanted ? Odpowiedź uzasadnij.
Powiem tak : nic do nich nie mam. Piosenki jak piosenki. Nie jaram się nimi. Są ,bo są . Są mi obojętni.
 
4. Akceptujesz związek Lou & El ?
 Tak. Fajnie razem wyglądają i jak widac dobrze się czują w swoim towarzystwie.
 
5. Up All Night czy Take Me Home ?
 Take Me Home.
 
6. Akceptujesz związek Zayn'a i Perrie ?

Tak. Jeżeli ją wybrał to musi być odpowiednia. Ale Hmm ogólnie Perri jest brzydka i Zayna stać na kogoś lepszego. 

7. Twoja ulubiona potrawa ?
Ogólnie zjadam wszystko haha. No ale tak very very  to hamburgery .
 
8. Twój ulubiony przedmiot w szkole ?

Haha godzina wychowawcza .

9. Ile masz lat ?
16 lat.
 
10. Ulubieniec z 1D ?
 Nialluś . Moje kochanie ♥
 
11. Followuje Cię ktoś sławny na tt ?
Nie ;( No ale może kiedyś . 

Nominacja od:http://there-is-only-onedirection.blogspot.com/

  1. Jak masz na imię??
Beata.
  2. Ile masz lat??
16.
  3. Jakie masz hobby??
Robię bransoletki przyjaźni.
  4. Gdzie mieszkasz??
W Polsce . W woj. pomorskim. (przykro mi nie zdradzę miejscowości)
  5. Od kiedy jesteś Directionerką?? ( o ile jesteś)
Od około roku.
  6. Kogo słuchasz oprócz moich mężów??
Red Hot Chili Peppers, Grubson, Mioush, Kali itp.
  7.  Nutella vs. Smalec?? 
Nuutelcia ♥
  8. Ulubiony owoc??
Banan .♥
  9. Ulubiona piosenka 1D??
Last First Kiss.
10. Jakie imię Ci się podoba?? 
Wojtuś. 


BARDZO dziękuje za te nominacje. Jestem wam wdzięczna i dużo to dla mnie znaczy.

No i oczywiście nominuję.: 

  1.   http://onedirectionforeverinmyheart.blogspot.com\
  2.   http://shadow-really-story.blogspot.com/
  3.  http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com
  4.  http://you-and-i-1d.blogspot.com/
  5.  http://4ever-onedirection.blogspot.com 
  6.  http://onedirectioniknoweverythingaboutyou.blogspot.com/
  7.  http://itsyou-hope.blogspot.com/
  8.  http://shadow-really-story.blogspot.com/
  9.  http://love-is-not-just-words.blogspot.com/
  10.  http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/
  11.  http://illtaketoanotherworld.blogspot.com/

A pytania do was są takie :

1. Jakie jest twoje największe marzenie?
2. Dlaczego zaczęłaś pisać imaginy/opowiadania?
4.Co cie inspiruję w pianiu?
5. Co lubisz jeść?
6. Masz rodzeństwo?
7. Mieszkasz w bloku czy domu jednorodzinnym?
8. Jak dowiedziałaś się o 1D?
9. Masz jakieś zwierzątko?
10. Ile chciałabyś mieć dzieci?
11.Gdzie chciałabyś wybrać się na wakacje?

No to OZNAJMIAM JESZCZE ŻE W PONIEDZIAŁEK DODAM IMAGINA . ;D

8 komentarzy:

  1. Robiłam już posta "Liebster Awards", więc odpowiem tutaj :)
    1. Jakie jest twoje największe marzenie?
    Mieć przy sobie "Tego Jedynego" do końca życia.
    2. Dlaczego zaczęłaś pisać imaginy/opowiadania?
    Przyjaciółka zaczęła pisać i stwierdziłam, że to może być fajne zajęcie.
    4.Co cie inspiruję w pianiu?
    Moje życie. Przyjaciele.
    5. Co lubisz jeść?
    Fast food'y :/ Mój problem :D
    6. Masz rodzeństwo?
    Niestety nie :(
    7. Mieszkasz w bloku czy domu jednorodzinnym?
    W bloku, aczkolwiek dom się buduje :)
    8. Jak dowiedziałaś się o 1D?
    Przyjaciółka do mnie zadzwoniła i powiedziała mi o WMYB. Puściłam i okazało się fajne :D
    9. Masz jakieś zwierzątko?
    Psa, który zwie się Lucjan :33
    10. Ile chciałabyś mieć dzieci?
    Hmm... Ciężkie pytanie, ale przyjaciółka na tyle zrąbała mi psychikę, że chcę mieć synka, którego nazwę Josh :D
    11.Gdzie chciałabyś wybrać się na wakacje?
    Do Grecji, albo do upragnionego Londynu *-*
    Kocham <3
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominacja Liebster Awards.
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards przez: http://1dlittlethings235.blogspot.com/
    Więcej info na blogu.
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest się czegoś o Tobie dowiedzieć :) I oczywiście serdecznie gratuluję nominacji! :)
    Przy okazji zapraszam na nowego bloga: http://sensitive-loving-nasty.blogspot.com/ :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam już notkę o "Liebster Awards" więc odpowiem ci na te pytania tutaj ;*

    1. Ukończyć studia, w końcu pojechać do Londynu a nie ciągle do Manchesteru...no i utrzymać związek z moim chłopakiem na zawsze ;***
    2. Przeczytałam kupę imaginów i opowiadań, więc spróbowałam także zacząć pisać ;D
    4. Życie i otoczenie ;]
    5. Frytki z rybą <3 Kurczaka ;> Żelki
    6. Tak mam...dwie siostry i brata (wszyscy starsi ode mnie)
    7. W domu jednorodzinnymmmm z basenem<3
    8. Kiedyś zobaczyłam Liam'a w X Factor na anglojęzycznych programach (od razu wpadł mi w oko ;*), jakiś czas później natknęłam się na WMYB na YT i zaczęłam się nimi jarać <3
    9. Chomik-Kubuś, Żółw-Liam, Szynszyla-Pinky
    10. Trudne pytanie...tyle na ile Bóg pozwoli...ale marzę o synku, którego nazwałabym Dawidek ;P
    11. Znów jechać do Manchesteru do mojej pojebanej kuzynki, ale tym razem chcę zabrać ze sobą moją przyjaciółkę Agę^^No i może jak zwykle nad morze i w góry ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuje za nominację;)
    nie spodziewałam się tego ;)
    to bardzo miła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana na love-is-not-just-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałyśmy cię do Liebster Award
    http://szalonepisarki-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://kwiatowa16.blogspot.com/2012_11_01_archive.html
    oto muj blog wejźcie skomentujcie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz się odwdzięczamy .